To ja viem že pluska nahradia vyradene T3 len ako to "kapacitne" nahradia na linkách -to bude zaujímave... bud bude "nadkapacita" niekde, alebo "podkapacita" .. No písal som o tých displejoch kde skončia... vela ich bolo dobrých a funkčných.. a tie T6 za ten rok mohli mat všetke už unifik ..?
Možno trochu "odbočim" od temy a vrátim sa k displejom .. Teraz ak tu máme v ED tie nove plusky, a už sa vie že gro všetkých doteraz funkčných T3 už budu vyradené nahradia ich nove vozy (aj ked kapacitne si tu "výmenu" neviem predstaviť). No a väčšina tých T3 ktore prešli už VP dostali "nový unifik" a boli horko-ťažko dovybavene displejmi z vyradených busov, či z "B" vozov súprav 2x T6 - zaujíma ma teraz, kde skončia tie displeje z nich (stále funkčne) ?? Podľa mna by sa mali v prvom rade "doplniť" nové klbové SOR-ky (tak ako to bolo deklarovane), hlavne "v prívesoch", tak ako sa na "nove" vozy patrí, ako je bežný štandard informovania cestujucich v klbových busov v iných mestách..
? No a dalšia vec, už je tomu viac ako rok čo sme nevideli v uliciach ani jednu supravu T6 , dufam že za ten rok "prešli" skoro všetké vozy s ktorými sa ráta aj "po novom" vo výprave riadnou prehliadkou a dostali všetke "nový unifik",, ved času na to bolo habadej ... Ak by samozrejme DP veľmi chcel..? No som realista a už vidim tie supravy 2xT6 ako vyšli "špinave zvnútra aj zvonku", "zatuhnutý pach", bez funkčného hlásenia cez repráky atd,,, ? Tak necháme sa prekvapiť ....
mal som podobný problém, stačilo mi v prehliadači vymazať cookies "imhd.sk" a pri dalšej návšteve webu nanovo povoliť cookies a odvtedy sa zatiaľ nevyskytli žiadne problémy alebo chybové hlášky
Internet Explorer 11.0.9600.18098 + Win8 = prihlásim sa, no po prihlásení na mňa vybehne message, že k danej stránke nemám povolený prístup (všetko ale funguje normálne)
ale zas v predu to má lepšie riešené, pretože koleso je celkom vpredu+ aj keď má tiež pár sedadiel bokom,tak aspoň nie sú sklápacie čo je pre hendikepovaných pohodlnejšie si sadnúť,kým v sorke sú sedačky na nízkej podlahe jedine sklápacie. Praktickejší teda vychádza ten maďar ?
To sa nič nezmenilo oproti minulosti. Pripomína mi to vízie súdruhov, ked v x-tej päťročnici sme už mali pracovať 4. hodiny denne a všetkú namáhavú prácu mali vykonávať stroje...?
"Znovuzavedená ekologická doprava po roku 2030.." ? Vážení občania, vydržte kým sa nabalíme, ekológia nie je podstatná, naši nasledovníci sa potom o vás možno postarajú
Stratégia rozvoja dopravy a dopravných stavieb mesta Košice
21
21KF - Kohézny fond "Investícia do Vašej budúcnosti
- Ukončiť prevádzku existujúcej trolejbusovej siete, zachovať časti infraštruktúry, ktoré
sú stále v dobrej kondícii a pripraviť projekt duobusov / elektrobusov / trolejbusov
druhej generácie pre nasadenie na hlavné autobusové linky (10, 71, 72) v roku 2030
s novým napojením na rozvojové lokality na Kope a na východe Košickej Novej Vsi.
Rudyke902