tam by bolo dobre to dať na (c) 7:3O odchod zo Sihote.
Pred super užasnou zmenou do 1.mája tam chodilo v priemere tak 40 deciek (niekedy aj plny crossway), teraz sa daju na ruke spočítať, jednoducho to potom do škôl v meste nestíhajú.
celé to je popresúvané, aj SORky: výmena 194DI 197DI , 854DA z Velkých kostolian na Sered, na V. Kostolany chodí 731CM, Hlohovecký Slovbus bolo vidieť nejaký čas na Piešťany cez Madunice. Plynový C734 nevyšiel hádam tento rok ani raz, pritom v Trnave a aj v Nitre má CNG pumpu.
od 1.5. zmena CP + zavedenie intervalov ? (to ani v Trnave nemajú)
Ďalšia zaujímavosť: zlúčenie dvoch vždy plne obsadených (priem. počet cestujucich 66,9 a 46,6) spojov do jedneho, čo bude v BN10,5 masaker . . .
Ak to tento týždeň schvália na MZ Hlohovca, ide preč 5 spojov MHD, mierne pretrasovanie a vyššie cestovne, tomu sa povie úspora za cenu bordelu ešte väčšieho ako je.
albunda
Na linke do Šulekova a Leopoldova asi premával zapožičaný kus z Trnavy.