Najviac ma vždy pobaví veta "sú nasadzované prevažne na linky 1, 3 a 6" pritom by bolo lepšia veta "sú nasadzované prevažne na linky 1, 2 a 3" ?
Trolejbusy boli zakúpené z nenávratného finančného príspevku z Ministerstva životného prostredia SR vo výške približne 2 mil. eur v rámci projektu „Zvýšenie podielu trolejbusovej dopravy v meste Banská Bystrica“.
Séria | Typ | Evidenčné čísla | Rok výroby | Sprevádzkovanie | Vyraďovanie | Počet |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Škoda 31 Tr SOR | 3101 – 3103 | október 2015 | 2015 | — | 3 |
Spolu | 2015 | 3 |
Dĺžka | 18750 mm |
---|---|
Šírka | 2550 mm |
Výška | 3400 mm |
Výška podlahy | 360 mm |
Rázvor | 6180 mm a 6570 mm |
Počet dverí | 5 |
Počet miest na sedenie | 50 + 1 |
Počet miest na státie | 116 |
Celkový počet miest | 166 + 1 |
Pohotovostná hmotnosť | 16000 kg |
Celková hmotnosť | 27500 kg |
---|---|
Elektrická výzbroj | Škoda Electric, IGBT technológia, mikroprocesorové riadenie s rekuperáciou |
Motor | Škoda Electric 2 ML 3846 K/6, trojfázový asynchrónny |
Výkon motora | 250 kW |
Počet motorov | 1 |
Celkový výkon | 250 kW |
Maximálna rýchlosť | 70 km/h |
Nápravy | predná: SOR, nezávislé zavesenie kolies, lichobežníková konštrukcia
stredná: ZF AVN 132, portálová zadná: ZF AV 132, portálová, hnacia |
3101 3102 3103 |
3101 | nevyradené vozidlo: 3 (100 %) |
3101 | dnes v premávke: 3 (100 %) |
davidmik555@gmai