Majkl: na vystave som bol "vcera" vecer
co sa tyka prestavok, v komentovanom zakone je odkaz na nejaku smernicu ES a nejaky dohovor. Zrejme to bude smerodajne, aspon pre dialkovu dopravu.
Uz som pozeral starsie CP; trolejbusy na Tulsku a Internatnu mam uz od septembra 1994, vtedy sa zaviedlo sucasne cislovanie liniek. Budem mat aj spracovane vyradovanie vozov, zaradovanie a niekde dokonca poradia. Samozrejme s urcitou toleranciou.
co sa tyka prestavok, v komentovanom zakone je odkaz na nejaku smernicu ES a nejaky dohovor. Zrejme to bude smerodajne, aspon pre dialkovu dopravu.
Uz som pozeral starsie CP; trolejbusy na Tulsku a Internatnu mam uz od septembra 1994, vtedy sa zaviedlo sucasne cislovanie liniek. Budem mat aj spracovane vyradovanie vozov, zaradovanie a niekde dokonca poradia. Samozrejme s urcitou toleranciou.
Majkl
#90: Treba si uvedomiť jednu závažnú vec, a to sú mzdové náklady. Tvoria značnú časť nákladov podniku a v praxi to znamená, že keby sme chceli zahustiť intervaly, automaticky na to treba väčší počet vozidiel a samozrejme vodičov. Na to peniaze nebudú. Mňa skôr štve iná vec: sú to grafikony liniek 31, 33, 53, 56, atď. Je to totálne systém SAD. Ja by som chcel hodinové intervaly na všetkých týchto "okrajových" linkách. A myslím, že nechcem veľa: funguje to tak v Prešove, Žiline, Košiciach a v 90% miest ČR s MHD. A keď hodinové, tak celodenne napr. v 20 minúte.