Majkl: na vystave som bol "vcera" vecer
co sa tyka prestavok, v komentovanom zakone je odkaz na nejaku smernicu ES a nejaky dohovor. Zrejme to bude smerodajne, aspon pre dialkovu dopravu.
Uz som pozeral starsie CP; trolejbusy na Tulsku a Internatnu mam uz od septembra 1994, vtedy sa zaviedlo sucasne cislovanie liniek. Budem mat aj spracovane vyradovanie vozov, zaradovanie a niekde dokonca poradia. Samozrejme s urcitou toleranciou.
co sa tyka prestavok, v komentovanom zakone je odkaz na nejaku smernicu ES a nejaky dohovor. Zrejme to bude smerodajne, aspon pre dialkovu dopravu.
Uz som pozeral starsie CP; trolejbusy na Tulsku a Internatnu mam uz od septembra 1994, vtedy sa zaviedlo sucasne cislovanie liniek. Budem mat aj spracovane vyradovanie vozov, zaradovanie a niekde dokonca poradia. Samozrejme s urcitou toleranciou.
Majkl
Zrušenie "električeniek" - mesačných lístkov tiež nebolo najšťastnejšie riešenie, ale spôsobilo, že ľudia si začali "viac vážiť MHD" - prestali sa vyvážať bez dôvodu a zbytočne zapĺňať priestor vo vozidlách.
Mesto do MHD určite nezasahuje a vonkoncom nie v pozitívnom zmysle. To by inak už bol na svete reálny projekt predĺženia trolejbusov do Sásovej.
Vstup spoločnosti do MHD: ide tu skôr o zahraničného investora, ktorý má poskytnúť potrebný know-how a prípadne nejaké financie (ako Kami spomenul. časť zo sumy ZI sa bude splácať formou obnovy vozidlového parku). Máme šťastie, že MHD v BB prevázdkuje SAD, lebo keby to bola samostatná akciovka vlastnená mestom (Žilina, Prešov, Košice, ...), privatizácia by sa jej netýkala. Teraz zostáva už len tíško dúfať, že tender vyhrá švédska prepravná spoločnosť Connex. Pokiaľ by sa totiž vývoj uberal takým smeromm, ako v Ostrave (Connex je tam akcinárom), tak sa máme na čo tešiť