Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Presne tak, dôsledkom toho je, že človek už potom prestane čítať celú diskusiu. Mňa to už dávno prestalo baviť.

Vo včerajších TV novinách na Markíze bola reportáž o banskobystrických baterkáčoch. Odznela tam informácia, že s ich zaradením do premávky sa počíta začiatkom jari.
Reakcia na: S499.1023 #53421:
Páni, boli by ste tak láskaví a odosobnili sa pri písaní príspevkov od predpojatosti voči sebe z dôvododu nejakej osobnej nevraživosti (nás ostatných to zrovna nemá prečo zaujímať) a ohraničili ich obsah na vecnú diskusiu? Prípadne túto "osobnú" časť príspevkov si píšte niekde inde v súkromí.
Nebaví ma, keď niekto, kto kydá jed okolo seba, buzeruje iného, za to isté. Celkovo sa potom stráca pointa príspevkov, ktorá by sa očakávala hlavne že bude o doprave a už je toho fakt veľa.
Ďakujem za pochopenie v mene ostatných diskutujúcich a čitateľov.
Reakcia na: C4H8Cl2S #53416:
Dunčík, nič nechápeš. Po pokuse začať písať pod novým "yperitovým" nickom rozumne si opäť skĺzol do pľuvania a kopania okolo seba. Pár ľudí nad sebou mám ale psychopat tam nemôže byť preto, že by súkromná firma bez štátneho peňazovodu išla kam? No predsa do riti, Kefalín, do riti.
A dojmy o mne z obchodných jednaní nechaj na mojich obchodných partnerov, myslím, že nejaký referentík, čo je všetkých pár rokov svojho profesionálneho života zatvorený v kancelárii, pricucnutý na štátne / krajské vemeno a akurát kujúci teórie o sprisahaní iluminátov všade okolo seba na to ešte nemá kompetenciu.
Oficiálna facebook stránka dopravcu SAD Zvolen, a.s. :
https://www.facebook.com/sad.zvolen/
Reakcia na: Petik #53418:
Chcel si povedať, že takto biznis nefunguje všeobecne alebo špeciálne na prípad autobusky v BB? Bohužiaľ podiel rozhoduje nielen o tom koľko skasíruješ ale aj koľko zacaluješ, a určuje aj silu tvojho hlasu pri rozhodovaní sa o nakladaní s autobuskou. Čiže týka sa to aj investičných aktivít, tie sa však dajú riešiť dvojako:
a) developer a mesto dielom podľa podielu na autobuske zacvakajú investičnú aktivitu, čiže 60:40 = podiel zostane zachovaný v nezmenenom pomere
b) v prípade, že investuje iba developer, tak sa podiel mesta v autobuske logicky zníži
V BB je teda okolo autobusky väčší humbug ako si veľa ľudí vie predstaviť a môže to tu ktoľkovek vymínuskovať, ale pochybujem, že má toľko guráže mi to povedať zoči-voči a už vôbec nie sa konfrontovať keď sa prevalí neskôr nejaký prúser, pretože súčasné vedenie mesta na čele s Noskom si robí z občanov doslova zakončenie hrubého čreva. Nemálo podnetov prišlo na magistrát ohľadom odrezania Sásovej od železničnej stanice a k zmene linkového vedenia MHD nedošlo, pričom ľudia chceli iba odkloniť tam aspoň linku 28.
Reakcia na: C4H8Cl2S #53412:
Ziadnu zmluvu o odpredaji nadraznej casti som nevidel, ale takto business s nehnutelnostami nefunguje.
Podiel bude rozhodovat primarne o tom, ako sa budu delit spolocne naklady na prevadzku, pripadne vynosy zo spolocnych priestorov, pokial tam nejake spolocne priestory budu.
Pripadne buduce rozsirenie sa rozhodne nebude platit podla spoluvlastnickeho podielu.
V podobnych pripadoch (je napriklad celkom bezne, ze hypermarket v obchodnom centre ma ineho vlastnika ako zvysok obchodneho centra) vzdy existuju co-ownership agreements, kde su upravene vztahy medzi vlastnikmi, kedy a na co sa vyzaduje suhlas druheho vlastnika, ako sa delia naklady, ako moze nakladat vlastnik s majetkom v jeho vylucnom vlastnictve, atd.
Reakcia na: 810zssk #53411:
P+R v Pezinku a Šenkviciach, kde väčšina ciest začína alebo kam prichádzajú k vlaku ľudia z Modry, Čataja a ostatných obcí, je úplne niečo iné ako P+R pár minút od centra Bratislavy! ? Alebo inak skúsim. P+R treba stavať hlavne na vstupoch do mesta, t.j. Lamač, Rača, Zlaté piesky, P. Biskupice a Petržalka ale nie pri stanici v polke Petržalky ale ako je Janíkov dvor, tak aby sa človek mohol dostať na 93/95, výhľadovo k električke samozrejme. Čiže tie autá zachytiť hneď na vstupe do mesta, nie ich chytať keď už sú v ňom, to je neskoro, pretože taký človek, ti do MHD nesadne. Si možno jeden z minima čo si tam auto nechá a pôjde MHD, ale sytémové riešenie to moc nebude. Súhlasím s tým, že ŽSR by malo to parkovisko otvoriť a vyberať tam parkovné. Prečo to tak nerobia som nezisťoval ale môžem sa opýtať, mne to nerobí problém. Ostatne by si aj ty lepšie urobil, keby si sa ich opýtal, keď ťa to štve a mohli sme už rovno písať o ich argumentoch aké majú.
Reakcia na: S499.1023 #53415:
#53413
1) Ak si najvyšším šéfom vo svojej firme a vyššieho od teba niet, tak tomu chápem. Ak máš nad sebou vyššie šarže, tak tvrdiť, že sa to nikdy dokáže iba človek, ktorý má jasnovidecké schopnosti. Alebo je to len nezvládnuteľné prebujnelé ego rehabilitovaného funkcionára, presne také isté ego majú zločinci v štátom vedených podnikoch? Keby si Cargo viedol ty, tak výsledok by bol rovnaký ako za prznenia Vozárom, Ľuptákom, Hoptom a pod. sebrankou. Bohužiaľ svojím jednaním sa prejavuješ rovnako nie, že nezdravo sebavedomo ale až arogantne.
2) Predstavuješ si to veľmi ľahko ale každý si myslíš, že má možnosť len tak odísť? Odíde 1000-2000 ľudí z nejakej firmy a čo ďalej? Do doby skončenia vyplácania podpory (cca 6 mesiacov) si všetci nájdu prácu minimálne rovnako dobre platenú a nebudú mať nad sebou blázna, že? Zaráža ma ako extrémne egocentricky dokážeš tento problém vidieť, preto mať ťa na rokovaní ako obchodného partnera musí byť výstavná skriňa egoizmu, ako sa spievalo kedysi v jednej skladbe :"Já, já, já, jenom já!"

#53414
Stihomam s Dunčom prestáva byť zábavný ... Doporučenie nižšie.

#53415
Nešlo by to aj bez primitivizmov? Čiernobielo vidíš veci bohužiaľ ty, pretože čo si všímam tvoje reakcie, tak sú v dvoch rovinách :MOJA PRAVDA vs. VŠETKO OSTATNÉ JE BLUD, PRETOŽE JA MÁM PATENT NA PRAVDU A SOM NADČLOVEK. To opäť súvisí s prebujnelým egom, a sebavedomie presahujúce do arogancie. Doporučujem preto návštevu u odborníka, v B. Bystrici máme na to pána a síce MUDr. Ludvik Nábělek, PhD. a keď prídeš, tak ti môžem aj tú tebou velebenú autobusovú stanicu ukázať aby si krotil svoje pudy a verím, že ani sedenie u Nábělka nebude nutné, pretože veľké ego na webe je odrazom malého človeka v skutočnosti, tak nerob zbytočne zo seba opičiaka. ?
Reakcia na: C4H8Cl2S #53412:
Vieš, koľko "štátnych" mostov padlo, ty čiernobiely hlupák?
Reakcia na: 810zssk #53411:
Musíš sa zmieriť s tým, že Dunčo žije v zajatí svojich nepriateľských ideológií, kde auto je fuj a verejná doprava musí proti nemu bojovať, nie s ním byť v symbióze.
Reakcia na: C4H8Cl2S #53409:
Ty nie si schopný pochopiť, že:
1) V mojej firme nad sebou nebudem mať 10 - 15 excentrických psychopatov, pretože to systémovo nie je možné.
2) Keby som pracoval v ľubovoľnej firme, kde by som nad sebou mal 10 - 15 excentrických psychopatov, tak z nej odídem a nebudem kričať, že ich majú vymeniť a zavrieť, keď je to systémový nedostatok.
Tvoje "riešenia" sú absolútne odtrhnuté od reality.
Reakcia na: S499.1023 #53404:
Apropo viac k veci okolo autobusky.
1. Vieš aké sú opletačky okolo finančných vyrovnaní za autobusku v BB?
2. Vieš kto má nad autobuskou reálne moc?
3. Autobuska stála 20 000 000, autobusová časť 8 000 000 čo je 41,25%. Podiel vlastníctva autobusovej časti je však navrhovaný zo strany investora na 66,6% a mesto iba 33,3%. Tak či onak, ak sa investor rozhodne, že urobí nejakú nadstavbu, alebo že zastavia parkovisko obchodmi, tak musí aj mesto ako spoluakcionár priložiť cash. Zdá sa ti toto v poriadku?
4. Mesto aby malo väčšinu, tak by muselo zložiť aspoň 10,5 milióna eur a tým pádom by malo rozhodovaciu moc nad tým, čo sa bude so stanicou diať. Tak či tak to nezaručuje, že pri hlasovaní o stanici sa nedá nikto kúpiť. Čiste matematicky, ak chcelo mesto mať pri 8 000 000 podiele väčšinu, tak investora mali pustiť maximálne do investície v objeme 7 900 000 a v súhrne mohla byť investícia 15 900 000.
5. Čo na montovanom skelete môže stáť 20 000 000 eur keď časť inžinierskych sietí je poruchová, finalizačné práce boli spravené horúcou ihlou rieši sa krivá podlaha, opadávajúce obloženie atď. Ostatné defekty sa časom prejavia keď začne budova sadať, do 5-6 rokov môžeme čakať problémy, ktoré ale dúfam nenastanú.
6. Ostatné prípravné práce pred položením základov neboli rovnako vykonané zo strany investora, ktorý objednával dodávateľa stavby precízne v takom rozsahu, aby bola 100% istota, že základy stavby nebudú vykazovať defekty.
7. Subjektívne si dovolím tvrdiť, že autobusku mali stavať v rámci projektu väčšej modernizácie ŽST a za lacnejšie v spoločnom projekte ŽSR - mesto BB. Isto by to vyzeralo lepšie. Zas toľko ľudí na OR ŽSR Zvolen poznám aby som dal za nich ruku do ohňa.

Keď majú takíto investori právo stavať budovy vo verejnom záujme akými sú autobusová stanica, tak Boh nás ochraňuj pred tým, aby stavali mosty ... síce padací most v Kurimany.
Reakcia na: C4H8Cl2S #53408:
"A P+R funkcia predložená ako argument je jalová, pretože kto príde už tam autom, tak s MHD alebo vlakom nepôjde"
Bol si niekedy v pracovny den na stanici v Pezinku, alebo Senci? Nie je tam kde zaparkovat, pretoze cely rad ludi pride na stanicu autom a ide do Bratisky vlakom.

Ja by som napr. P+R na petrzalskej stanici vyuzival. V sucasnosti pri cestach do Rakuska parkujem auto v Kittsee (aspon sa nemusim babrat s uchylnom medzistatnou tarifou), ale tam to byva v niektore dni tiez vemi plne (a dost z toho su slovenske ECV), takze clovek si musi davat dostatocnu rezervu na pripadnu cestu do Gattendorfu kde je miesto vzdy.

Co sa tvojho argumentu ze by tam parkovali ludia z Vienna Gate tyka, tak:
a) To parkovisko bolo postavene (a neotvorene) davno pred Vienna Gate.
b) Keby to nastalo, tak by ZSR mali z tohto parkovania slusny prijem. Na rozdiel od sucasneho stavu kedy im to tam len chatra.
Reakcia na: petkobb #53407:
Zaujímavé, ale nechajme tak. Uvidíme čo prinesie prvý rok. Každý župan si zodpovedá za svoje personálne nominácie a je jeho sväté právo zrušiť ľudí, za ktorých nedá ruku do ohňa a dať si tam tých, ktorí zverené úlohy vykonajú svedomite a nezoberú do vrecka. Len keď vedel, čo ho po personálnej stránke čaká, tak nemal sľubovať nezávislosť. Kotleba sľuboval vyriešiť isté persony na úrade a tí, čo v BB pamätajú dávnejšie roky existencie BBSK, tak nechápu, že istí ľudia najmä na finančnom, personálnom a doprave sú pomaly 10-12 rokov nevymeniteľní ... Nie je náhoda, že to sú oddelenia kde sa melú najväčšie peniaze, resp. všetky.
Reakcia na: S499.1023 #53404:
Balans zdravej miery jedného a druhého nie je schizofrénia. Zločinecké vedenie ŽSR a Carga a ZSSK je jediné čo je potrebné zákonne poriešiť! Vláda, ktorú nekritizuješ za nečinnosť a zlodejinu má na to plné páky a má za to plnú zodpovednosť. Žiadna veda. Vyhodiť do radu všetkých kamarátov čo prihrávajú čerešničky na torte ako sú prenájmy majetku a ŽKV, obstarávania, alebo doslova trestné prepúšťanie lukratívnych strategických nákladných vlakov a uviesť do praxe také zákony, ktoré každému kto pácha podobnú trestnú činnosť doživotný zákaz činnosti v doprave. A potom sa rozprávajme o fér súťaži. Toto nie je férová súťaž, ale Klondike pre vyvolených možno 200-300 ľudí zainteresovaných od čias Mečiara v rozkrádaní železnice a liberalizácia iba im umožnila svoje portfólio trestnej činnosti na železnici rozšíriť o ďalšie prvky ako bezodplatný prevod lukratívnych obchodných záväzkov od Carga k súkromnému dopravcovi (neplatí paušálne ale istí dopravcovia by neprežili ani deň bez ľudí vo vedení Carga). To isté SADky. Je nespravodlivé povedať, že celý podnik je na nič a mal by ísť do kytiek iba pre to, že 10 vrchných sú lempli. Ty keď budeš mať vo svojej firme nad sebou 10-15 excentrických psychopatov a bude niekto na tvoju firmu nadávať a ty budeš tam nechávať svoj čas, aj nadčasy a zdravie tak asi nebudeš šťastný, že si opľúvaný aj ty, rovnako tak nie je nadšený ani ten šofér či prevádzkar na SADke, Cargu, alebo kdekoľvek inde. A keď už štát niečo dotuje alebo spravuje, príp. prenesenými kompetenciami na samosprávy, tak to má fungovať najlepšie ako sa dá a bez váhania zverejniť občanom ako čo spravovali. Každého pol roka by mali namiesto tliachaní v Pravde a SME uverejniť štatistiky čo ako spravovali ktoré štátne podniky a to čo dotujú.
Reakcia na: Viko #53394:
Neviem či je lepšie postaviť malú stanicu a potom nariekať, že keď tam bude viac cestujúcich, že máme malú stanicu a že treba prístavbu robiť ... Vidíš že s dlažbou problém na jeseň bol, použil si minulý čas, tak asi už nie je. Podchod pokiaľ viem pôvodne viedol iba od staničnej haly po druhé nástupište a až neskôr sa dostavalo predĺženie podchodu s výťahom na konci. Eskalátory neviem kde by si tam zmestil pretože hneď ako ústi východ z podchodu pri zastávke na Panónskej ceste, tak už začínajú pozemky, kde má vlastnícke práva niekto iný ako ŽSR. Čiže tam hľadaj dôvod toho prečo eskalátory nie sú. Bistrá na kraji petržalskej stanice nevznikli za účelom priťahovania asociálnej komunity a neboli založené ako pofidérne. Keby sa tam pohybovala iná klientela, tak by si aj o nich inak písal. Chybou je, že sú vonku a sedieť sa pri nich dá len vonku, to je tá amatérsky spravená vec, v čom s tebou súhlasím. A kvalitu stanice hodnotiť podľa parkovania to je typická slovenská choroba. Všade parkovanie. V pondelok v relácií Reportéri riešili aj to, že na Slovensku musíme ku každému nákupnému centru natrepať stovky parkovacích miest. V zahraničí je trend iný. Počíta sa v prvom rade s tým, že návštevníci pôjdu MHD a počet parkovacích miest je limitovaný na minimum. Dokonca "kravatoví" môžu chodiť s MHD. U nás im v tom čo bráni? Nič. Iba vlastná zhýčkanosť. K stanici v Petržalke jazdia linky MHD veľmi slušne (59, 80, 91, 93, 94 a 191), parkovacie miesta, ktoré by sa tam vybudovali by skončili tak, že by si tam rezidenti vo Vienna Gate a zamestnanci firiem na Kopčianskej a Úderníckej parkovali autá. Na tento účel tie parkovacie miesta netreba vôbec! A P+R funkcia predložená ako argument je jalová, pretože kto príde už tam autom, tak s MHD alebo vlakom nepôjde, minimálne nie slovák a len naivný slovák tomu verí. Preto každý jeden priestor pre autá navyše ich nepomáha odbúrať z ciest ale ich tam dostať ešte viac.

Ak chceš v niečom zmenu, tak napíš na ŽSR, pretože tu s tým zabíjaš čas len. A potom tu pripni odpoveď. ? Ja i keď s tebou súhlasím, že údržba, čistota a bezpečnosť by mala byť, tak s tým nemôžem nič spraviť. Samozvaní SBSkári nie sú akceptovaní, takže isto hliadkovať nebudem, pretože ľudia sa radšej nechávajú nezákonne napádať asi než strážiť i keď nie zákonne ale ani nie nezákonne.
Tak ako to máme s tou autobusovou stanicou ? súkromní podnikatelia po zdražení budu hľadať iné možnosti státia v rámci mesta...ktorá inštitúcia rieši na ktorej zástavke musí resp. môže zastaviť ? napr. v prípade diaľkových liniek. Kedy to mesto kúpi do vlastníctva sa asi tiež tak skoro nedozvieme a či vôbec, keďže mesto je evidentne pod tlakom nášho skvelého dopravcu...

Inak vie mi niekto vysvetliť nezávislosť pána Luntera ? veď on vôbec so smerom nebude mať nič spoločné... v BCSR už sú smeráci nazad a pozrime sa na najväčšieho odborníka na dopravu pána Modranského kandidáta na poslanca vuc za stranu smer,,,,už má teplé miesto ale nie na doprave i keď tam tiež nemá čo hľadať:

Meno Mgr. Marek Modranský
Funkcia odborný referent pre styk s verejnosťou a protokol
Organizačný útvar Oddelenie propagácie a cestovného ruchu

zdroj: https://www.bbsk.sk/Kontakt/Kontaktyoddelenia.aspx?id=dad4dfb7-31f2-e711-87c1-00155d645933#dnn_ctr2772_ModuleContent
Reakcia na: Petik #53401:
Nie je nahodou prevadzkovatelom AS dopravny podnik?
Reakcia na: 810zssk #53400:
Nediskriminačný prístup.
Reakcia na: C4H8Cl2S #53390:
Mal by si si vyjasniť svoje schizofrénne postoje - na jednej strane NEUSTÁLE nadávaš na "Klemensovu", na management Zločineckého Krachga, na druhej strane tu DOOKOLA omieľaš, ako by práve tieto molochy niečo mali monopolne a zadarmo dostať.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.