V predchádzajúcom príspevku som mal na mysli iba parciálne trolejbusy SOR TNB 12.
Vieme, že SOR vyrobil v roku 2009 aj jeden obyčajný trolejbus SOR TNB 12 s výzbrojou Cegelec, ktorý sa v odbdobí 29.3.2010-1.4.2010 testoval aj u nás v Banskej Bystrici a napokon skončil v Ostrave. Dokonca bol aj kĺbový SOR TNB 18, ktorý taktiež skončil v Ostrave. Pokiaľ sa nemýlim, tak všetky ostatné trolejbusy SOR už boli s výzbrojou Škoda.
Pokiaľ ide o spoluprácu Škoda Electric a SOR, aj tu sa ukazuje, že takáto spolupráca v modeloch Škoda 30 Tr a Škoda 31 Tr bude pokračovať aj naďalej. Svedčí o tom objednávka nových parciálnych trolejbusov (s pomocným bateriovým pohonom) do Hradca Králové.
Predchádzajúce 3 vozidlá SOR 12 TNB (prvé vozidlo bolo kompletizované v Brne, kde aj od 05/2017 do 10/2017 jazdilo s cestujúcimi, od 10/2017 v Prahe, ďalšie dve vozidlá boli dodané do Banskej Bystrice, kde boli aj kompletizované a dosiaľ nezaradené do prevádzky s cestujúcimi, ani je jasné, kedy by sa tak mohlo stať), však mali elektrickú výzbroj od Rail Electronic a v čase ich výroby ešte nebolo na verejnosti zrejmé, či spolupráca SOR a Škody bude pokračovať.
Z EU projektov papame vsetci napr. to ze tu mame historicky bezprecedentny mier a obdobie bez vojny. Na rozdiel od doby kedy boli pri moci tebe podobni.
Prosím ťa, urob jednu vec: popýtaj sa Štiavničanov, ako často cestujú na smery KA+VK a snáď pochopíš, že s ich odčlenením od Pohronia si navrhol rovnakú vec ako kritizuješ.
Ocividne netusis ako funguje Europska unia, aky je ucel jej existencie a ako funguje jej financovanie.
Ale kedy uz len tebe neznalost temy branila sa k nej sebavedomo vyjadrovat.
V roce 2015 přispělo Slovensko do rozpočtu EU 608 milionů eur. Také pro EU vybralo 119 milionů eur na clech a dávkách z obchodu se zemědělskými produkty. Z vybraných cel a dávek si Slovensko mohlo 25 % ponechat jako administrativní poplatek.
Slovensko obdrželo v roce 2015 z rozpočtu EU 3,74 miliardy eur. Na regionální politiku šlo z této sumy 3,09 miliardy eur (83 , což bylo vysoko nad evropským průměrem, který dosahuje 39 %. Výdaje na zemědělství dosáhly 567 milionů eur (15 . V oblasti výzkumu a vývoje bylo vynaloženo 62 milionů eur, což je pod 2% a výrazně méně než 10% evropský průměr výdajů do výzkumu a vývoje %. Na Slovensku se k této položce počítá také 23 milionů eur na vyřazování jaderných zařízení z provozu.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BB-Schuhu
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2017/11/13/koda-electric-a-iveco-bus-znovu-na-jedn-lodi
Pokiaľ ide o spoluprácu Škoda Electric a SOR, aj tu sa ukazuje, že takáto spolupráca v modeloch Škoda 30 Tr a Škoda 31 Tr bude pokračovať aj naďalej. Svedčí o tom objednávka nových parciálnych trolejbusov (s pomocným bateriovým pohonom) do Hradca Králové.
Predchádzajúce 3 vozidlá SOR 12 TNB (prvé vozidlo bolo kompletizované v Brne, kde aj od 05/2017 do 10/2017 jazdilo s cestujúcimi, od 10/2017 v Prahe, ďalšie dve vozidlá boli dodané do Banskej Bystrice, kde boli aj kompletizované a dosiaľ nezaradené do prevádzky s cestujúcimi, ani je jasné, kedy by sa tak mohlo stať), však mali elektrickú výzbroj od Rail Electronic a v čase ich výroby ešte nebolo na verejnosti zrejmé, či spolupráca SOR a Škody bude pokračovať.