Reakcia na: PeterBB #52756:
1. nahradenie autobusovej dopravy trolejbusovou? Pán riaditeľ má asi výpadok pamäti, lebo nič nenahradili, len nazvali projekt tak, aby oblbli Brusel a pustili autobusy na trlejbusové linky.2. urýchlenie tarifného odbavenia - ako to že sa stále nepoužívajú čítačky pri Ďalších dverách, hoc boli z fondov aj zakúpené (tu by sa asi ma lkontrolný orgán aj zaujímať). Hlavne že budú vyhadzovať bubáky na platbu platobnu kartou miesto toho, aby urobili to, čo už dávno malo byť!
3. nemali by trolejbusy súťažiť, že hneĎ vedia čo idú kupovať?
4. "vstup investora" ktorý za 4 staré vrakosy dostal 49% akcií po tom, čo sa najprv pôvodné základné imanie 30 mil. Sk znížilo na minimum - 1 mil. Sk....ozaj opora, akcionár tak "dsotal" grátis nové vozy, el. vedenie ktoré vyplatilo mesto....úžasné, to aj ja idem byť investor.
5. 8 záložných autobusov - ktoré sú to? 3x B961, 2x B932 (či zarátal aj 2x ciciak a čo je ten ôsmy?)
BB-Schuhu
Celkovo som rád tejto zmene cyklobusu. Aj keď je to v podstate drobná úprava, ide len o miernu úpravu jazdných dôb - prispôsobenie sa reálnym podmienkam, teší ma to. Tie nezmysly v CP (ako odchody z nácestných zastávok na Harmaneckej jaskyni či Starých Horách, príp. neadekvátne jazdné doby) sa kopírovali každoročne od roku 2012 a už som ani nedúfal, že raz sa v tom spraví poriadok.