Včera ako všetko, čo v BB súvisí s dopravou, skončilo totálnym fiaskom zorganizovanie dojazdu cyklistov do BB. Žiadne informácie od MsÚ (mimo zákazu státia počas dňa na vybraných uliciach), žiadne upozornenia a označené dočasné obchádzky, žiadne upozornenia od dopravcov, polícia alibisticky len dopravu odstavovala a potom sa zdekovala a nepomohli vôbec nič. Trištvrte hodiny tak bolo neprejazdné Nám. slobody a zastavená MHD (cca medzi 17:00 - 17:45) a kolóny na nábreží, ktoré pokračovali ešte kým sa postupne doprava nerozbehla. PRi riadnej informovanosti a organizácii by sa bolo možné na takúto situáciu pripraviť, resp. aspoň zmierniť negatívne dopady - či ľudia mohli napr. na ŽST v pracovný deň cestovať v predstihu, či iným spôsobom a nie že po ďalší raz zostali len rukojemníkmi blbosti "zodpovedných odborníkov". Skrátka len bravó tejto bande diletantov!
Pritom napr. aspoň trolejbusy mohli jazdiť dočasne priamo na/zo ŽST mimo NS bez ďalšieho obmedzenia a pod. ostatná doprava, keby vedela, že v dotknutom čase zbytočne stojí v zápache a nevie ani prečo a vedela by kade môže obísť a hlavne čo vôbec má obísť, mohla byť situácia menej zlá, lenže to by to niekto musel nielen trochu myslieť, ale aj mať aj snahu, lenže toho sa v Blbotíne nad Hronom asi nedožijeme. Čiže naďalej si páni mudrlanti budú mastiť ego ospevnými článkami propagujúcimi ich fiktívne úspechy (so súčasným zákazom čokoľvek negatívne čo i len pomenovať) a reálne však môžeme akurát tak držať titul európskeho mesta hlúposti.
Pritom napr. aspoň trolejbusy mohli jazdiť dočasne priamo na/zo ŽST mimo NS bez ďalšieho obmedzenia a pod. ostatná doprava, keby vedela, že v dotknutom čase zbytočne stojí v zápache a nevie ani prečo a vedela by kade môže obísť a hlavne čo vôbec má obísť, mohla byť situácia menej zlá, lenže to by to niekto musel nielen trochu myslieť, ale aj mať aj snahu, lenže toho sa v Blbotíne nad Hronom asi nedožijeme. Čiže naďalej si páni mudrlanti budú mastiť ego ospevnými článkami propagujúcimi ich fiktívne úspechy (so súčasným zákazom čokoľvek negatívne čo i len pomenovať) a reálne však môžeme akurát tak držať titul európskeho mesta hlúposti.
kvorka
2. urýchlenie tarifného odbavenia - ako to že sa stále nepoužívajú čítačky pri Ďalších dverách, hoc boli z fondov aj zakúpené (tu by sa asi ma lkontrolný orgán aj zaujímať). Hlavne že budú vyhadzovať bubáky na platbu platobnu kartou miesto toho, aby urobili to, čo už dávno malo byť!
3. nemali by trolejbusy súťažiť, že hneĎ vedia čo idú kupovať?
4. "vstup investora" ktorý za 4 staré vrakosy dostal 49% akcií po tom, čo sa najprv pôvodné základné imanie 30 mil. Sk znížilo na minimum - 1 mil. Sk....ozaj opora, akcionár tak "dsotal" grátis nové vozy, el. vedenie ktoré vyplatilo mesto....úžasné, to aj ja idem byť investor.
5. 8 záložných autobusov - ktoré sú to? 3x B961, 2x B932 (či zarátal aj 2x ciciak a čo je ten ôsmy?)