hanba prokurátorovi ? ? ? ? neznalosť, účelovosť, absolútna nelogickosť. Sa divím ale, že v rámci rovnosti nenapadol ďalších 1500 licencií na iné linky, to ej predsa diskriminácia, nie?
Cez koľaje by to šlo, je tam upravený prechod pre zamestancov ŽSR, lenže bolo by nebezpečné aby tade prechádzali bežní ľudia. Ak by spravili nejaky nadjazd alebo podchod a to nebude. Podľa mňa sa bude dať chodiť cez AS popri bufetoch zatiaľ, no ved uvidíme.
Tunel bude celá autobuska.
Samozrejme, prechod cez koľaje by sa musel zabezpečiť úpravou povrchu chodníka a osvetlením, a to všetko so súhlasom ŽSR. Ja tiež teda neviem ako to bude napokon riešené (nijako?).
Ono je to presne tak, AS presunieme na Mičinskú, DPM BB bude správcom novej stanice a Mesto BB bude považovať problém sa vyriešený. A súvislosti okolo takejto veľkej veci nikoho netrápia.
Cez koľaje sa asi veľmi prechádzať nemôže, jedine ak by to výnimočne povolili železnice, aj to by nejak museli zabezpečiť, nie hocijako preskakovať cez koľaje. Fakt na toto som sám zvedavý. Naokolo aj keď popri hlavnej ceste tam som skeptický ak to všetko oplotia až ku ceste, tak nejak popri SK sporiteľni až na druhú stranu a tak, 1km to iste bude, mladý to dá aj za 15 minút ako ty, ale nevládnejší..., fakt toto mali riešiť. Aj tých 15 minút môže byť málo, raz tade prejsť cez prechod, potom tade a zdržanie je väčšie. Ale niektorý si nájdu cestičky, prekopú tunel ?
Okrem iného. Veľmi rád by som videl úpravu CP MHD od 12/2015 tak, aby boli zabezpečené prípoje k novým vlakom od nového GVD:
- 4:35 Bratislava
- 4:57 Praha
- príchod 23:22 Bratislava (tu sa mierne nestíha posledný spoj L26 do Sásovej a pod.)
Plánujem na komisiu dopravy ohľadom celej tejto šaškárne (aj čo sa týka náväznosti dopravy na dočasnej AS na Mičinskej) napísať moje stanovisko väčšieho rozsahu, tak sám som zvedavý na výsledok. No chce to čas, ktorého veľa nie je.. ?
To je dobrá otázka: Ako sa dostať zo železničnej stanice na Park. Mičinská?
Buď ostane zachovaný prechod cez AS, čo asi nebude možné kvôli stavebným prácam, ak nie, tak potom jedine prechodom cez koľaje a tým rozbitým chodníkom.
Súhlasím aj s tým, že sa úplne rozbijú väzby medzi PAL a ŽSR/MHD (hoci ani dnes to nebolo ktovie čo). Žiaľ, v tomto smere žiadne info nebolo zverejnené.. čiže zrejme to opäť ostane nedoriešené ako typicky pre BB.
ja som sa pýtal dpmbb či niektore T-linky (4,8) nemožu byt nahradene autobusmi a vedené z námestia slobody po ceste k smrečine a Belušovej ulici a vynechali zastávku Štefánikovo nábrežie,,Dostal som len strohú odpoved "NIE"
Takže aj ja som zvedavý na celú šaškáren okolo tohto.?
Ja som nepostrehol v diskusii nasledovné, prídem napr. z BR do BB vlakom, za 5 minút má odchod môj autobus dajme tomu na Kordíky, a teraz čo, bude nejaký prechod zo žel.stanice na dočasnú autobusku? Ako sa toto ide riešiť, podľa mňa bude terajší vstup od žel.stanice k autobuske uzavretý a motať sa naokolo bude dosť veľa. Mohli napr. posilniť MHD k dočasnej autobuske. Možno sa dá aj tak, že vystúpime až na malej stanici, ak pôjde vlak na Zvolen. Tak na toto som sám zvedavý či niečo vymyslia, myslím že je to dosť dôležité.
Neviem aké tendre si predstavuješ v diaľkovej doprave, ktorá funguje na komerčných linkách...
Druhá vec je, že áno, bordel je tu nekonečný, keďže licencie vydáva krížom krážom každý kraj + medzinárodné ministerstvo a reálne sa tak nikto riadne nezamýšľa nad kvalitou dopravy z hľadiska dopravnej obslužnosti (teraz v ponímaní prepráv diaľkového charakteru).
Nefungovanie krajov je ešte výraznejšie vidieť pri objednávaní výkonov vo verejnom záujme, kedy ignorujú § 19 ods. 1, resp. § 20 ods. 2 zákona č. 56/2012 Z. z. o cestnej doprave (http://www.zakonypreludi.sk/zz/2012-56) a ignorovanie zákonom stanovenej požiadavky na zosúladenie kapacitných a prevádzkových možností železničnej dopravy, mestskej dráhovej dopravy a pravidelnej autobusovej dopravy, či prednosti železničnej dopravy v prípade súbežnej dopravy podľa § 20 ods. 5 zákona č. 514/2009 Z. z. o doprave na dráhach (http://www.zakonypreludi.sk/zz/2009-514), ako je tomu napr. medzi BB a ZV, či BB a BR a pod.
Jezis, toto su zase socialisticke dristy. Preco by na komercne linky prevadzkovane bez haliera dotacii mali byt vyhlasovane tendre? A co budeme regulovat potom, pocet supermarketov alebo cerpacich stanic? A aky autobus si na komercnu linku kto nasadi je snad tiez vec dopravcu, ak chce nasierat ludi tym ze na stvorhodinovu trasu posle ceckovu Sorku alebo Cross v sockovybave, je to jeho problem. Ja si v takom pripade obvykle najdem ineho dopravcu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BB-Schuhu
Buď ostane zachovaný prechod cez AS, čo asi nebude možné kvôli stavebným prácam, ak nie, tak potom jedine prechodom cez koľaje a tým rozbitým chodníkom.
Súhlasím aj s tým, že sa úplne rozbijú väzby medzi PAL a ŽSR/MHD (hoci ani dnes to nebolo ktovie čo). Žiaľ, v tomto smere žiadne info nebolo zverejnené.. čiže zrejme to opäť ostane nedoriešené ako typicky pre BB.