Reakcia na: PIT #49426:
nemôžem než s tebou plne súhlasiť. Príklad toho, ako sa to má, je najnovšie Lučenec. Ale aj iné mestá, ako NR či TN robia niečo pre ľudí.LC: optimalizácia zastávok trás a CP do intervalovej podoby, zlacnenie cestovného pre bezkontaktné platby.
TN: nástup rozšírili z 1 na 2 dvere, pri druhých nie je tlačiareň, len sa prikladá karta (mohli by aj pokračovať k ďalším dverám), zavedenie PCL 30/90 dní, existujú stále zľavy či pre BČK/hotovosť, garantované NP spoje, riadne označovanie vozidiel, možnosť nákupu cez internet, dobíjacie automaty aj mimo vozidiel, atď. Žiaľ, aj tu je CP ešte stále taký, že ho treba prepracovať.
PB: optimalizácia, preklady, nadväzné spoje
V BB sa z vyššie uvedeného nič nedeje. Otázka pre mňa je, či tarifné vybavenie 3. dverí v trolejbusoch bolo súčasťou dotácie EUfondov, pretože je divné, že sa nepoužíva!
kvorka
Neviem či treba platiť neschopných ľudí vo vedení, keď si nevidia ani na špičku nosa, ako tak čítam niektoré príspevky o tom, čo sa na MsÚ deje a plánuje.
To si fakt vedenie mesta neuvedomuje, že:
- PCL na 90 dní je niečo, čo tu malo byť už dávno spolu s nástupom všetkými dvermi
- kontrola cestujúcich by mala zodpovedať veľkosti mesta a poštu liniek MHD: ak mesto veľkohubo hovorí o únikoch, toto číslo nemôže byť nič iné ako "od stola", pretože keď kontrola vyzerá tak ako vyzerá, potom sa jedná o ničím nepodložené dohady. A výsledok bude tak ako píše PIT opäť len pokles prepravenosti.
- prečo už dávno nie sú zavedené garantované nízkopodlažné spoje? Hlavne že do BB šli dotácie na NP Škoda 30Tr, Citelis 12M a 18M. Veď nosné linky 22, 24, 25 či 34 by mali mať aspoň polovicu poradí NP garantovane! Obehy sa urobiť tak dajú ľavou zadnou! Prečo na tom mesto netrvá?
- CP sa rieši amatérsky ako s linkou 41: dopravca obľubuje veľa čísel, ako vidno aj zo ZV, ale na spoje ktoré by si zaslúžili vlastnú linkou sa použije jestvujúce číslo? Bola vôbec zmenená licencia po tejto zmene? Neviete niekto, kde sú licencie zverejnené?
- prečo stále jazdia autobusy s plagátmi aj cez čísla liniek? ZV-359BI s Kaníkom je príkladom toho ako to dopravca sústavne robí a mestu to zjavne nevadí - kolegialita primátora či čo?
- linky 21 a 22 sú príkladom toho, ako sa to nemá robiť. Dlhá linka spájajúca potenciál konečnej 100/hodina s konečnou 5/hodina? Potom že sa kĺby vetrajú po Rakytovci či kremáku. Hlavne že potom šetríme tam kde netreba a cez víkend nevieme pustiť kĺbak na linku 22, lebo Iliaš.
Kokos, už by to chcelo kopnúť do rici takéto vedenie a urobiť poriadky, ako na strane mesta tak aj s poskytovaním služby MHD ako takej.