Napíšem Vám svoj dnešný postreh resp. zážitok s cestovania linkou č. 34. Určite je nesporne potrebné nasadzovať na túto linku na určité vybrané spoje aj kĺbové vozidlá a to najmä v týždni počas školského vyučovania trebárs v ranajšej špičke, možno aj popoludní a taktiež aj v nedeľu podvečer, ale.. A to "ale" tam dávam preto, že čo sa týka tej nedeľe podvečer, som po dnešnej mojej skúsenosti nie až tak presvedčený!? Situácia aká sa odohrala dnes večer asi okolo pol 10-tej večer ma priznám sa zaskočila..! Na zastávke Železničná stanica čakal pomerne "veľký strapec" študentov kým pristaví krátky voz a študenti začnú nastupovať, ja sa dostanem dovnútra medzi tými ktorí si už nemajú kde sadnúť, ale za mnou ešte nastupujú ďaľší až sa voz zaplní solídne až doplna. Stojím medzi strednými a zadnými dvermi a čo nevidím, na sedadlách sú poukladané rôzne objemné cestovné tašky a ruksaky a len v tomto priestore medzi strednými a zadnými dvermi som ich takto napočítal asi 6..! Aká bola situácia v tomto ohľade v prednej časti vozidla neviem, pretože pre množstvo ľudí tam nebolo vidieť. Jeden starší pán stál nad takým jedným mládencom ktorý mal jeden taký veľký ruksak (s ktorým by mohol kľudne vynášať aj na Téryho chatu) položený na sedadle vedľa seba, no a asi v domnení že toho mládenca akosi napadne uvoľniť mu to miesto vydržal nad ním stáť ešte asi dve zastávky, ale potom sa ho rovno spýtal, že či má na tú batožinu zakúpený aj CL keď zaberá miesto, a odpoveďou mu bolo, že kam si ho asi tak má dať, a že čo sa stará a že či je revízor..? No, priznám sa, že s takouto drzosťou som sa ešte nestretol! Ostatní študenti len mlčali a tavárili sa, že sa ich to ani netýka, len dvaja z nich čo mali tiež na sedadlách batožinu ju zložili na zem a ponúkli miesto tomu pánovi. Tu ale vyvstáva otázka, že či na toto musel poukázať až nejaký starší pán, a že či samotným študentom nevadí také chrapúnske správanie svojich kolegov, keď sa tiež nevedia ozvať a radšej sa tlačia ako sardinky! Príde mi to zo strany tých študentov také pokrytecké, tá ich rezistencia neozvať sa proti takýmto neduhom svojich vrstovníkov je až zarážajúca, a to už ani nehovoriac o tom, akí sú "vyčúraní" tí čo majú tak drzo na tých sedadlách poukladanú tú batožinu! Čiže študenti by si mali v prvom rade urobiť poriadok medzi sebou. Taktiež by som nasadil na tieto spoje revízorov, aby pozisťovali že koľkí majú na tak veľkobjemnú batožinu zakúpený CL.
No ono ja si myslím,že keby tak silne chceli,mohlo sa to všetko predať von na ukrajinu a tam by sa určite potešili ))) xi xi .. neverím tomu,že sa muselo zošrotovať
Obe strany si maju co vycitat. Tie autobusy minimalne 5 mesiacov necinne stali. DPB tiez chvilu trvalo kym ich rozchodil. Keby boli naozaj dodane perfektne zabehnute a udrziavane, tak by ich prvy den vybavili tarifnym systemom a od druheho dna by non-stop jazdili.
Takze:
- v BA nadavali, co za sroty dostali
- v BB nadavali, co sa sroty sa im vratili.
ako vieš že nie? rovnako tak "znovudávanie do prevádzky" - veď ani len čísla podniku si DPB nevedel dať dole, k nám ešte došli aj označkované
PS: zmluva bola o prenájme, nie o údržbe-nikto nehovorí že nemôže byť aj taká, ale jednoducho nie je. Už vidím DPMBB ako má svojich ľudí v DPB kvôli údržbe. Nenechajte sa vysmiať,u DPMBB sú to jednoducho prebytkové B961, takže už aj prenájom do BA je lepší než postávanie vo vozovni či šrotovanie.
a čo snád dostáva málo penazíí ))?? Potom to tak všetko vyzerá !!Podla mna koho je to majetok a kto inkasuje,mal by sa aj apon priebežne starať ::: POZRi sa kolko budeme plaťit za nový prenájom trolejbusov ... Tak to si už možu prenajať komlet všetko ....
nech je to akokoľvek, pravda je že do BA išli dobrezabehnuté a udržiavané busy, zatiaľ čo nazad sa vrátili konzervy radu 941 a 961, pričom prvý rad to už de facto nerozchodil (veď jedno vozidlo nevedelo ani dôjsť po vlastných, ak si to tiež sledoval) a aj B961 sa museli sprevádzkovávať dosť dlho kým vyšli do premávky. Tak či onak, v BA už asi skončia nadobro, lebo ich stav a stav ciest v BA=☠
Neviem síce v akom stave došli bystrické autobusy späť do Bystrice, no bol som zhrozený, ako necitlivo jazdia bratislavskí vodiči MHD s vozidlami po meste. Myslím si, že už mám dosť skúseností, keďže v BA žijem 5 rokov. Zdá sa mi nepredstaviteľné, keď ide vodič dennodenne po rovnakej trase, aby nepoznal diery, spoje či vady vozovky-a teda pri takom mieste buď pribrzdil či miesto ničiace vozidlo neobišiel. Nie je všetko len o rýchlosti jazdy. Veľmi by ma zaujímalo, či by vodiči MHD rovnakým necitlivým spôsobom jazdili s vlastným autom...
nie v den ked mali ist do bb bratislavsky dielensky machry poprehadzovaly diely z vyradenych autobusov,interier zniceny ale co sa da cakat od bratislavskych loserov , fetakovg a bezdomovcov ... vam treba ***** a nie autobus
Moze mi niekto konecne, prosim, vymysliet ako je mozne ze v Bratislave v pohode jazdili bez najmensich problemov a zrazu zo dna na den boli v Bystrici "v katastrofalnom stave" a "mohli ist rovno do srotu"? To akoze niekde na Zlatych pieskoch nabehla banda zlych zlych Bratislavcanov co si "nevedia vazit autobusy" a zacala ich nicit?
Ja to tak aj beriem, že tie B961 pôjdu do Bratislavy už iba dožiť. Situácia je taká, že v Banskej Bystrici ich už nepotrebujeme, v Bratislave môču pomôcť do času pokým sa nenakúpia nové kĺby a aspoň si aj tie B961 ešte nejaký čas zajazdia (predsalen majú teraz 9-11 rokov, čo zase nie je až tak veľa na to, aby ich vyradili už teraz). Aj keď jednu vyradenú BB-715BE už máme.
Ale keď tak pozerám po ostatných prevádzkach v SR a ČR, vyraďovanie Karos 950/960 už prepuklo.
veru lebo Bratislavčania si nevedia vážiť autobusy si zober ako skončili B941 ked ich mal v prenájme DPB po návrate boli v katastrofálnom stave mohli ísť rovno do šrotu čiže B961 potom nemusia ani vracať naspäť lebo aj tie potom budú môcť ísť do šrotu ked sa vrátia z BA
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Danny