Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: LUK #3369:
Nijaky novy oznacnik som si nevsimol. Asi je bud velmi novy alebo bezny. Tym smerom chodim menej.
Ozaj skvostny EMTEST: Ako mozu ti babraci dopustit nasledovne: Ked uz je raz hlasenie zastavok v autobuse nainstalovane MUSI byt reprodukovane NAHLAS a nie dake sustanie!!! Vid Karosa 351 BJ! A ten ich skvely vnutorny transparent! Zase dosrane: Prvy ukazoval obrovske 3 cislice s casom (velkostou ako cislo linky na celnom paneli, no odseknute) v style (keby bol cas 21:10:35) 1:10. Na druhom paneli zas napr.zastavka Komenskeho takto: ého Komens
Taka hanba!!! Fuj
Pôvodne som chcel napísať, že naša kritika padla na úrodnú pôdu, ale teraz neviem, či nešlo len o výkrik do tmy. Totižto dnes ráno prídem do Brezna a čo nevidím! Nahodený cieľ na BUSE!!! (pre istotu 'istený' papierovou tabuľou). Tak som sa potešil. Ale... Keď som sa na obed vracal, tak už bolo všetko opäť po starom... Ale 596-ka má záclonky pekné, dokonca aj na dverách!
Ak má niekto záujem ísť fotiť ex-BB vozy, tak mu môžem poskytnúť ich obehy, aby išiel naisto.
Aj dnes stála na Tajovského ELZA-cka vežka, konkr. na budúcom parkovisku pred obchodom.

Danny, nehlásil si nový označník na zastávke Ďumbierska v smere do mesta...:-)
Po istej odmlke jedna 'skvostná' výprava:
L1: 1504, 1508, 1517
L2: 1525
L6: 1526
majkl, bratislavsky a bratislavsky ikarus nie je to iste. porovnaj dpb ikac so sadistickym. vysledok je myslim jasny vopred, zial tie sadisticke uz asi jari nedoziju aj napriek neporovnatelne lepsiemu stavu.
Danny: bratislavske I280 (a duplom I283) maju lepsie motory. Na mojej linke (96) jazdia spominane nevetratelne serble. Vozy po GO su v pohode.

Je fakt nepochopitelne preco sa ventilatory nepustaju. V zime malokto bufikuje, takze kosa moze byt vsade (ak sa dostatocne nezahreje motor).
Reakcia na: Majkl #3362:
Mozno tak v Blave Ikarusy stacia! Ale v BB chod s nimi vies kam! Na hocijaky mizerny kopec sa to stveralo pol hodinu, hlucne to bolo--vlastne je-- priserne. Smradu ani nehovorim.
No v lete tie stresne vetraky, to treba kvitovat, boli na nezaplatenie. Maloktore sa sami zatvarali (ad Kami). Ale v zime v nom ist-- po rekonstrukcii-- katastrofa!! Jak v mraznicke. O zadnom trakte ani nehovorim. Spominate si ale na isteho Jozefa, teraz chodi na TAMbuse, ktory to mal cele vymalovane--- ten mal povodne soklove kurenie. Na ostatnych Ikarusoch to demontovali. Ten tam mal teplucko ?
Co ma ale riadne stve-ad vetranie, ze sprosti vodici Karôs v lete vobec nezapinali vetraky! Naco ich tam mali!!! Blbeckovia blee
Majkl: no ked su zaistene okna a odistene stresne vetraky (nevydrzia otvorene) tak hocijaky dracik je lepsi. Neviem ake su v tomto bystricke Ikace, viem ze sa menia na rozpadavajuce sa brlohy (teraz napr. 815AF).
Reakcia na: Majkl #3362:
Okrem nesporného podielu bratislavskej údržby si ale treba aj uvedomiť vek budapeštianskych Ik280.
Reakcia na: bigmac #3360:
Kľudne by ešte mohli premávať, na naše podmienky sú ideálne. Vozy to nie sú zlé, je to chyba dopravcov, že ich nechali vyhniť až do takéhoto štádia. Stačí sa ísť pozrieť do Budapešti, ako má vyzerať prevádzkový Ikarus 280.
Reakcia na: Kami #3358:
chceš snáď povedať, že napr. Karosy sú (v porovaní s ikáčmi) v lete dobre vyvetrateľné? možno to jedno stredné miesto na zadnej päťke, lebo tam je jediný normálny stropný vetrák...
re #3358, kami:
s vetranim v lete je problem v kazdom autobuse. bratislavske ikace nekuria z dvoch pricin: rozkradnute bufiky, ci uz teplovodne alebo teplovzdusne. spotreba na kurenie nie je nikam zanormovana a tak vodici naftou kuria len velmi malo. zaujimave, ze sadistibyvalych dz 801 a 802 mali vo svojich hrkotacoch teplo. iste, menej dveri, menej zastavok, ale bufik si pocul podstatne castejsie ako v nasom voze a hlavne si ho pocul aj vo vleku. tymto vsak nehodlam obhajovat ikarusy, mali tu byt uz len ako historicke vozy a nic ine...
re #3354, luk:
teraz si mi pripomenul trolejbus 6283 (14Tr). tam je aj buse bs100, aj emtest kasa bez tlaciarne a priehradky na bubaky. akurat to tam vydatne zavadzia. mali tomu domontovat hlasic, ale naposledy tam nic take nebolo. ale je to satelitom sledovany trolejbus (gps), tak co sa mi nepaci, nevies? 🙂
Bigmac #3353: linka 31 je minibusova a podla toho ma aj trasu.
ad BUSE: prislo do BR s Karosami B932 (r.v. 1998-9) z BB. Proste BB ma dost dobry park tak preraduje niektore starsie vozy. Aby nezavideli. 🙂
ad Ikace: no neviem. Ked sa to v lete neda vyvetrat (BA 2936, 4951) a v zime nekuri tak mi to az tak jedno nie je.
Kami! To nie je všetko! Bývalá 19-13 dnes na linke Brezno - Pohorelá!
Vo Zvolene na osobnej stanici su vyvesene informacie o elektrifikacii trate ZV-BB. Z nich som sa dozvedel, ze sa most cez Hron na zvolenskom zahlavi velkej stanice v BB sa ma zburat a nanovo postavit. Podla mojich info od jednej sprievodkyne sa hovori o dlhodobej vyluke, pricom vlaky premavajuce zo ZV smerom na Zilinu budu pocas nej odklonene cez Kremnicu.
V pripade zotrvania súčasného stavu najazdia BB trolejbusy v tomto roku 1.096.000 vzkm.
Reakcia na: bigmac #3353:
No veď toto aj mne kole oči - načo po breznianskom lufte navážajú státisíce bez úžitku (a my sa tu musíme trápiť s EM-trestom, ktorý by tam pripojený k pokladni v pohode fachčil).
re #3351, luk:
bystricke prepravne vztahy nepoznam a preto ich ani nemozem riesit. linka 31 mi uz vobec nic nevravi. s breznom je to tiez podobne. uputali ma tam 2 veci. do balogu luxusne dobre spojenie z brezna (po poruche busu vodic aj s cestujucimi spravil zachadzku priamo do dz brezno, kde zaobstaral voz pre tych, co nepobral z toho poruchoveho) a papierovy infosystem. pozitivum versus ???negativum??? ak im stacia papieriky (neviem, ci stacia) nech ich maju, ale nech potom nepre***avaju bubaky za buse tabule, ked ich nevedia vyuzit. add ikarusy: ak to pride nacas, je to ciste a nacas ma to podla cp dovezie, tak mi je jedno, ci to je mb conecto, alebo ikac 280.08, resp. 280.10, aj ked ten ikarus urcite medzi ekonomicke a ekologicke vozidla nepatri.
LUK: ta myslienka je naozaj kacirska.
Realne su len 2 moznosti. Bud ciciak dostane znacky a riadne sa porobi, alebo sa kupi nieco 7 metrove, dufajme ze v mestskom prevedeni.

Ak sa rozhodnu pre druhu moznost, hadam predznamena aj buduce vozidla na linky typu 31.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.