Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tak Bystricka trolejova doprava v Nedelu skolabovala v Radvani preto ze auto havrazilo do rozvodnej skrine elektriny pre troleje a totalne ju rozbilo
UPOZORNENIE!
L52 pravdepodobne nepremáva po svojej pravidelnej trase, lebo:
"Od pondelka 27.9. je uzavretá cesta I/69 (stará cesta do ZV) v úseku medzi križovatkou Vlkanová - Badín až po areál ČOV v Rakytovciach. Dôvodom je rekonštrukcia priepustu. Obchádzka je vyznačená cez Badín, Rakytovce a Kremničku."

V nedeľu sa v Radvani stala DN. Osobné auto doslova zlikvidovalo rozvodnú skriňu elektriny pre trolejbusy, čím bola narušená premávka TD.

V novom čísle Smer magazínu sú aj dve fotky autobusov na Námestí SNP.
Reakcia na: Majkl #3373:
Mal som na müsli, že sú novšie. Také staré som tam už posledný rok nevidel. Ale možno jazdia len som na ne nemal šťastie.
Reakcia na: TeBeCe #3376:
mam na mysli MHD BA
Reakcia na: Majkl #3375:
preziju bratislavske vozy vobec novy rok? lebo sa mi zda, ze nove SPZky uz nedostanu a tych, ktore este maju stare SPZ je este celkom dost...
Reakcia na: bigmac #3367:
hej, neviem, koľko ich v SAD BA bolo povodne, ale už ich premáva len šesť (vrátane PK, SC a MA).

Už sa blížime s situácii, ktorá bola v Čechách pred pár rokmi, že Ikarusy už bolo treba v premávke vyhľadávať a boli skor raritou ako bežným javom.
Reakcia na: Danny #3365:
hej, možno BB je jedno z mála slovenských miest, kam sa Ikarusy z dovodu veľkej kopcovitosti nehodia ideálne. Ale:
-pochybujem, že Ik280 hučí viac ako TAM272
-smrad = vec údržby motora (ale uznávam, že tie nové motory Rába D10 boli podstatne lepšie ako ich predchodcovia)
-kúrenie tu už rozoberal bigmac, nie je to chyba voza...
Reakcia na: Vševedko #3363:
teraz neviem, či chceš povedať, že v Bp. jazdia staršie, alebo novšie vozy. Lebo najstaršie prevádzkové Ikarusy 280 v BKV sú ex. miškolcské vozy z rokov 1986-87...
Reakcia na: burz #3356:
Pekne Ta tu vitam ?
Burz mal pravdu, na infopaneli MsU BB je avizo elektrifikacie zeleznicnej trate BB-ZV
Reakcia na: LUK #3369:
Nijaky novy oznacnik som si nevsimol. Asi je bud velmi novy alebo bezny. Tym smerom chodim menej.
Ozaj skvostny EMTEST: Ako mozu ti babraci dopustit nasledovne: Ked uz je raz hlasenie zastavok v autobuse nainstalovane MUSI byt reprodukovane NAHLAS a nie dake sustanie!!! Vid Karosa 351 BJ! A ten ich skvely vnutorny transparent! Zase dosrane: Prvy ukazoval obrovske 3 cislice s casom (velkostou ako cislo linky na celnom paneli, no odseknute) v style (keby bol cas 21:10:35) 1:10. Na druhom paneli zas napr.zastavka Komenskeho takto: ého Komens
Taka hanba!!! Fuj
Pôvodne som chcel napísať, že naša kritika padla na úrodnú pôdu, ale teraz neviem, či nešlo len o výkrik do tmy. Totižto dnes ráno prídem do Brezna a čo nevidím! Nahodený cieľ na BUSE!!! (pre istotu 'istený' papierovou tabuľou). Tak som sa potešil. Ale... Keď som sa na obed vracal, tak už bolo všetko opäť po starom... Ale 596-ka má záclonky pekné, dokonca aj na dverách!
Ak má niekto záujem ísť fotiť ex-BB vozy, tak mu môžem poskytnúť ich obehy, aby išiel naisto.
Aj dnes stála na Tajovského ELZA-cka vežka, konkr. na budúcom parkovisku pred obchodom.

Danny, nehlásil si nový označník na zastávke Ďumbierska v smere do mesta...:-)
Po istej odmlke jedna 'skvostná' výprava:
L1: 1504, 1508, 1517
L2: 1525
L6: 1526
majkl, bratislavsky a bratislavsky ikarus nie je to iste. porovnaj dpb ikac so sadistickym. vysledok je myslim jasny vopred, zial tie sadisticke uz asi jari nedoziju aj napriek neporovnatelne lepsiemu stavu.
Danny: bratislavske I280 (a duplom I283) maju lepsie motory. Na mojej linke (96) jazdia spominane nevetratelne serble. Vozy po GO su v pohode.

Je fakt nepochopitelne preco sa ventilatory nepustaju. V zime malokto bufikuje, takze kosa moze byt vsade (ak sa dostatocne nezahreje motor).
Reakcia na: Majkl #3362:
Mozno tak v Blave Ikarusy stacia! Ale v BB chod s nimi vies kam! Na hocijaky mizerny kopec sa to stveralo pol hodinu, hlucne to bolo--vlastne je-- priserne. Smradu ani nehovorim.
No v lete tie stresne vetraky, to treba kvitovat, boli na nezaplatenie. Maloktore sa sami zatvarali (ad Kami). Ale v zime v nom ist-- po rekonstrukcii-- katastrofa!! Jak v mraznicke. O zadnom trakte ani nehovorim. Spominate si ale na isteho Jozefa, teraz chodi na TAMbuse, ktory to mal cele vymalovane--- ten mal povodne soklove kurenie. Na ostatnych Ikarusoch to demontovali. Ten tam mal teplucko ?
Co ma ale riadne stve-ad vetranie, ze sprosti vodici Karôs v lete vobec nezapinali vetraky! Naco ich tam mali!!! Blbeckovia blee
Majkl: no ked su zaistene okna a odistene stresne vetraky (nevydrzia otvorene) tak hocijaky dracik je lepsi. Neviem ake su v tomto bystricke Ikace, viem ze sa menia na rozpadavajuce sa brlohy (teraz napr. 815AF).
Reakcia na: Majkl #3362:
Okrem nesporného podielu bratislavskej údržby si ale treba aj uvedomiť vek budapeštianskych Ik280.
Reakcia na: bigmac #3360:
Kľudne by ešte mohli premávať, na naše podmienky sú ideálne. Vozy to nie sú zlé, je to chyba dopravcov, že ich nechali vyhniť až do takéhoto štádia. Stačí sa ísť pozrieť do Budapešti, ako má vyzerať prevádzkový Ikarus 280.
Reakcia na: Kami #3358:
chceš snáď povedať, že napr. Karosy sú (v porovaní s ikáčmi) v lete dobre vyvetrateľné? možno to jedno stredné miesto na zadnej päťke, lebo tam je jediný normálny stropný vetrák...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.