Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: LUK #3245:
Co keby sme sa na nejaky Ikarus poskladali, nez sa poberu do vecnych lovist vsetky?
Kami: Co myslis, kolko by tak chcelo CSAD BB za jeden kusok?
Reakcia na: Danny #3243:
Takže ako?
Napríklad konkrétne: Hušták alebo Štadlerovo nábrežie?
Ja by som navrhoval: 1. podľa blízkeho všeobecne známeho objektu (a nemusí to byť zrovna nejaký chrám konzumu)
2. podľa priľahlej bočnej ulice, resp. podľa dotknutej ulice (ak je na nej len jedna zastávka)
3. (ak sa nedá inak) podľa dotknutej ulice s rozlišovacím dodatkom (napr. popisné čísla).

Len hlavne OBIDVA smery jednej zastávky S ROVNAKÝM názvom!


Kami: BC-56-81 -> BB-037BM (tip)
BC-98-05 -> BB-163BS (oprava)
Ikarus 008AG sa už do ulíc nepodíva, lebo sa pobral do večných lovíšť...
Reakcia na: SOMO #3242:
ked uz tak si hladka pneumatiku!
A vsetci tu pritomni budu s Tebou suhlasit. Life is cruel ?
Reakcia na: Petik #3239:
Ja by som navrhol oznacovanie zastavok takto: 1. podla ulice ci zauzivaneho oznacenia miesta, 2. ak je nejaka budova vyznamnejsia nez ulica, podla ulice 3. najidealnejsie 1+2 🙂
zaujimalo by ma preco prave my bystricani by sme mali byt terorizovani pri nastupovani do dopr. prostriedku iba prednymi dvermi. Bystrica je male mesto ale cestovanie v MHD ju mnohonasobne zvacsuje. Ved rozumny clovek v spicke radsej ide zo Sasovej peso do mesta 30 minut ako by mal zaplatit 13 korun a tlacit sa priblizne 20-25minut v autobuse. Podla mna je to obycajne obmedzovanie nas obcanov k tomu aby kazdy platil a niekto hore si spokojne hladka svoje brusko.?!!!!!! ?
Dopracoval som sa k nasledovným číslam:
V elektrickej trakcii je v MHD BB na pravidelných spojoch denne odjazdených:
- 3602 km v deň školského vyučovania (100%)
- 3181 km v pracovný deň cez prázdniny (88%)
- 1878 km v sobotu, nedeľu a sviatok (52%).
Z dnešnej výpravy:
L3: 1005, 1003
L7: 1505
L22: 294BD, 244AY, 349BJ
L24: 715BE, 367AJ, 587AF

Spoj L100 o 8:15 (patriaci do obehu 22/2a) vykonal záložák 642AN - obsadenosť cca 85%. Na BUSE nemal nahodený cieľ, len číslo linky.

Na zastávke Pivovar je tiež najnovšia verzia CP, ale smiešne vyzerajú spoje s poznámkou 'ac' uvedené takto v oboch stĺpcoch.
Reakcia na: LUK #3236:
Nazvy zastavok sa tu uz svojho casu diskutovali (vid #71 a dalsie). Aky system oznacovania zastavok navrhujete vy, pani?
Reakcia na: LUK #3237:
oba vozy su zavrete. Dielna ma novu znacku (nevidel som, neviem), autoskola zatial staru.
Kami: Ďalšia várka:
BC-88-35 -> BB-703BM
BC-91-20 -> BB-160BS
BC-94-66 -> BB-159BS
BC-98-09? -> BB-163BS
BCA-18-04 -> BB-161BS
BCA-19-13 -> BB-162BS
Autoškolu ani dielňu som nenašiel.
Reakcia na: Danny #3235:
Chodí len v úseku Iliaš - Pieninská. A už dosť dlho.

Re #3234 Danny: Niektoré názvy zastávok sú úplne nelogické a mätúce. Chcelo by to komplexnú revíziu.
P.S.: Linka 90, Kremnicka, vozovna smer Sasova: bus 16:10 nie je uvedeny v CP BBDS. Tak mi napadlo, ze ci chodi
Caute pani!
Nazvy zastavok su niekedy poriadne pochybne: napr. Kupelna, TESCO. Ta ulica neexistuje uz mozno 30 rokov.Najdete ju len v mapach BB pred zburanim starej Radvane-obce. Mala by sa volat Bernolakova, TESCO.
Alebo "Narodny dom" -a v opacnom smere Zel. st., mesto. Mala by to byt Narodna ul.
Atd, atd, atd
P.S.: Nevie niekto nieco viac o TESCObuse zo Sasovej? Ci to nie je len daka kacica.
Reakcia na: Jajcaj #3176:
s oneskorenim, ale predsa slavi vyrocie aspon iMHD. Vid dnesny update.
Reakcia na: LUK #3231:
ono je to v zasade jedno. Kombinacia 409AT + linka 93 + konkretny vodic je v zime najlepsia co sa tyka tepla vo voze. Ale nic nie je zarucene.

A teraz sa aj ja pripajam k hodine ticha na iMHD.
Reakcia na: Kami #3230:
Presnejšie - nemá tie tvrdé, neviem či sú tak od začiatku. A oprava - nebol to 284, ale 409. V tom behu som si to nevšimol.
Reakcia na: LUK #3228:
503AT menili sedacky? 284 aj 409AT maju tvrde sedadla, 512AT ich ma maksie. Tie boli od vyroby.

S kurenim je to zle. Konkretne 284AT kuri najhorsie. V MHD sa tie vozy nestihnu tak ohriat aby termostat pustil teplo do voza. V primestskej doprave je to podstatne lepsie. Tam su dlhsie vzdialenosti a neotvaraju sa tak casto dvere. Z mestskych je na tom najlepsie 409AT.
Reakcia na: LUK #3228:
... a pre porovnanie hneď prestup na mestské Vario 284AT. Ešte väčšie otrasy a úplná zima... Ale aspoň príjemná aróma 🙂.
Práve testujem prímestské Vario 503AT - napriek tomu, že má vymenené sedačky, tak to je kostitras nevhodný na naše cesty. Ale kúri veľmi dobre.
P.S.: Je tu viacej vodičov ako cestujúcich... 😎
Mam doma super fotky T-BUSOV.Napr. 9TrHT/Mielec ,14 Tr 00/BUSE
15 Tr 06/BUSE, Skoda SANOS S 200Tr/ Mielec,10TrHT/Mielec, T2RS/BUSE.FORMAT GIF,JPEG,BMP. AZET NICK 460001 CISLO MT 0904 584 832.LEN BB

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.