S tabuľou NÁHRADNÝ SPOJ momentálne premáva 1518, takže neviem, ako veľmi trvalý jav to je, tak som to nechal zatiaľ tak. A dokonca 1005 už stihla prebehnúť na druhé poradie L2.
Počet turnusovo zaradených vodičov: mini 7
sólo 54
kĺb 32 -> celkom 93
Pozn.: cez víkend je vypravovaný max. možný počet sólo vozov. Záloha nie je v súčtoch započítaná.
Špička ráno - cca 5:00 - 9:00
Sedlo ráno - cca 9:00 - 13:00
Špička poobede - cca 13:00 - 18:00
Sedlo poobede - cca 18:00 - 22:30
Nočné autobusy:
Linka Obmedzenie Ráno Pridelené Poznámka
Poradie Vozidlo Noc špička vozidlá
5 1 x sólo * * 521AI
5 1 a sólo * 521AI
10 2 x sólo * * 232BB
10 2 a sólo * 232BB
-----------------------------------------------
sólo 2 2
Počet turnusovo zaradených vodičov: 4
Noc - cca 22:00 - 5:00
Špička ráno - cca 5:00 - 8:00
Kedže webmaster nie je prítomný, tak moju výpravu dávam zatiaľ aspoň sem.
Aby to dostalo správny tvar, bude lepšie, ak si to prekopírujete do Wordu vo fonte Courier. Samozrejme súčasná výluka nie je zohľadnená v nasadzovaní vozov.
Trolejbusy:
Linka Obmedzenie Ráno Poobede Pridelené Poznámka
Poradie Vozidlo špička sedlo špička sedlo vozidlá
1 1 kĺb * * * * 1520 / 1510
1 2 kĺb * * * * 1518 / 1506
1 3 x kĺb * * * * 1503
1 4 c kĺb * * * 1511
1 4 w kĺb * * 1506 / 1518
1 5 c kĺb * * 1512
1 6 c kĺb * * 1510 / 1520
1 7 c kĺb * * 1506 / 1518
2 1 kĺb * * * * 1507 / 1528
2 2 kĺb * * * * 1522 / 1521
2 3 x kĺb * * * * 1529 event. sólo 1005
2 4 x kĺb * * 1528 / 1507
2 5 c kĺb * * 1521 / 1522
3 1 x kĺb * * * * 1519 / 1515
3 1 a sólo * * * * 1006
3 2 x kĺb * * * * 1527 / 1509
3 2 a sólo * * * * 1003
3 3 x kĺb * * 1515 / 1519
3 4 c kĺb * * 1509 / 1527
6 1 kĺb * * * * 1524 / 1502 event. sólo 1001
6 2 kĺb * * * * 1514 / 1516 event. sólo 1002
6 3 x kĺb * * 1502 / 1524
6 4 x kĺb * * 1516 / 1514
7 1 sólo * * * * 1004
7 2 x sólo * * * * 1003
7 3 x kĺb * * 1505
T-záloha a sólo * * 1005 len 2 páry spojov
-----------------------------------------------
sólo x 2 2 2 2
sólo a 3 3 3 3
kĺb c 21 11 21 10
kĺb w 16 10 16 10
kĺb a 6 6 6 6
-----------------------------------------------
prac. deň c 23 13 23 12
prac. deň w 18 12 18 12
víkend 9 9 9 9
Inak všeobecne L24+25 a L22 prichádzajú ráno do Sásovej s cca 5 minútovým náskokom.
Neviem, kto pohol troška svojou šedou kôrou mozgovou, ale dnes na L80 bola ráno 867BA a poobede 868BA!!! ? Konečne prestali balamutiť bystrický substrát.
A ja by som vedel popísať tony papiera nedodržiavaním CP, ale má to vôbec cenu? S našimi "kompetentnými" by asi nepohol ani výbuch Etny ?. Ale ak vieš, ako na nich, tak sa pridávam:
16.8. L24 Rudohorská, polikl. - 8:51x/9:01 meškanie +10 min.
16.8. L25 Rudohorská, polikl. - 8:59x/8:52 skôr o -7 min.
Výluka zastávok Národná a Žel. stanica-mesto sa dnes skončila. Uzavreté boli z dôvodu odstraňovania vád na základe reklamácie správy ciest, keďže v podloží použili namiesto betónu piesok.
Pomôcka pre hlasovanie v ankete:
03.04. L6 Úsvit - 17:34a/17:38:40 meškanie +4:40,
03.04. L24 Úsvit - 17:36a/17:44:56 meškanie +8:56,
03.04. L55 Sládkovičova, pošta - 17:51a/17:58:57 meškanie +7:57,
11.04. L24 Okružná - 10:34a/10:38:10 meškanie +4:10,
14.05. L99 Žel. st. - 14:00/14:04:56 meškanie +4:56 z východzej zastávky,
17.05. L6 Kyjevské nám. - 22:19x/22:11:53 skôr o -7:02,
02.08. L6 Tulská 2 - 19:31x/19:38:12 meškanie +7:12,
05.08. L24 Úsvit - 15:56x/16:01:33 meškanie +5:33,
07.08. L6 Tulská 1 - 10:19a/10:24:02 meškanie +5:02,
08.08. L6 Žel. st. - 16:13a/16:15:33 meškanie +2:33 z východzej zastávky,
15.08. L6 Tulská 2 - 11:30a/11:26:03 skôr o -3:57,
15.08. L6 Tulská 2 - 12:30a/12:26:38 skôr o -3:22.
Pozn. Správnosť časových údajov skutočných odchodov zaručená. Početnosť uvedených prípadov nezodpovedá reálnemu podielu medzi skoršími a zmeškanými odchodmi.
Po case sa zacinaju prejavovat ucinky konkurencie na trase ZV-BB, pretoze sa SAD Zvolen rozhodla pravdepodobne od pondelka znizit cenu na zrychlenych busoch ZV-BB z 30 na 22 Sk (co je uz lacnejsie ako vlak).
Jedna otázka: Chystá sa pri príležitosti 15. výročia zahájenia prevádzky trolejbusov (29.8.) niečo? Nejaký historický update na iMHD resp. nejaké pripomenutie v uliciach od BBDS?
Dnes opäť na L80 955BC! To je už troška choré... Alebo sa chceme vyrovnať Košiciam?
Dnes poobede odviezli jedného vodiča autobusu priamo spoza volantu do nemocnice s mozgovou príhodou. A zrejme vzhľadom na to, že išlo o posledný spoj delenej smeny, tak sa už ani nenámahali poslať zálohu...
A prečo by laminátke nemali dovoliť jazdiť s ľuďmi, keď laminátka robila vodiča MHD 10 rokov ? ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUK
Linka Obmedzenie Ráno Poobede Pridelené Poznámka
Poradie Vozidlo špička sedlo špička sedlo vozidlá
20 1 x sólo * * * * 692BI / 026AV
20 2 x sólo * * 026AV / 692BI
22 1 kĺb * * * * 712AO / 294BD cez víkend sólo
22 2 kĺb * * * * 352BJ / 244AY cez víkend sólo
22 3 kĺb * * * * 716BE / 349BJ cez víkend sólo
22 4 x kĺb * * 715BE / 351BJ
22 5 c kĺb * * 993BC / 244AR / 241AY / 839AK
24 1 kĺb * * * * 351BJ / 715BE cez víkend sólo
24 2 x kĺb * * 815AF / 039BM / 05-31 / 035BM
24 2 a sólo * * * * 694BI / 612BE
24 3 x kĺb * * 039BM / 05-31 / 035BM / 815AF
24 3 a sólo * * * * 516AI / 587AF
24 4 c kĺb * * 244AY / 352BJ
24 4 w kĺb * * 244AY / 352BJ
25 1 x kĺb * * 033BM / 036BM
25 2 c kĺb * * 05-31 / 035BM / 815AF / 039BM
25 2 w kĺb * * 294BD / 712AO
25 3 c kĺb * * 036BM / 033BM
25 3 w kĺb * * 036BM / 033BM
25 4 c kĺb * * 348BJ / 775AB / 26-02 / 086AI
25 4 w kĺb * * 349BJ / 716BE
25 5 c kĺb * * 244AR / 241AY / 839AK / 993BC
26 1 x kĺb * * 775AB / 26-02 / 086AI / 348BJ
26 1 a sólo * * * * 692BI / 026AV
26 2 x kĺb * * 035BM / 815AF / 039BM / 05-31
26 3 c sóloNP * * 868BA
26 3 w kĺb * * 26-02 / 086AI / 348BJ / 775AB
26 4 c kĺb * * 26-02 / 086AI / 348BJ / 775AB
30 1 mini * * * * 284AT / 409AT
32 1 x mini * * 512AT
33 1 x sólo * * 631AS / 028AG
34 1 sólo * * * * 028AG / 631AS
34 2 sólo * * * * 813AF / 589AF
34 3 x sólo * * * * 283AT / 606BE
34 4 x sólo * * 587AF / 516AI
34 5 c sólo * * 589AF / 813AF
34 6 c sólo * * 298AH / 598AJ / 955BC / 824BK
42 1 x sólo * * 606BE / 283AT
43 1 x sólo * * * * 516AI / 587AF
43 2 x sólo * * 034BM
51 1 sólo * * * * 630AS / 297AH
51 2 x sólo * * 297AH / 630AS
51 3 c sólo * * 598AJ / 955BC / 824BK / 298AH
52 1 x sólo * * 955BC / 824BK / 298AH / 598AJ
53 1 sólo * * * * 588AF / 088BK
53 2 x sólo * * 612BE / 694BI
53 3 x sólo * * 027AG / 629AS
54 1 sólo * * * * 632AS / 643AN
54 2 x sólo * * 643AN / 632AS
55 1 sólo * * * * 597AJ / 245AY
55 2 x sólo * * * * 694BI / 612BE
55 3 x sólo * * 088BK / 588AF
55 4 c sólo * * 245AY / 597AJ
56 1 sólo * * * * 629AS / 027AG cez víkend event.mini
56 2 x sólo * * 824BK / 298AH / 598AJ / 955BC
80 1 x sóloNP * * * * 867BA
90 1 x kĺb * * 086AI / 348BJ / 775AB / 26-02
90 2 c kĺb * * 294BD / 712AO
91 1 c kĺb * * 241AY / 839AK / 993BC / 244AR
91 2 c kĺb * * 839AK / 993BC / 244AR / 241AY
91 3 c kĺb * * 349BJ / 716BE
93 1 x mini * * 409AT / 284AT
99 1 sólo * * * * 601AR
100 1 x mini * * * * 17-59
A-záloha a sólo * 643AN celkom 3 páry spojov
A-záloha a sólo * * 611BE celkom 4 páry spojov
-----------------------------------------------
mini x 4 2 4 2
mini a 1 1 1 1
sóloNP c 2 1 2 1
sóloNP w 1 1 1 1
sólo c 28 12 28 12
sólo w 24 12 24 12
sólo a 11 11 11 11
kĺb c 22 8 18 4
kĺb w 16 7 14 4
kĺb a 4 4 4 4
-----------------------------------------------
prac. deň c 56 23 52 19
prac. deň w 45 22 43 19
víkend 16 16 16 16
Voľné: 17-58, 213AT; 877AF, 091AG, 092AG, 460AI, 485AI, 542AI, 695AR; 006AG, 008AG, 367AJ
Počet turnusovo zaradených vodičov: mini 7
sólo 54
kĺb 32 -> celkom 93
Pozn.: cez víkend je vypravovaný max. možný počet sólo vozov. Záloha nie je v súčtoch započítaná.
Špička ráno - cca 5:00 - 9:00
Sedlo ráno - cca 9:00 - 13:00
Špička poobede - cca 13:00 - 18:00
Sedlo poobede - cca 18:00 - 22:30
Nočné autobusy:
Linka Obmedzenie Ráno Pridelené Poznámka
Poradie Vozidlo Noc špička vozidlá
5 1 x sólo * * 521AI
5 1 a sólo * 521AI
10 2 x sólo * * 232BB
10 2 a sólo * 232BB
-----------------------------------------------
sólo 2 2
Počet turnusovo zaradených vodičov: 4
Noc - cca 22:00 - 5:00
Špička ráno - cca 5:00 - 8:00