Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: LUK #3124:
Ziadna ZSSK... a to akoze ja budem musiet v Cadci vystupit z vlaku a dalej ist autobusom? 🙂
Reakcia na: bigmac #3122:
Vzhladom k slovenskej realite by som vetu ukoncil "...pretoze tam je maslo." 🙂

ZSSK: "my tu nie sme kvoli cestujucim, my mame dolezitejsie ulohy" (autenticky citat zamestnanca ZSSK pri pokuse kupit si listok v jednej nemenovanej zst. 😞
Reakcia na: bigmac #3123:
ZSSK predsa nemôže znížiť cestovné, lebo predsa to je stratová činnosť a viac cestujúcich=väčšia strata a stratové činnosti sú v kapitalizme neprípustné:-). Žiadni cestujúci=žiadna strata. Žiadni cestujúci=žiadna ZSSK a bude pokoj (ND už bude v súkromných rúčkach).:-)
re #3116, kami:
zssk sa k 20sk vratit nemoze, ved ako by sa aj mohli? co keby to cestujuci zneuzili a zacali cestovat vlakom??! potom by bolo treba pridat cele 3 pary vlakov, 2 zrychlene: bb-bbmesto-radvan-vlkanova-sliac-zvmesto-zvos a 1 par zastavkovych! a to uz nemaju sudruhovia cim vozit, pretoze okuliarnik (754) vela zerie, somarik (811) je pomaly a hydro***** (850, resp.851) uz stihli zosrotovat v hricove. spagat elektrovodny pätadvacattisicowy este dlho nebude a ked bude, tak uz aj laminatky (240) pojdu do hricova, aby sa odobrali do vecnych lovist ako zastarale a nepersektivne hnacie vozidlo nesiemensoidnej (a preto zastaralej) koncepcie... kto chce, hlada sposoby, kto nechce, hlada dovody...
*****y modrogumne maju radsej tie dovody, ale aby ma neobvinili zo zavadzania, tak ta prosim, sprav si svoj vlastny nazor sam.
re #3418, cestovne pre dochodcov:
velmi mudro! aspon sa stare neplatiace bosorky nebudu z nedostatku inej cinnosti prevazat z jedneho konca mesta na druhy a opacne, pretoze tam je maslo o 10h lacnejsie.
Pit: len dufam (modlim sa 🙂 ) aby sa nezvysilo cestovne; a aby objem dotacii (umerne vyske zliav) ostal zachovany.
Reakcia na: Kami #3118:
Výsledok je i tak jasný - drasticky "využité" vozidlá v dôsledku poklesu záujmu cestujúcich.
Reakcia na: PIT #3117:
Chcel som mail pre kazdy pripad 🙂
V Trnave, ci Trencine budu v MHD platit dochodcovia plne cestovne, nad 70 rokov polovicne. Neviem ci uz Bystrica rozhodla, ale asi to nebude take drasticke. Predpokladam len znizenie zlavy.
Reakcia na: Papyr #3104:
A aj si niečo chcel?
Reakcia na: BURZ #3114:
a co ZSSK? Kedy sa vratia k 20 Sk?
Reakcia na: LUK #3113:
pozrel som, nie je tam.

Ako to bude so zalohou po prazdninach som sam zvedavy. Ci tam daju opat solo, alebo nechaju klb. Aj ja som videl 1518. Vodic bol tradicny zalozak.
Zacala sa asi taka mala "cenova vojna" dopravcov na zrychlenych spojoch ZV-BB,Granus vozi za 21Sk z centra a za 24 Sk zo sidlisk vo ZV.
Reakcia na: PIT #3112:
A na iMHD to tak nie je? Lebo mne sa marí že hej.
Majkl
Ak by si dopĺňal CP, tak jeden spoj L90 v smere Sásová stojí aj na zastávke Sásovská cesta (odchod 7:50c).
Reakcia na: Kami #3110:
S tabuľou NÁHRADNÝ SPOJ momentálne premáva 1518, takže neviem, ako veľmi trvalý jav to je, tak som to nechal zatiaľ tak. A dokonca 1005 už stihla prebehnúť na druhé poradie L2.
Reakcia na: LUK #3107:
ked som bol naposledy v BB, 1005 uz nebol ako zaloha. Na zalohu nebol prideleny konkretny voz.
Tak mi to ´zožralo´ všetky nadbytočné medzery ?.

Objavil som jeden fantómový spoj na L22 - odchod z Pieninskej cca 7.43xw - a čuduj sa svete, bol plný...
Autobusy:
Linka Obmedzenie Ráno Poobede Pridelené Poznámka
Poradie Vozidlo špička sedlo špička sedlo vozidlá
20 1 x sólo * * * * 692BI / 026AV
20 2 x sólo * * 026AV / 692BI
22 1 kĺb * * * * 712AO / 294BD cez víkend sólo
22 2 kĺb * * * * 352BJ / 244AY cez víkend sólo
22 3 kĺb * * * * 716BE / 349BJ cez víkend sólo
22 4 x kĺb * * 715BE / 351BJ
22 5 c kĺb * * 993BC / 244AR / 241AY / 839AK
24 1 kĺb * * * * 351BJ / 715BE cez víkend sólo
24 2 x kĺb * * 815AF / 039BM / 05-31 / 035BM
24 2 a sólo * * * * 694BI / 612BE
24 3 x kĺb * * 039BM / 05-31 / 035BM / 815AF
24 3 a sólo * * * * 516AI / 587AF
24 4 c kĺb * * 244AY / 352BJ
24 4 w kĺb * * 244AY / 352BJ
25 1 x kĺb * * 033BM / 036BM
25 2 c kĺb * * 05-31 / 035BM / 815AF / 039BM
25 2 w kĺb * * 294BD / 712AO
25 3 c kĺb * * 036BM / 033BM
25 3 w kĺb * * 036BM / 033BM
25 4 c kĺb * * 348BJ / 775AB / 26-02 / 086AI
25 4 w kĺb * * 349BJ / 716BE
25 5 c kĺb * * 244AR / 241AY / 839AK / 993BC
26 1 x kĺb * * 775AB / 26-02 / 086AI / 348BJ
26 1 a sólo * * * * 692BI / 026AV
26 2 x kĺb * * 035BM / 815AF / 039BM / 05-31
26 3 c sóloNP * * 868BA
26 3 w kĺb * * 26-02 / 086AI / 348BJ / 775AB
26 4 c kĺb * * 26-02 / 086AI / 348BJ / 775AB
30 1 mini * * * * 284AT / 409AT
32 1 x mini * * 512AT
33 1 x sólo * * 631AS / 028AG
34 1 sólo * * * * 028AG / 631AS
34 2 sólo * * * * 813AF / 589AF
34 3 x sólo * * * * 283AT / 606BE
34 4 x sólo * * 587AF / 516AI
34 5 c sólo * * 589AF / 813AF
34 6 c sólo * * 298AH / 598AJ / 955BC / 824BK
42 1 x sólo * * 606BE / 283AT
43 1 x sólo * * * * 516AI / 587AF
43 2 x sólo * * 034BM
51 1 sólo * * * * 630AS / 297AH
51 2 x sólo * * 297AH / 630AS
51 3 c sólo * * 598AJ / 955BC / 824BK / 298AH
52 1 x sólo * * 955BC / 824BK / 298AH / 598AJ
53 1 sólo * * * * 588AF / 088BK
53 2 x sólo * * 612BE / 694BI
53 3 x sólo * * 027AG / 629AS
54 1 sólo * * * * 632AS / 643AN
54 2 x sólo * * 643AN / 632AS
55 1 sólo * * * * 597AJ / 245AY
55 2 x sólo * * * * 694BI / 612BE
55 3 x sólo * * 088BK / 588AF
55 4 c sólo * * 245AY / 597AJ
56 1 sólo * * * * 629AS / 027AG cez víkend event.mini
56 2 x sólo * * 824BK / 298AH / 598AJ / 955BC
80 1 x sóloNP * * * * 867BA
90 1 x kĺb * * 086AI / 348BJ / 775AB / 26-02
90 2 c kĺb * * 294BD / 712AO
91 1 c kĺb * * 241AY / 839AK / 993BC / 244AR
91 2 c kĺb * * 839AK / 993BC / 244AR / 241AY
91 3 c kĺb * * 349BJ / 716BE
93 1 x mini * * 409AT / 284AT
99 1 sólo * * * * 601AR
100 1 x mini * * * * 17-59
A-záloha a sólo * 643AN celkom 3 páry spojov
A-záloha a sólo * * 611BE celkom 4 páry spojov
-----------------------------------------------
mini x 4 2 4 2
mini a 1 1 1 1
sóloNP c 2 1 2 1
sóloNP w 1 1 1 1
sólo c 28 12 28 12
sólo w 24 12 24 12
sólo a 11 11 11 11
kĺb c 22 8 18 4
kĺb w 16 7 14 4
kĺb a 4 4 4 4
-----------------------------------------------
prac. deň c 56 23 52 19
prac. deň w 45 22 43 19
víkend 16 16 16 16

Voľné: 17-58, 213AT; 877AF, 091AG, 092AG, 460AI, 485AI, 542AI, 695AR; 006AG, 008AG, 367AJ

Počet turnusovo zaradených vodičov: mini 7
sólo 54
kĺb 32 -> celkom 93

Pozn.: cez víkend je vypravovaný max. možný počet sólo vozov. Záloha nie je v súčtoch započítaná.

Špička ráno - cca 5:00 - 9:00
Sedlo ráno - cca 9:00 - 13:00
Špička poobede - cca 13:00 - 18:00
Sedlo poobede - cca 18:00 - 22:30



Nočné autobusy:
Linka Obmedzenie Ráno Pridelené Poznámka
Poradie Vozidlo Noc špička vozidlá
5 1 x sólo * * 521AI
5 1 a sólo * 521AI
10 2 x sólo * * 232BB
10 2 a sólo * 232BB
-----------------------------------------------
sólo 2 2

Počet turnusovo zaradených vodičov: 4

Noc - cca 22:00 - 5:00
Špička ráno - cca 5:00 - 8:00
Kedže webmaster nie je prítomný, tak moju výpravu dávam zatiaľ aspoň sem.
Aby to dostalo správny tvar, bude lepšie, ak si to prekopírujete do Wordu vo fonte Courier. Samozrejme súčasná výluka nie je zohľadnená v nasadzovaní vozov.

Trolejbusy:
Linka Obmedzenie Ráno Poobede Pridelené Poznámka
Poradie Vozidlo špička sedlo špička sedlo vozidlá
1 1 kĺb * * * * 1520 / 1510
1 2 kĺb * * * * 1518 / 1506
1 3 x kĺb * * * * 1503
1 4 c kĺb * * * 1511
1 4 w kĺb * * 1506 / 1518
1 5 c kĺb * * 1512
1 6 c kĺb * * 1510 / 1520
1 7 c kĺb * * 1506 / 1518
2 1 kĺb * * * * 1507 / 1528
2 2 kĺb * * * * 1522 / 1521
2 3 x kĺb * * * * 1529 event. sólo 1005
2 4 x kĺb * * 1528 / 1507
2 5 c kĺb * * 1521 / 1522
3 1 x kĺb * * * * 1519 / 1515
3 1 a sólo * * * * 1006
3 2 x kĺb * * * * 1527 / 1509
3 2 a sólo * * * * 1003
3 3 x kĺb * * 1515 / 1519
3 4 c kĺb * * 1509 / 1527
6 1 kĺb * * * * 1524 / 1502 event. sólo 1001
6 2 kĺb * * * * 1514 / 1516 event. sólo 1002
6 3 x kĺb * * 1502 / 1524
6 4 x kĺb * * 1516 / 1514
7 1 sólo * * * * 1004
7 2 x sólo * * * * 1003
7 3 x kĺb * * 1505
T-záloha a sólo * * 1005 len 2 páry spojov
-----------------------------------------------
sólo x 2 2 2 2
sólo a 3 3 3 3
kĺb c 21 11 21 10
kĺb w 16 10 16 10
kĺb a 6 6 6 6
-----------------------------------------------
prac. deň c 23 13 23 12
prac. deň w 18 12 18 12
víkend 9 9 9 9

Voľné: 1001, 1002, 1005, 1006, 1007; 1501, 1504, 1508, 1513, 1517, 1523, 1525, 1526

Počet turnusovo zaradených vodičov: sólo 4
kĺb 40 -> celkom 44

Pozn.: cez víkend je vypravovaný max. možný počet sólo vozov. Záloha nie je v súčtoch započítaná.

Špička ráno - cca 5:00 - 9:00
Sedlo ráno - cca 9:00 - 13:00
Špička poobede - cca 13:00 - 18:00
Sedlo poobede - cca 18:00 - 22:30

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.