Reakcia na: Kami #2994:
Prepáč, ale prehodenie cieľa stlačením tlačidla, resp. výmena 3-4 smerových tabuliek je záťaž minimálna (fyzická i psychická). Drastický zásah na záťaž a výrazné znižovanie sústredenosti vodiča na jazdu a tým aj bezpečnosti cestujúcich i ostatných účastníkov cestnej premávky spôsobuje samotné nastupovanie len prednými dverami a ešte vo väčšej miere tarifné vybavovanie cestujúcich vodičom (predaj CL + teoretická kontrola zliav) a starosť vyplývajúca z práce s finančnou hotovosťou. Mne je stále zázrakom, že za ten dlhý čas nezmyslu s nastupovaním, ešte nedošlo k závažnej dopravnej nehode.
Papyr
Objasnim ti, ako by to malo byt:
jazda tam 18 min., pauza 5 min., jazda naspat 18 min., pauza 10 min. Celkom kolecko 51 minut. Dalsiu linku nastavit tak, aby odchadzala o 51 (alebo o 50) a cyklus sa opakuje.
Prakticky priklad jedneho vozidla:
linka, cas, miesto
1 1000 Zel.stanica
1 1018 Nemocnica
1 1022 Nemocnica
1 1040 Zel. stanica
vymena cisla
2 1050 Zel. stanica
2 1108 Kremnicka
2 1112 Kremnicka
2 1130 Zel. stanica
vymena cisla
1 1140 Zel. stanica
atd.
cize, zo zel. stanice odchody linky cislo 1 o 00, 20, 40 a linky cislo 2 o 10, 30, 50. Celkovy obeh oboch liniek aj s pauzami trva 1:40, teda pri intervale 20 minut potrebujeme 5 vozov.
Toto nie je bezprostredne nutne robit s linkou 1 a 2, ale da sa napriklad prestriedavat trvale napr. 1 so 6 a 2 s 3.
Pritom v BB mate suma sumarum 5 trolejbusovych liniek, cize vam treba vyrobit pre kazdy drziak v kazdom displejmi nevybavenom trolejbuse 3 plechove cedulky a je vystarano. V Presove tymto sposobom fungujeme uz roky rokuce. Co je na tom na nepochopenie?