Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Od 13. júna 2004 platí 2. zmena železničného CP.
Ex 530/531 Hron Banská Bystrica - Bratislava hl. st. už NEBUDE POBINNE MIESTENKOVÝ - cena ako za rýchlik, jazdná doba sa nemení.

Inak spomínané autobusové linky spoločnosti GranusTrans sa mi doteraz nepodarilo stretnúť (a CP nie sú ani na zastávkach) - takže napriek platnosti CP nepremávajú. Dúfam, že nezabudli na skutočnosť, že podľa § 7 ods. 8 písm. c) zákona NR SR č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave im môže byť odňatá dopravná licencia, keď dopravca do 30 dní od právoplatnosti udelenej dopravnej licencie nezačal na nej prevádzku podľa schváleného cestovného poriadku.
Oznámenie o metóde verejného obstarávania - verejná súťaž
R1 Banská Bystrica - severný obchvat - Vypracovanie dokumentácie pre stavebné povolenie (DSP) vrátane geologických a geodetických prác, dokumentácie na ponuku (DP)
Lehota na predkladanie ponúk
2. 7. 2004, 12.00 h
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=05233&rok=04

Oznámenie o metóde verejného obstarávania - verejná súťaž
Elektrifikácia trate Zvolen - Fiľakovo - dodanie projektovej dokumentácie stavby
Lehota na predkladanie ponúk
8. 7. 2004 do 14.00 h
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=05369&rok=04

Oznámenie o výsledku verejného obstarávania - verejná súťaž
Nové nízkopodlažné autobusy do dĺžky 12 m, s obsaditeľnosťou minimálne 90 miest, vo vyhotovení mestský autobus, kategória M3, trieda I pre DPMŽ, s. r. o. Žilina
Víťaz: COREX, v. o. s., Hlavná 4, 952 01 Vráble za 22 460 904 Sk. Dátum uzavretia zmluvy
7. 5. 2004.
http://www.uvo.gov.sk/vestnik/zaznam.php?retazec=05307&rok=04
Územné konanie stavby-"Cesta-III/06634 Kostiviarska-Sásová-Kynceľová-I.etapa"


http://www.banskabystrica.sk/main.php?id=14&id_info=1026
Reakcia na: Furčan #2749:
tak napis dojmy a svoj nazor ...
Chcem sa poďakovať dotičnemu ktorý mi dnes volal a informoval ma o linkách.Neviem ktosi bol ale diky.
?
Reakcia na: Majkl #2747:
napriklad KH Motors ma celkom dobre prestavby - interier aj exterier. Bez prihliadnutia na cenu je Ikarus najlepsi, v tom suhlasim.
Reakcia na: Kami #2746:
tie prestavby sa mi veľmi nepáčia a sú príliš malé. Výchádza mi z toho najlepšie ten Ikarus 🙂
Reakcia na: Majkl #2743:
alternatív je viac. Od Irisbusu aj Iveco - lenze to este nikto nevidel. 🙂 Dolezitou na tej linke by mala byt nizkopodlaznost. Kym nejaka dochodkyna absolvuje horolezecky vystup do Varia, Ciciaka ci Karosy, to dost trva. A tiez usporiadanie 1+1 - to je dost problem pri Variach (ma 2+1).

A tiez je mozne vyuzit nejaku cesku nadstavbu - na Fiate, MB, ci Ivecu. Vsetko je to lacnejsie, lebo to nie je zmenseny dospely autobus ako Ikarus, ci SOR.

Navrhujem vseobecne parametre pre nahradu TAMu:
dlzka 7,5 m
sirka cca 2,3 m
nizka podlaha
2 dvere
usporiadanie 1+1, vzadu moze byt lavica
priestor pre kocik/vozik
referencie (prevadzkovane minibusy tohto typu)
Ponukám vám svoje tel.číslo kto by si to rozmyslel :0904 951 537 budem sa túlať ulicami mesta. Najde sa niekto. SOS,SOS
Reakcia na: Furčan #2742:
Ta vidíš... bo sa tam musíš trepať!!!? Jeden býva v Blave a ostatní ktohovie kde!! ? Môžem Ťa sprevádzať Ja! ?
Reakcia na: Kami #2741:
cena je veľkým mínusom - ale máš nejakú inú alternatívu na náhradu Tamu? Napr. ISUZU (Turancar), čo vozí zamestnacov do VW? - tak to radšej nie. Možno by prichádzal do úvahy SOR (ale jednoznačne mestská verzia).

Re Furčan: obávam sa, že minimálne polovica diskutujúcich z tohto fóra býva dlhodobo buď v BA, alebo v Prahe... Ale snáď sa niekto nájde.
Nájde sa tu niekto kto by my robil zajtra sprievodcu po BB v čase od 10:00 do 16:00. Prídem s KE a nemám ani šajnu o MHD v BB. Buďte taký dobrý.
Moje ICQ: 218-854-995
Reakcia na: Majkl #2737:
musim sa trochu poopravit.
Cena o ktorej sa hovori je 5 mil. Sk (presne ako si vravel 🙂 ) preto o Ikaca vodici nejavili zaujem - "aj tak sa nekupi". Vodic Ciciaka si ho vyskusal a pochvaloval. Dobre pracovisko vodica, 2 dvere, nizka podlaha. Nie je to prilis siroke a kolesa tomu netrcia. Ked dosiel ku kostolu s plnym vozov, dochodcovia len "štrg-brng" a uz hlasili: Pan vodic, mozeme ist. 😃

Cize bola by to viac ako dostojna nahrada Ciciaka, len pochybujem ze SADka da tolke miliony za autobus na stratovu linku.
Reakcia na: Papyr #2738:
je to ono, lenže je celý biely.

Re Schuhu: aj ja by som sa potešil. Určite by to bola viac než dôstojná náhrada TAMu. Výhodou je, že ho ponúka Karosa a nie sám Ikarus (vieme, ako sú v BBDS vysadení na Karosy) 🙂
Tak dúfajme, že BBDS ten Ikarus zakúpi.
V súvislosti s výstavbou kruhového objazdu na Tajovského ulici bude L1 a L3 počas júla a augusta hradená autobusmi.
Premávku MHD ovplyvní aj výstavba SHOPPING CENTRA na Huštáku v čase od jesene 2004 do jesene 2006.Vybudovať by sa tu mali 2 kruhové objazdy.
Onedlho by mal byť v predaji aj nový knižný CP.
Reakcia na: Majkl #2737:
Ahaaa, no vidis, aky som blby 🙂

Takze toto: http://www.prahamhd.vhd.cz/Busfoto/ikarus1.jpg
Reakcia na: Papyr #2736:
šak pozri hlavnú stránku. 🙂

Kami: predpokladám, že cena je rozhodujúca (tá moja informácia nie je overená - možno to predávajú za tú cenu do Nórska a pre SR bude o 2 melóny nižšia).
A pevne dúfam, že o kúpe nerozhodujú vodiči...
Reakcia na: Kami #2735:
O com sa to vlastne bavite? V BB je na testovanie nejaky novy autobus alebo co? Akeho typu? Same utrzkovite naznaky tu citam a poriadna informacia nikde 🙂
Reakcia na: Majkl #2733:
vcera na tom jazdil madar. Dostal k dispozicii vodica, ktory vie madarsky. Chudak bol vyhukany z tej trasy. Ludia sa bali aj nastupit. 🙂

Zakupenie do BB nevyzera realne. Jednak kvoli cene, ale ani vodici nemaju zaujem.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.