Od 13. júna 2004 platí 2. zmena železničného CP.
Ex 530/531 Hron Banská Bystrica - Bratislava hl. st. už NEBUDE POBINNE MIESTENKOVÝ - cena ako za rýchlik, jazdná doba sa nemení.
Inak spomínané autobusové linky spoločnosti GranusTrans sa mi doteraz nepodarilo stretnúť (a CP nie sú ani na zastávkach) - takže napriek platnosti CP nepremávajú. Dúfam, že nezabudli na skutočnosť, že podľa § 7 ods. 8 písm. c) zákona NR SR č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave im môže byť odňatá dopravná licencia, keď dopravca do 30 dní od právoplatnosti udelenej dopravnej licencie nezačal na nej prevádzku podľa schváleného cestovného poriadku.
Ex 530/531 Hron Banská Bystrica - Bratislava hl. st. už NEBUDE POBINNE MIESTENKOVÝ - cena ako za rýchlik, jazdná doba sa nemení.
Inak spomínané autobusové linky spoločnosti GranusTrans sa mi doteraz nepodarilo stretnúť (a CP nie sú ani na zastávkach) - takže napriek platnosti CP nepremávajú. Dúfam, že nezabudli na skutočnosť, že podľa § 7 ods. 8 písm. c) zákona NR SR č. 168/1996 Z. z. o cestnej doprave im môže byť odňatá dopravná licencia, keď dopravca do 30 dní od právoplatnosti udelenej dopravnej licencie nezačal na nej prevádzku podľa schváleného cestovného poriadku.
Kami
A tiez je mozne vyuzit nejaku cesku nadstavbu - na Fiate, MB, ci Ivecu. Vsetko je to lacnejsie, lebo to nie je zmenseny dospely autobus ako Ikarus, ci SOR.
Navrhujem vseobecne parametre pre nahradu TAMu:
dlzka 7,5 m
sirka cca 2,3 m
nizka podlaha
2 dvere
usporiadanie 1+1, vzadu moze byt lavica
priestor pre kocik/vozik
referencie (prevadzkovane minibusy tohto typu)