Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vladimir: podobny clanok sa objavil aj v BB. Ale presiel nejaky cas a objavil sa iny 🙂 A uz je aj znacka. Rovnaku maju aj v Ziline. Ako by nestacilo obmedzit rychlost.

Na citatelnost transparentov vplyva technologia a fonty/velkost. Novy typ som nevidel tak neviem ci sa daju zboku precitat. Menej je niekedy viac takze tensie pismo sa bude lepsie citat, nebudu splyvat znaky.
Hmmm... takže v Bystrici majú cyklisti zakázaný vjazd na pešiu zónu? Tak to vás asi naštvem úryvkom z článku z dnešného Korzára 😉 :


Poprad Cyklisti a korčuliari prechádzajúci cez pešiu zónu na popradskom Námestí svätého Egídia sa už nemusia báť, že ich zastaví hliadka mestskej polície (MsP) a požiada ich, aby z bicykla zosadli, alebo aby opustili územie pešej zóny.
Po námestí už môžu jazdiť bez strachu, že im strážcovia zákona pohrozia, alebo ich budú pokutovať. Musia však jazdiť opatrne a neohrozovať chodcov. Nariadenie bývalého vedenia mesta zrušil primátor Anton Danko hneď po tom, keď nastúpil do funkcie. "Myslím si, že to bolo nenáležité, aby ľudia nemohli pomaly prejsť na bicykli alebo kolieskových korčuliach po pešej zóne. Mal som spätnú väzbu od spoluobčanov. Myslím si, že pokiaľ nemajú vytvorené cyklistické chodníky v meste, môžu sa bicyklovať aj na pešej zóne," konštatoval popradský primátor.
Reakcia na: Andy #1190:
Tak je, EMtest z bočnej strany neprečítaš. Ak by čiste LED tabuľu otočili priamo do slnka, bola by samozrejme čitateľná horšie, ako keď je otočená inak. Ale prečítať by sa mala dať.
Reakcia na: Vladimír #1189:
No to ano, zrejme Mielec je lepsi. Napriklad v Ziline s nim su spokojni. Ked som sa pytal, preco nepouzivaju EMTest z ich rodneho mesta, tak sa mi dostala odpoved, ze EMTest v case pociatku digitalizacie transparentov v ZA zaspal dobu. Ked uz sme pri tercikoch, v BA na stanici pribudla infotabula zrejme od Mielcu, je pekne citatelna a neobsahuje terciky. Lenze je otocena tak, ze nanu nesvieti slnko. Ktovie ako by to bolo citatelne, keby bola proti slnku. Je citatelna aj zboku, co teda EMTest nie je.
Reakcia na: Andy #1186:
Videl som transparenty, ktoré nemali terčíky a čitateľné boli. Neboli od EMtestu.
Andy: terciky nebudu nikdy. Kazivost je mozno vec otestovania. Vraj v Cechach vsetko funguje ako ma, tam maju navyse komplexnejsie instalacie.
Treba proste hlasit kazdy problem (tyka sa to hlavne BB). Aj kritika ich moze rozhybat.

Vladimir: len ich zabal a posli najblizsim bystrickym busom 🙂
Reakcia na: Kami #1185:
Ten skúšobný prešovský vám ochotne venujeme...
Reakcia na: Kami #1185:
Ale skoda hovorit o EMTeste. Su asi slepi a hluchi. Vyriesia aj problem s kazivostou? Myslim tym to, ze vzdy po tyzdni sa pokazi polovica komponentov zn EmTest. Podla mna tie transparenty nebudu citatelne, kym tam nebudu terciky.
Vcera som bol s Dekom v EMteste (pozdravujem NFC). Poopravil som si nazor na tuto firmu. Vidim to do buducnosti optimisticky. Uz v dalsej dodavke budu transparenty citatelnejsie. Jednak predny (zistili v com je chyba) a tiez zadny. To co beha u Presove.

V DPMZ ma zaujalo ze nemaju prazdninove CP, len sem tam vsunute 'c', ci ine pismeno 🙂 . Pripomina mi to bystricu kedysi
Reakcia na: Majkl #1183:

Tym osobakom od Polany zvyklo cestovat tak 10 ludi, co je asi rovnako vela, ako obvykle sedelo v Polane smerom do BA.
Ale aj po zruseni toho pripoja (resp. posunuti o hodinu neskor) ta suprava (povacsine s tabulou Filakovo-Zvolen) stala na 1. nastupisti a da sa v nej spat:) Raz ma tam aj zobudil najaky zelezniciar, ze co tam robim, a ked som mu povedal ze cestujem do BB, tak mi povedal aby som spal dalej:)
Sranda, pred chvíľou som pozeral cesťák (aká náhoda - keď teraz čítam tvoj príspevok) a zistil som, že od Poľany nie je do BB prípoj... 🙂
Teraz by sa mi zišiel.
Reakcia na: Majkl #1181:

To si nemyslim. Brezno je domovska stanica niektorych vlakov (voznov). BB sice nie je domovska stanica, ale v noci sa tu odstavuje Hron (uz sa nevozi spat do ZV), maju tam aj nejaky pripoj na elektriku, takze tie odstavene vozne mozu byt aj vykurovane. Co sa tyka 4 posilovych voznov, mozu ich pripojit za hociktory osobak s prichodom do BB (BR) 20min pred Horehroncom. Podobne sa predtym prepravovala madarska suprava vlaku Urpin (BB-Budapest) - aj s madarskou lokomotivou. Do BB ju doviezol osobak z odchodom zo ZV 3:20 (to boli casy, ked sa este dalo z BA do BB cestovat R Polana)
Petik: zjavne sa to nedá... Dôvodom môže byť ale aj to, že v Brezne alebo BB nie je technika a miesto na ošetrenie a odstavenie osobných vagónov.
Reakcia na: Petik #1177:
velmi sa mi pacilo ked sa robila trat BB - MT. Expres od Vrutok meskaval tak sla suprava priamo do BA ako rychlik. Tak sa dobehlo meskanie. Ani vymena lokomotivy dlho netrvala.

S Horehroncom je to stale rovnake. To vies, miestenky sa po BB minu a vo ZV musia pridat dalsie vozne 🙂
Reakcia na: M.B.73 #1178:
zial, nikto z tu diskutucich vyrobne cisla nepozna. Take informacie BBDS neposkytuje a odpisat jedno ci dva vyrobne cisla nema vyznam (podla mna).
nezná někdo výrobní čísla trolejbusů 14tr,15Tr/M/.Díky předem...
Reakcia na: Majkl #1176:

No to prepajanie lokomotiv na Horehronci trva podla mna tak dlho preto, lebo bryndziarom rastie pocit dolezitosti, cim maju u nich vlaky dlhsi pobyt:)
Uz som zazil, ze Horehronec meskal a v bryndziarni sa moc nezdrzal - zmena lokomotivy + prikvacenie posilovych voznov trvalo ako na IC. Ale zazil som aj opak - napriek meskaniu to robili 20min.

A ked sme pri tom Horehronci -neviem aka je situacia dnes, ale ked som este cestovaval do BA (pred 3-4 rokmi), tak v nedelu sa do toho clovek ledva vopchal, casto som stal na jednej nohe v chodbicke pri zachodoch, vo Zvolene polovica ludi vystupila a vtedy pripojili 4 posilove vagony. To im nedoslo, ze by bolo rozumne to pripojit uz v BB, pripadne uz v Brezne?
Petik: rozpájanie súpravy trvá dlho, ale keby naši nezaspali dobu, už dávno mohli nakúpiť pár ucelených jednotiek, (ako majú napr. dánske DSB), kde sa rozpájanie robí zo stanovišta rušňovodiča bez asistencie akýchkoľvek iných pracovníkov a trvá max 1 minútu.

Kami: ad trate: no to som zvedavý... Však už len oproti Čechom máme čo doháňať.
Petik: hej, ale preprah na Horehronci trvá už 15 minút...
Inak, základný kameň elektrifikácie ZV-BB sa pokladal už dakedy v roku 1996.

Kami: myslel som to tak, že za linku 51 si môžeš dosadiť napr. 51/55 v 60 min. intervale alebo len 51 v 120 min. intervale a pod.
Majkl: slabym clankom vikendoveho prekladu je 51. Neviem si ju predstavit v 60 min takte.

Novy riaditel chce zo ZSR spravit lidra v obnove dopravnych ciest. Zacat moze na useku BB - ZV a ZC - LV 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.