Vladimir: podobny clanok sa objavil aj v BB. Ale presiel nejaky cas a objavil sa iny
A uz je aj znacka. Rovnaku maju aj v Ziline. Ako by nestacilo obmedzit rychlost.
Na citatelnost transparentov vplyva technologia a fonty/velkost. Novy typ som nevidel tak neviem ci sa daju zboku precitat. Menej je niekedy viac takze tensie pismo sa bude lepsie citat, nebudu splyvat znaky.

Na citatelnost transparentov vplyva technologia a fonty/velkost. Novy typ som nevidel tak neviem ci sa daju zboku precitat. Menej je niekedy viac takze tensie pismo sa bude lepsie citat, nebudu splyvat znaky.
Petik
No to prepajanie lokomotiv na Horehronci trva podla mna tak dlho preto, lebo bryndziarom rastie pocit dolezitosti, cim maju u nich vlaky dlhsi pobyt:)
Uz som zazil, ze Horehronec meskal a v bryndziarni sa moc nezdrzal - zmena lokomotivy + prikvacenie posilovych voznov trvalo ako na IC. Ale zazil som aj opak - napriek meskaniu to robili 20min.
A ked sme pri tom Horehronci -neviem aka je situacia dnes, ale ked som este cestovaval do BA (pred 3-4 rokmi), tak v nedelu sa do toho clovek ledva vopchal, casto som stal na jednej nohe v chodbicke pri zachodoch, vo Zvolene polovica ludi vystupila a vtedy pripojili 4 posilove vagony. To im nedoslo, ze by bolo rozumne to pripojit uz v BB, pripadne uz v Brezne?