Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
ISCP - nová zastávka Brusno, žel. priecestie
http://www.iscp.sk/pages/zmeny_z/tabulky_z/tabul459.html
Naozaj je to okres Brezno?
Reakcia na: neoBB #52230:
v tomto prípade ak by si čítal viac príspevkov nižšie by ti neušlo, že sa asfltovala križovatka Poľná x Sládkovičova a teda trolejbusy nemohli premávať na linkách 3 a 7, čiastočne tuším aj na , takže to bol dôvod tých kĺbakov - náhrada trolejbusov. K druhej časti: aj ja sa divím, že napriek slušnému množstvo kĺbových trolejbusov v nedeľu popoludní sa "sušia" vo vozovni, hoci na linke 1 k internátom na Tajovského či na iných linkách kde je nápor študentov, by sa zišli. Jeden čas to DP aj tak robil, ale upustilo sa od toho.?
Zaujímalo by ma, ako uvažujú v dp keď v nedelu doobeda na linke 2 a 6 jazdili kĺbové karosy a vozili vzduch a večer, ked sa do mesta vracajú študenti a skončí sa hokej, nasadí dp krátke sorky a ľudia stoja na jednej nohe,,
Pokial je nejaká práca na vedení o.k.
A ked už, nebolo by rentabilnejšie nasadit 15tr namiesto dieselových(?) karos?
Ďakujem za vysvetlenie.
Dnes keď som išiel od Žiliny, tak 1845-ka Strečno prešla Čremošniansky tunel za asi 3 minúty a 45 sekúnd..
Reakcia na: MacT #52226:
Teoreticky sa to da, ale urcite taky prestup neriskuj, ak by ti jeho zmeskanim mohol vzniknut nejaky vaznejsi problem.
Reakcia na: MacT #52226:
10 je reálnych, otázne je, koľko bude prvý spoj meškať ?
Ahojte, nie som Bystričan, chcem sa spýtať, ako dlho trvá peší presun medzi autobusovou a železničnou stanicou. Mám na prestup 10 min., či sa to dá stihnúť.
(podľa Google je to 5 min., ale osobné skúsenosti sú cennejšie)
Ďakujem.
Reakcia na: draxter #52223:
Islo o internetove hlasovanie bez akehokolvek kvotneho vyberu respondentov, teda uplne irelevantne.
Začiatkom septembra RJ 1006 (Návsí - Praha) mimoriadne až s 19-timi vozňami (2 spojené vlaky), dĺžka vyše 550 metrov. ?

https://www.youtube.com/watch?v=HSxlot-J1s4
bystričanom sa vraj obmedzenia kvôli maratónu páčili: http://bystrica.dnes24.sk/bystricania-o-obmedzeniach-pocas-maratonu-vysledky-hlasovania-su-jednoznacne-249703

Čo za anketu, kým organizovanú a kde to robili, koľkí hlasovali? To je ukážka tendenčnosti.
Reakcia na: draxter #52221:
No vraví sa o šetrení týchto peňazí, nákupe 30Trgt s týchto peňazí ale aj výstavbe trate Kremnička - Rakytovce, môžeme si vybrať ? ?
Reakcia na: davidmik555@gmai #52219:
pokiaľ viem, nič tam nikdy nejazdilo, len sa to plánovalo.
Pokiaľ viem niečo ako obratisko a podľa mojich informácií sa tam MHD aj chodila otáčať (viac neviem) je hore na Orenburskej ulici, na konci slepej cesty pri poslednom vchode tretieho paneláku od potoka.
Vždy som aj chcel zistiť o tom niečo viac nevie tu niekto o tomto "plánovanom" mieste MHD? niečo viac?
Reakcia na: PeterBB #52215:
Nepamätám sa z vlastnej skúsenosti, žeby vlak prešiel Čremošniansky tunel za 3 a pol minúty. Pri dĺžke tunela mi to vychádza na priemernú rýchlosť okolo 80 km/h, čo sa mi zdá byť už dosť. Aká je tam povolená rýchlosť, by vedeli povedať iní. Obvykle to trvá okolo 4:30, plus/mínus odchýlka či ide hore/dole. Podľa GVD majú vlaky na zdolanie úseku Harmanec jaskyňa - Čremošné 6 minút (platí aj v opačnom smere). Skôr sa mi stalo, že 6 minút trval len prejazd samotným tunelom. Bolo to v roku 2014, avšak vtedy boli v tuneli zavedené pomalé jazdy kvôli oprave.

Keď už je reč o tomto tuneli, pred pár dňami sa mi dostali do rúk zaujímavé fotografie počas jeho generálnej opravy v roku 1992. Celé traťové lôžko bolo vybraté preč a ostal tam len betónový základ - presne tak ako je možné vidieť v nedokončených tuneloch na tzv. Gemerských spojkách. Následne bola upravená niveleta koľajnice (s perspektívnym výhľadom na príp. elektrifikáciu) a rovnako sa upravil aj zberný kanál zachytávajúci vodu z prameňa. Ten je mimochodom súčasťou pohronského skupinového vodovodu už od roku 1965.

Okrem fotiek tunela, som natrafil aj na zaujímavú fotografiu obratiska MHD na Mládežníckej. Datovanie nie je uvedené, ale vzhľadom na stupeň rozostavanosti okolitých panelákov to odhadujem na prelom 60./70. rokov minulého storočia (ešte pred výstavbou cestného prepoja Kyjevské námestie - Poľná a zjazdu z Moskovskej popri Oremburskej na Mládežnícku). Na fotke ma zaujalo to, že autobusy sa vtedy otáčali okolo skupiny stromov uprostred - niečo podobné ako je na Pieninskej.
To je tak, keď sa do MHD nastupuje iba cez jedny/dvoje dverí ako v nejakej SAD-ke...?
Rýchly prejazd Čremošnianskym tunelom

Taká zaujímavosť - keď som sa v sobotu (10/09/16) vracal zo Žiliny vlakom, tak REX 1855 prešiel Čremošniansky tunel (4 697,15 metrov) za asi 3 a pol minúty, predtým to vždy trvalo vlakom minimálne cca 4 minúty..
Reakcia na: davidmik555@gmai #52213:
Keby ich dopravcovia nebuzerovali nastupom povinne do prednej casti, tak by mozno bol niekto aj vzadu...
Najviac ma pobavilo dnes v L6 v 1518 že ľudia asi ešte stále nepochopili že kĺbový trolejbus má dve časti a oni sa tlačia vkuse len v tej prednej, ľudia sú nepoučiteľný v tomto prípade, alebo nevidia tak často KĹBOVÉ vozidlo najmä na L6 ? ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.