zdá sa že zvolenčania si nechali poradiť aby im autobusy nevyčnievali ?
inak na L3+9 celkom zaujímavá zostava po pravidelnej ZV-356BI sa na týchto linkách vyskytli iba "záložné" vozidlá a to: BB-283AT a oba (dúfam že ich viac nie je) skvosty typu B732 ZV-726AZ a ZV-828AY ? ?
Dnes zaradil SAD CCC na L2 najnovší kĺbový autobus, C744 ZV-831AY vo zvolenskom bielo-červenom nátere... Po B732 je to tretia najväčšia investícia do dopravy v BB... ?
Napriek tomu, kĺb dnes chýbal napr. na takej L21+22, kde bol doobeda ZV-358BI a poobede iný záložák.
Dnes večer ma poriadne, ale fakt že poriadne napálil jeden "milý, usmievavý, priaťeľský a predpisov sa držiaci" vodič. Dnes robil, teda ešte robí, poobednú šichtu na L25 na vozidle špz ZV-315BI. Stojím si na zastávke Komenského smer Sásová od 18:36 a čakám na spoj linky 25, ktorý z danej zastávky odchádza o 18:42. čas 18:39 prichádza autobus na linke 43. Na zastávke zastal, aby vystúpil cestujúci. Ešte počas státia vozidla linky 43, sa vyrútil, doslova vyrútil spoza zákruty autobus na linke 25 (18:40). Išiel som smerom k nemu, keď som videl, že sa vôbec nechystá zastaviť, začal som odušu mávať. UJO VODIČ AUTOBUSU ZV-315BI, Z CELÉHO SRDCA VÁM ĎAKUJEM, ŽE STE SI MA ABSOLÚTNE NEVŠIMLI NA ZASTÁVKE, NA KTOREJ MÁTE ZASTAVIŤ PODĽA ZÁKONA A URČITE AJ INTERNÝCH PREDPISOV SPOLOČNOSTI, KTORÚ AKO VODIČ REPREZENTUJETE. Navyše ste sa určite plne nesústredili na jazdu, keď ste sa rozprávali s jedným z cestujúcich. Navyše vodič tohto spoja išiel 2 minúty PRED odchodom. Takže porušil hneď niekoľko predpisov. Takéhoto traktoristu by v prvom rade mala naša obľúbená SAD STS poslať do dôchodku alebo vykopnúť. Takýto vodič predsa nemá čo hľadať v MHD!!!. Navyše som na zastávke musel nedobrovoľne stáť 20 minút do odchodu linky 24. ? ? ? ? ? ? ? ?
A to že predchádzajúci spoj linky 24 meškal 5 minút je v tomto prípade aj zanedbateľné...
vcera celu sichtu namiesto BB-390CH na L26 bola zvolenska karosa B952E a dnes je BB-390CH opat v premavke
vcera sa na par doobednych spojoch L80 objavila ZV-358BI
Som si všimol, že aj výrez na Karose "BUS OF THE YEAR 2005" je nepostačujúci, človek nevidí dolnú časť čísla, takže nechápem, že keď sa to dá na niekotrých presne, tu aby zas hrach na stenu hádzal.
včera na prvom poobednom spoji L25 25/1345 BB-390CH skapal pod tajovskym kopcom nasledujuce 3 spoje vykonal záložák a od spoja 25/1545 oživená BB-390CH, a dneska pre istotu BB-390CH skapal ešte pred poobednou takže prve dva spoje záložák a od spoja 25/1445 robil spoje ZV-308BI
Flying