Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
L2: ZV-726AZ, pravdepodobne náhrada za ZV-166BH.
Reply on: wizard112 #2217:
Dnes na posilovej L80 záložák, na L26 s odchodom o 7:23 zo Starohorskej smer Tulská dve sóla, ZV-828AY a nejaká zvolenská B952E.
L90: 643AN/3
L26 ZV-828AY
Reply on: N/A #2230:
Odbavovací systém pri oboch dverách.
Reply on: Schuhu #2223:
a vecer to za ZV-315BI dokopala ZV-173BH
a ta ZV-902AY mala strojceky aj pri strednych dverach??...ci zase vodicovo-trhaci system pri prednych??...
Reply on: Moky #2228:
ešte doplním, že na L34 bola ZV-726AZ ešte predtým, ako bola odtiahnutá ZV-166BH.
Reply on: LUK #2226:
áno, ale nie ZV-726AY
Reply on: Moky #2225:
Ráno na L35 ZV-359BI...
Reply on: Moky #2225:
pozerám, že sa asi musím opraviť... ZV-166BH odtiahnutá z L34... teda zákonite aj ZV-726AZ bola na L34...
Reply on: LUK #2224:
áno, motor jej klepotal, až som sa bál, že ide vypadnúť na zem. ZV-726AZ dnes aj na L34.

L26: ZV-828AY
ZV-166BH odtiahnutá Tatrou. Spoje hradené ZV-726AY.
Aby bolo jasné, tak dnes na posilovej 80-ke voz ZV-902AY ?.
Okrem toho, namiesto vozu ZV-315BI jazdila dnes poobede ZV-357BI. Ďalší záložák na L1.
Reply on: draxter #2221:
Však majú ešte jednu C744 a tri Ikarusy, s toho jeden už nemá šancu a tie dva, ktovie...
Reply on: wizard112 #2219:
vďaka bohu aj za tento kĺbik, ale radšej by mali nakúpiť ešte ďalších 8.
Reply on: wizard112 #2219:
aspoň vidíš, že priama úmera funguje: zvýšiť kapacitu spojov a ich počet a cestujúcich je viac. Ono by som chcel vidieť, či by pri zahustený ranného intervalu 21/22 a nasadení kĺbaku na L23 vyšlo to isté.
Reply on: draxter #2218:
Náter klasický, modro-biely, označená bola, odbavovací systém funkčný. Ale čo mi pripadá paradoxné, kapacita bola nepostačujúca. Napriek tomu, že doteraz tam chodilo sólo a viac menej stačilo, kĺb teraz nestačil a ľudia boli vpredu úplne natlačení. Ešte keď si odmyslím ten smrad výfukových plynov dnu a to hádzanie pri rozjazde a preraďovaní, dalo sa to vydržať. Len na Striebornom námestí na zastávke vodič vytáčal hodnú chvíľu motor (neviem prečo, to nech napíšu takí, čo sa vyznajú) a už som si myslel (nielen ja), že sme došli, nakoniec cesta pokračovala úspešne ďalej. Napriek tomu si myslím, že kĺb by viac potrebovala L3, kde je to cestovanie v sólach katastrofálne.
Reply on: wizard112 #2217:
takže na L80 kĺb? hmmm...aspoň dáke pozitívum. A aký má náter nevieš? A ktorá to bola? Kto vie dáke podrobnosti?
Vrakosa C744 sa dnes zaradila do premávky, konkrétne ako posilová L80.
Reply on: N/A #2215:
včera L21, z Rudohorskej o 06:43, zadný transparent opät OFF. Prečo? Lebo to je ZV 317 BI!!! Za 4 dni neboli schopný transparent opraviť. Tak to je sila!!! Nehovoriac o srdinkovitom usporiadaní ľudí v buse a meškanie a lá balkán.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.