Reply on: S499.1023 #14836:
Trakčné vedenie v tejto zákrute bolo postavené v roku 1988 a bolo postavené tak, akoby trať išla priamo, čiže vzdialenosť stožiarov a teda aj prevesov je dosť veľká. To má za následok, že asi na troch prevesoch je oblúk trakčného vedenia skutočne ostrý a je potrebné ísť opatrnejšie.
Timmy
§9 (5) Ak sa zaraďujú vodiči autobusu alebo trolejbusu, pre ktoré je jazdný pruh vyhradený podľa odseku 4, opäť do prúdu ostatných vozidiel, sú vodiči týchto vozidiel povinní im to umožniť, a to znížením rýchlosti jazdy, prípadne i zastavením vozidla; pritom je vodič autobusu alebo trolejbusu povinný dbať na zvýšenú opatrnosť, dať vždy znamenie o zmene smeru jazdy a nesmie ohroziť vodičov ostatných vozidiel. Ak je vyhradený jazdný pruh vybavený osobitnými svetelnými signálmi, najmä ak je vyznačený na električkovom páse, spravuje sa vodič autobusu alebo trolejbusu týmito signálmi.
Túto vyhlášku PORUŠUJE viac než 80% vodičov osobných motorových vozidiel. Tu nejde o to,že vodič pustí z dobrej vôle trolejbus/autobus zo zastávky,ale ešte aj vyhláška ti tu píše, že máš pustiť vozidlo MHD buď znížením rýchlosti, prípadne zastavením vozidla...