Preradenie dvojdverových Citelisov nie je krok späť ale naopak posun vpred. Krok vzad by bol ak by na MHD jazdili B952 E napriek tomu, že v garáži stoja nevyužité nízkopodlažné vozy, ktoré okrem toho, že sú dvojdverové plne spĺňajú parametre autobusu vhodného pre MHD.
Mimochodom nasadzovanie dvojdverových autobusov na MHD je bežná prax hockde v zahraničí takže v tom nevidím žiadnu tragédiu ba naopak. Ďalších 5 dvojdverových Citelisov by som preradil na MHD do ZH a 5 pôvodne bystrických Citelisov by som vrátil späť do BB. A zvyšných pár vozov by som v ZH nahradil Crosswaymi LE 12M tak ako je to v BR.
Nevieš náhodou či 1529 je odstavená za účelom opravy alebo vyradenia?
A ešte kto vie: dokončí sa GO na 1528?
Ako je to s tretím baterkáčom údajne stojacim vo vozovni - ešte nie je ani v katalógu, tak či ho vôbec kúpili,lebo zmena vedenia liniek stále nič.
zase sa vraciame 10 rokov spet ked primestske autobusy jazdili v mhd , v L43 je velky pohyb ludi , hlavne starsich, ktory si sadaju v blizkosti dveri , a potom sa predieraj na vystup cez ich tasky z kauflandu , vsetky 2-dverove primestske busy maly byt preradene do zv , nech zmyznu z oci , zo sveta
Ja si myslím, že dvojdverové Citelisi by kľudne mohli ísť okrem spomínaných 97/1 a druhého poradia 43 aj na 41 a 42. Sú to tiež linky kvázi prímestského charakteru. A 5 kusov B952 E by som následne presunul do Zvolena nech nahradia B732.
Timmy
Vežka LIAZ opravila pokazené svetlo na trolejbusovej diaľkovo ovládanej svetelnej výhybke.