už to tu bolo písané x-krát, takže aj pre nechápavých ako ty: pri počte 11Ks krátkych Citelisov, 14 kĺbových CItelisov a 5 kĺbových Urbanwayov je hanba, že víkendová výprava v potrebe 15 autobusov (!) je ešte stále zabezpečovaná inak, ako nízkopodlažnými vozmi a kapacitne sa šetrí na nesprávnych miestach. Jednoznačne by linky 22, 24 a 25 by mali byť kĺbové Citelisy/Urbanway - treba len 6 vozov, a potom zvyšných 10 vozov by mohli byť krátke Citelisy (ešte aj s rezervou 1 sóla a 13 kĺboakov, všetko NP!).
Karosy už len v špičkách pracovných dní, a rozhodne NIE cez víkend, vôbec.
nechapem preco sa furt niekomu nepaci ze linky su obsluhovane karosami ,tieto autobusy boli vyrabane uz v 80 rokoch , su spolahlive ,bezpecne , a myslim ze preziju aj mnohe srotelisy , rozhegane vrzd´gajuce srotbusy , bez schodikov , previezt sa karosov je jednoducho zazitok , v -srotolise vrzgajuce plasty , buchot od naprav a kolies , , netesniace dvere , a podobne , jedina skoda karosy je ze maju schodiky, pre matky z demi nocna mora , pri dnesnej neochote pomoct s kocikmi , ale to je uz mentalita ludi .,treba zriadit garantovane spoje pre vozickarov ,
ZV-355BI je dnes na 24/2 a ZV-718CR na 24/5 ako obvykle. Išiel som ráno tými spojmi, ale ZV-355BI na spoji 25/6:45 trocha meškala, takže išli dva vozy súčasne, ZV-718CR bola ráno na spoji 25/6:50c.
Na víkendovej 21+22 sa tento víkend po dlhom čase opäť objavil kĺb. Myslím, že pre Urban je to úplná premiéra.
ZV-852DN po oba víkendové dni na 22/3 (ale len na rannej časti).
draxter
Karosy už len v špičkách pracovných dní, a rozhodne NIE cez víkend, vôbec.