ZV-247AM už je v BB? Vo Zvolene totiž nevyšla do ulíc už celkom dlho na pomery záloh v MHD Zvolen a mala ísť na trolejbusove zálohy do BB. Alebo sa od toho už upustilo? Nemám známych v BB tak som sa rozhodol opýtať sem.
Info ohľadom doplnenia popisov k vozom: všetky karosy B941 a B931/2, ktoré sa vyradili boli zošrotované v 8/2011, trolejbus 1508 bol zošrotovaný v 2010 a trolejbus 1005 bol zošrotovaný v 9/2018
Trolejbusové linky č. 1 - 8 prevádzkuje Dopravný podnik mesta Banská Bystrica, Kremnička 53, 974 05 Banská Bystrica
telefonické a e-mailové kontakty tu: http://www.dpmbb.eu/kontakt.php
Autobusové linky č. 20 - 100 prevádzkuje Slovenská autobusová doprava Zvolen, závod Banská Bystrica, Partizánska cesta 97, 974 01 Banská Bystrica
hlavné telefonické a e-mailové kontakty tu: https://sadzv.sk/kontakt/
kontakty na jednotlivé závody: https://sadzv.sk/kontakt/zavody-spolocnosti/
No ale tak môžu mi poskytnúť praktické info k tomu, že na koho sa mám obrátiť. Lebo na tejto stránke sú kontakty na dopravcov - napr. mailto:dispecing@dpmbb.eu a nikto tam nereaguje. Prevádzkovateľ MHD je kto? Budem rada keď poradíš. Tu som ešte odpoveď nedostala.
A si si istá, že si nechcela náhodou písať niektorému z prevádzkovateľov MHD (napr. nejaký podnet k doprave) a nevšimla si si, že toto nie je stránka dopravcov (ale súkromná stránka s iniciatívou poskytovať praktické info o verejnej hromadnej doprave), a teda sa prípadne nejedná o správne miesto na takú korešpondenciu?
Pýtam sa len tak pre istotu, či zase nedošlo k nedorozumeniu z nesprávnej interpretácie webu imhd.sk, čo tu býva roky bežným javom.
Keď priložíte kartu znova ukáže vám to na obrazovke znova(vtedy platí ako písali revízor si zistí z karty), v tom istom spoji vám "nepípne" 2x. Pokiaľ vám predtým nestiahlo cestovné za jazdu "pípne" a vydá vám lístok. Takže v prípade neistoty môžete s kľudom znova priložiť.
Poprosim odpoved aj na druhu cast otazky: niekedy clovek dobieha, pri strojceku vela ludi, alebo jednoducho pipne a nevenuje obrazovke pozornost, pretoze predpoklada, ze "zariadenie, ktore ma fungovat, aj funguje!" Listok nevyjde a ja neviem, ci bolo odpocitane cestovne alebo nie... Ak som mala pocit, ze "strojcek pipol", hoci som, napr. bez okuliarov na citanie jeho obrazovku nevidela (zvlast teraz v lete za slnka...), staci, ze predlozim revizorovi dopravnu kartu bez listka, tak? Dakujem.
Dobrý deň, pokiaľ vám píplo a nevydalo lístok a na obrazovke ukazuje vám váš typ lístka,suma a zostatok,tak je to v poriadku. Občas sa stane,že tlačiareň nevydá lístok. Revízori si vedia skontrolovať na svojom prístroji,či máte zakúpený lístok alebo nie.
Dobry den,
chcem sa opytat na nefungujuce strojceky na dopravne karty v autobusoch, trolejbusoch... Co robit, ked strojcek sice pipol, ale nevydal listok? A ak som si nie ista, ci odpocital cestovne, snad si nemam ist pipnut "pre istotu" este raz na iny strojcek. Dakujem.
Vyhláška 254/2020 Z. z. ministerstva dopravy účinná od 1.10.2020
„§ 54 Označovanie vlakov"
(14)
Reklamy a iné touto vyhláškou neustanovené nápisy, oznamy a symboly na vlaku a vo vlaku je možné umiestniť len so súhlasom dráhového podniku a na vyhradených miestach určených dráhovým podnikom, pričom nesmú
f) prekrývať viac ako 10 % celkovej plochy okien.