aspoň vidíš, že priama úmera funguje: zvýšiť kapacitu spojov a ich počet a cestujúcich je viac. Ono by som chcel vidieť, či by pri zahustený ranného intervalu 21/22 a nasadení kĺbaku na L23 vyšlo to isté.
Náter klasický, modro-biely, označená bola, odbavovací systém funkčný. Ale čo mi pripadá paradoxné, kapacita bola nepostačujúca. Napriek tomu, že doteraz tam chodilo sólo a viac menej stačilo, kĺb teraz nestačil a ľudia boli vpredu úplne natlačení. Ešte keď si odmyslím ten smrad výfukových plynov dnu a to hádzanie pri rozjazde a preraďovaní, dalo sa to vydržať. Len na Striebornom námestí na zastávke vodič vytáčal hodnú chvíľu motor (neviem prečo, to nech napíšu takí, čo sa vyznajú) a už som si myslel (nielen ja), že sme došli, nakoniec cesta pokračovala úspešne ďalej. Napriek tomu si myslím, že kĺb by viac potrebovala L3, kde je to cestovanie v sólach katastrofálne.
včera L21, z Rudohorskej o 06:43, zadný transparent opät OFF. Prečo? Lebo to je ZV 317 BI!!! Za 4 dni neboli schopný transparent opraviť. Tak to je sila!!! Nehovoriac o srdinkovitom usporiadaní ľudí v buse a meškanie a lá balkán.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
wizard112