Dnes som si všimol striešku na trolejovom vedení na zastávke Plážové kúpalisko. Neviem, či tu bola už predtým alebo je to tá istá, ktorá bola pôvodne na zastávke Tajovského, školy.
To nie je vôbec problém, pretože odpisy sa zohľadnia vždy v nákladovej položke, ktorú preplatí objednávateľ - t.j. mesto. Čiže keby aj Volvo nakúpili, tak mesto bude držať jazyk za zubami a zacaluje to. Lenže na Slovensku nie každú značku dealuje firma z "maštale", s ktorou si môžeš dohodnúť rozdelenie "vreckového".
Vyprava, ako aj dispecerske forum bystrickej sekcie sluzia ako historicka pamat pre odbornu verejnost. Ak sa teda na nizkopodlaznom poradi objavi vysokopodlazne vozidlo, ide o mimoriadnost, ktoru treba zvyraznit.
Pre cestujucich sluzia vyvesky. Ani tam, ani na iMHD nie su NP spoje vyznacene. Vtedy by to bolo zavazne a pokazene vozidlo by sa muselo nahradit inym NP vozidlom.
Kym v Banskej Bystrici je "garantovany" NP spoj len cisto evidencna zalezitost, napr. v Bratislave je to vyznacene v cestovnych poriadkoch.
Vo Zvolene su tiez garantovane NP spoje, len tam nesledujeme vypravu.
Reagujem na davidmik555...: V tom prípade to má byť poriadne znázornené aj na zástavkových výveskoch. V opačnom prípade to pre mňa nie je garantovane nízkopodlažný spoj, pokiaľ o tom nie je informovaná cestujúca verejnosť. A ja som teda ani na jednej zastávke ani na jednom výveskovom CP nevidel informáciu o garantovane NP spoji. Ak to tam medzičasom pribudlo, asi som už dlhšie necestoval bystrickou MHD a v tom prípade sa ospravedlňujem.
z dispečerského fóra - reakcia na PaldoPucci
"Imhd akurát poskytuje zavádzajúce a nepravdivé informácie."
Prosím, váž svoje slová skôr, než si dovolíš napísať takéto odvážne závery. IMHD tu robí už 16 rokov veľmi záslužnú činnosť a dá sa povedať, že po celú túto dobu supluje kvalitné dopravné weby, ktoré u našich dopravcov už tradične absentujú.
Opäť raz vynikajúco zvládnutá posilová doprava na Novoročný ohňostroj zo strany DPM BB. Zo sídlisk boli po 16:00 všetky spoje zdvojené.
Po dva trolejbusy išli na spojoch:
- 1/16:08 a 38 z Roosevelt.nem. (po dva sóla)
- 2+4/15:55 z TESCO (dva sóla), 16:24 z Vozovne (sólo + kĺbový trolejbus) a dokonca posila k sólo autobusu na linke 21 o 16:09 - kĺbový trolejbus ako linka 2
- 6/15:47 aj 16:17 z Tulskej po dva kĺbové trolejbusy
- 7/15:43 (sólo + kĺb) a 7/16:43 po dva sóla.
Odvoz po skončení bol realizovaný postupne vypravovaním posilových spojov na linkách 2+4 (postupne odišli dva kĺbové trolejbusy a sólo), na linke 6 (postupne išli 3 kĺbové vozidlá - 2 trolejbusy a 1 autobus). Na linke 7 išli o 17:21 sólo a kĺbový trolejbus a zdvojený spoj linky 1 o 17:15 zo ŽST.
Pre počasie bolo menej ľudí ako minulý rok, vozidlá boli prázdnejšie, avšak odviezli sa úplne všetci bez najmenších problémov a veľmi kultúrne. Nebola žiadna tlačenica v ani jednom spoji.
Vynikajúco zvládnutá doprava a opäť ako minulý rok veľká pochvala.
Zo strany SAD Zvolen bola výprava na linkách 21+22 len sólová, avšak na spojoch po 16:00 zo Sásovej boli vypravené posilové spoje v podobe záložných sólo vozidiel. Rovnako bol realizovaný aj odvoz – posila k linke 21 cca o 17:25 zo Štadlerovho nábrežia do Sásovej a taktiež okolo 17:30 posilový spoj na linke 24 z Huštáku do Sásovej. Či to bolo dostatočne neviem, nech napíšu sásovčania.
Ale prečo naftové a nie CNG? Toto ma prekvapuje, už soudruzi z STS netvrdia,že sú to trolejbusy čo len ako autobusy v(i)zeraju? A odlifrovat si 4 NP sóla CNG a dotrepat staré naftové šroty tiež nie je terno. Dáke podozrivé praktiky to sú.A do Podlavic nám traktor s vlečkou nedajú?Horšie vozy už nie sú na 34.
Dnes som sa už aj previezol zbrusu novým Urbanom ZV-675DN na linke č. 26. Musím povedať, že mám veľmi dobré dojmy, príjemná jazda, tichý chod motora, páči sa mi signalizácia pri otváraní/zatváraní dverí a mnohé iné. V interiéri sú 2 elektronické tabule od firmy Bustec, ktoré však ešte nefungujú celkom správne. Hlásenie zastávok však funguje.
Teším sa novým autobusom a dúfam, že budú slúžiť k plnej spokojnosti, bez nehody a veľa rokov. Snáď časom pribudnú aj sólové Urbanway 12M.
?
C4H8Cl2S