Dneska záložný Crossway #ZV559CE na linke 601454 je odstavený v Jakube pred zástavkou Jakub rázcestie. Dôvod - zlomená riadiaca páka. Prišla záloha zálohy Crossway Euro 6 (nepamätám špz) ?
Dnes o 12.50 som videl prechádzať cez Tajovského ul. parciálny trolejbus SOR TNB 12 č. 3201 na testovacej jazde.
Mimochodom, strieška na Tajovského, o ktorej som písal minulý týždeň, aj som sem dávam foto, už tam nie je.
Ešte je tam jeden výťah, ktorý je v obchodnom centre zašitý až za eskalátorom, ale keďže je za rohom bez akejkoľvek navigácie, že je tam (nie to ešte, že by sa tam priamo navádzali vozíčkari a pod.), tak ho ľudia objavia len náhodou cestou na toaletu alebo v spodnej stanici, pri výstupe z eskalátora. Stále však treba prechádzať cez celé centrum, takže čas a dĺžka premiestňovania sa zvyšuje. Nehovoriac o tom, že niektorí cestujúci potrebujú čo najrýchlejšie prestúpiť medzi jednotlivýcmi dopravnými systémami a prípadne to potrebujú absolvovať aj s batožinou. Skrátka obrovská "podpora" v používaní verejnej hromadnej dopravy.
Znamena to, ze otec s kocikom sa uz nedostane na nadrazie, pretoze tam zrusili bezbarierovy pristup? Takisto invalidi a seniori, ktori sa boja jazdit na eskalatore pojdu po schodoch?
Tak toto sa mi vôbec nepáči. Nie len to, že cestujúci sú už teraz rukojemníkmi obchodných záujmov vďaka "skvelému" dispozičnému riešeniu terminálu. A teraz ešte aj uzavretý výťah s dobou prevádzky len v nočných hodinách, keď poriadne žiadne autobusy nejazdia?? To snáď nie...
Ja si o tomto myslím jednu vec. Podľa mňa po troch mesiacoch zisili, že návštevnosť Terminalu nie je ako sa očakávalo (čo je aj vidieť, keď tadiaľ chodím), tak v snahe zachrániť situáciu sa hľadajú podobné nezmyselné "riešenia".
Len tak mimochodom, ten bočný výťah je súčasťou obchodnej alebo dopravnej časti? Pýtam sa preto, keď Mesto BB odkúpi dopravnú časť, či bude v rámci nej aj tento výťah, a teda či rozhodovacie kompetencie o prevádzke výťahu budú v rukách mesta?
Výťah v prevádzke od 22:00 do 6:00
Využite prosím prechod cez pasáž obchodného centra
No ĎAKUJEME celému terminálnemu centru, ktoré zjavne chce pochovať aj tie posledné návyky ľudí, aby používali verejnú hromadnú dopravu.
Ak sa skrátka niekto ponáhľa, lebo AS potrebuje z dopravných účelov, tak mu aj za predpokladu núteného prechodu cez celé obchodné centrum nič nezmení v potrebe ním len čo najrýchlejšie prejsť a ak má človek veľa času a potrebuje ho vyplniť, tak sa bude motať po obchodoch aj bez toho, aby ho k tomu niekto nútil. Lenže choré obchodné hlavy toto zjavne nepochopia.
Ďalšie z úžasných "vylepšení" pri terorizovaní cestujúcich v boji proti využívaniu verejnej hromadnej dopravy na našej najmodernejšej novej terminálnej AS.
Cestujúci, ktorý by napr. zo ŽST ísť na MHD na AS, má od bizniscentra zakázané sa na zastávku dostať bez toho, aby po štvrť kilometri chôdze k hlavnému vchodu neprešiel ešte aj celým tým obchoďákom až na úplne opačnú stranu objektu a následne sa odtiaľ vracal cez cesty a nástupišťa, až sa konečne dostane k zastávke MHD a pod. Takže jediná možnosť pre čo najkratšie spojenie už zostalo len schodište za rohom budovy za tým výťahom.
No bravó. Takže nestačí zbabrané dispozičné riešenie, ale ešte aj v tom zostatku sa hľadá čo najšikanóznejšia verzia.
Privátne záujmy politikov mi sú ukradnuté, tie nech si riešia až keď splnia, čo sľúbili. Zrušiť politikom anarchiu nie je žiadna Severná Kórea i keď doživotné tresty za kriminálnu činnosť by sa hodili spolu s konfiškáciou majetku a to aj prepísaného na kohokoľvek iného. Možno by bolo zaujímavé, že koľko politikov by bolo zrazu "single" a nikto by sa k nim nehlásil
Ale zároveň aj by bolo dobré podporiť a brániť tých, ktorí chcú nezávisle od iných tlakov robiť poctivo to, čo sľúbili. Ak chceš riešiť dopravu a jej problémy, tak musíš priznať, že treba nejaký mechanizmus na obranu toho, aby si nemohli svojvoľne meniť po každých voľbách koncepciu riešenia VHD. VHD sa rieši v kraji dlhšie ako jedno volebné obdobie. Na druhej strane v Nitrianskom kraji je županom neviem po koľký krát Belica a tam jediný posun vpred je celkom dobré "kladivo" na Arrivu v podobe zmluvy, ktorú dal kraj Arrive podpísať. ? Škoda, že po stránke dopravnej integrácie sa ale nič v kraji prevratné nedeje.
Kremničku a Rakytovce by som riešil úplne inak ako baterkovými trolejbusmi, a to zlúčenie 21 a 22 do jednej linky ktorá by z Rakytoviec chodila cez zvolenskú cestu. Jedným z výsledkov by bolo aj menej liniek z lepšími intervalmi, čo je teraz in ? . Pre tých ktorí by z Rakytoviec potrebovali cestovať napríklad na Podháj by som videl ako riešenie linku 3, ktorá by mohla odchádzať po príchode 21 a keďže má aj kratšiu trasu tak na Sládkovičovu by zase prišla pred ňu, čo by bolo super pre tých ktorí chcú isť z už spomínaného Podhája do centra (pri dobrom preložení 3/21 s dvojkou by z toho vyšiel slušný interval). Pre občanov preferujúcich priame spojenie by tu bola stále 601455.
Pre tých čo by hovorili že zabúdam na Zvolenskú cestu, nie nezabúdam,ale tam už dávno mali byť nejaké nadchody ponad diaľnicu čo by situácii veľmi pomohlo. Pre "druhú stranu" by som ako jedno z možných riešení videl okružnú 90 okolo Radvaň parku a Tesca.
RE #53275 : v čom je otáčanie sa a jazda 12-metrového "trolejbusu" na baterky zložitejšia ako pri 12-metrovom autobuse?
RE #53285 : nemyslím si že básnik s tým chcel povedať že by sme tu mali hneď zaviesť diktatúru. Skôr upozornil na súčasný stav a vo veľa veciach trafil do čierneho. Ale na to sú voliči aby to zmenili, a kedže som optimista tak snáď už o rok.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Petik