Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: davidmik555@gmai #52655:
A prešli by tam? Ten SOR je široký 2,5 m, osemapolmetrový Solaris 2,4 m a vaše ciciaky mali možno dva metre, možno dva metre dvadsať.
davidmik555@gmai

davidmik555@gmai

Dnes som tak trochu rozmýšľal čo by sa stalo keby sa prevádzka minibusových liniek neukončila ale nakúpili by sa nové vozy napríklad SOR BN 8.5, také by sa na tie linky celkom hodili, veď koniec koncov DPMBB aj nakúpilo výzbroje s karosériami trolejbusov z firmy SOR.
Reply on: Petik #52650:
Pokračovanie Rexov smer KE/PO nemá opodstatnenie, nakoniec v aktuálnej čas. polohe sú masívnejšie užívané len študentami VŠ (tj. raz do týždňa tam a späť). Prestup im snáď nerobí taký problém, nech v neďeľu si viac počkajú.
Imho mám za progresívnejšie návrat vlakov na Horehronie, no tu absentuje integr. dopr. systém so zmysluplnou zákazníckou ponukou. V SK reáliách len fikcia. Tak i návrat ľudí z áut zjavne nie reálny, to tak len vo Švajčiarsku možné. Práve také Horehronie mám za príznačný príklad ako sa u nás nekoncepčne robí verejná doprava. Vlak dobre obsluhuje takmer všetko, súbeh výkonov s autobusom takmer zbytočný (to v značnej miere už od BB), s tým súviasaca deľba IAD vs. VHD. Raz s týmto vývijom skončí i vlak. dopr. cesta. Nuž nie sme tak šporovliví gazdovia ako Švajčiari.
Reply on: hawkeye #52634:
Vďaka za tip hlavne Polskibus smer Krakov (i Budapesť). Ešte som tento rok nesurfoval možnosti spojenia (btw min. stredu som videl ich bus prechádzať Likavkou, smer RK-DK o cca 23:00, linku neviem). Aj keď presun na Donovaly, ale denný sa časove dá použiť (i nočný s taxi či privát. odvozom). Plus ceny veľmi priaznivé i do 10€. Bulhar s 50 € či aj spiat. 75 € len jedine pri ideálnej čas. polohe - a to je pre mňa otázny so spoľahlivosťou osobitne ako spojenie na let (ako dopravca, nie spoj, ten má isté riziko vždy, aj vo Švajčiarsku). Poliakov som raz použil predvlani Zakopane - Krakov.

Doteraz som na smer Krakow použil raz Orangeways (pred cca 5 r., potom už nezastavovali na SK), raz vlak (cez Bohumín - drahé a zdĺhavé, len ako fanúšik železnice som skúsil, stačilo raz), pár krát kombi vnútrošt. spojov SK-PL (čas. náročné). Tiež autom a aj raz ponukou transferu (vtedy nie z BB, no aj priamo na letisko, časovo ideálne i cena priaznivá pri viac osobách). Toto tak môže byť ďalšia možnosť, otázne na ako dlho. Že Donovaly, pre dopravcu zaujímavé asi len počas krátkej lyž. sezóny. No asi ale aj to, že lowcostu priaznivý náklad so zastavením, keď inak nepredpokladá jednak SK zákazníkov či ako cieľ cesty (btw ale i OrangeWays to boli Donovaly).
SAD Žilina zriaďuje v letnej sezóne 2017 nové cyklobusové spoje na trase Žilina - Vrútky - Martin - Blatnica - Mošovce - Turčianske Teplice (premávka v piatok, sobotu a nedeľu).
cestovný poriadok: http://portal.cp.sk/Data/pdf/L506418_170401_53512.pdf
Z Rudohorskej dolnej (smer Starohorská otočka) sa 25ka pohla o 21:20, mala sa pohnúť o 21:24.
Reply on: BB-Schuhu #52643:
Otazka je, ci je Zvolen-Brezno prirodzene prepravne rameno. Ci nie je lepsie, ked vlaky z Brezna nadvazuju na bratislavske rychliky.
Myslim, ze by bolo lepsie, keby pod drotmi pokracovali z Margecian do Presova alebo do Kosic.
Reply on: mirkobb #52648:
Druhom buse dovezeného na Slovensko? To je akým jazykom?
Malé OT. Bystrickí hokejisti sa budú voziť v Neoplane Skyliner, v poradí už druhom buse dovezeného na Slovensko od futbalového klubu FC Barcelona.
https://presov.korzar.sme.sk/c/20497980/vozovy-park-fc-barcelona-na-slovensku-ma-novy-prirastok.html?ref=njct
Reply on: Kami #52645:
Už si sa niekedy viezol sankciami?
Reply on: Kami #52645:
Si si vedomý toho, že sme na Slovensku, však?
Reply on: 810zssk #52644:
V clanku sa spominaju aj sankcie, takze teraz by to mal byt problem vyrobcu, nie dopravcu.
Reply on: mirkobb #52639:
Vzhladom na to ze ide o 861 by som sa vobec neobaval toho, ze budu jazdit ?
Reply on: S499.1023 #52642:
áno, súhlasím, ako napr. priame vlaky v relácii Zvolen - Brezno.
Reply on: S499.1023 #52641:
Dalším pozitívnym efektom môže byť pokračovanie vlaku v prirodzenom prepravnom ramene po neelektrizovanej trati.
Reply on: mirkobb #52639:
Ono je ekonomickejšie aj ekologickejšie v prípade menšej požadovanej kapacity jazdiť pod drôtmi s dieselom, keď nemáš elektrickú jednotku malej kapacity, než tam vláčiť prázdny ešus alebo 84 ton mŕtvej váhy elektrickej lokomotívy.
Reply on: mirkobb #52639:
Rád by som nové 861-ky videl na okrem iného aj na regionálnych expresoch do Margecian, nakoľko po zrušení Horehronca išla kvalita vozňového parku na tejto trase prudko nadol.
No "bingo!?! Pod elektrickými drôtmi nám b udú jazdiť Móricove dieselové šroty!
https://nasabystrica.sme.sk/c/20496684/do-nasho-regionu-smeruju-moderne-vlaky-pozrite-si-ich.html
a SADZV nám znovu porušuje zákon, napr. ZV-164CA nemá vzadu žiadny výrez na číslo linky a na drzáka je tam prifajčená reklama. Mesto si zase neplní povinnosť kontroly, takže je všetko po bystricky "ako má byť" a cestujúci, máme ťa v
Reply on: davidmik555@gmai #52636:
Spoj 10:45x už na digitálke udáva konečný cieľ (ráno prichádza 7:40x), predtým mal tri tabuľky. SAD Zvolen nezvykne udávať pokračovanie na tretej linke, nezvykne byť odtiaľto priamy prúd. Vedel by človek z vývesky "Kľak", že kde to vlastne je? Ja tým chodím raz ročne v júni až hore, lístok sa dá kúpiť priamo na Kľak...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.