Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ali B. #52477:
Aby sme spomenuli konkrétne aj posilu spojov SAD ZV (ktoré som videl):

záložák ZV-359BI robil mimoriadny spoj linky 21 v úseku Štadlerovo nábrežie - Sásová približne o 17:35 a druhý obrat prišiel spraviť okolo 18:10, avšak vtedy už bolo dosť prázdno a na Štadlerovom nábreží už nezastavil (možno už spoj ani nakoniec nerobil a vrátil sa do garáže).

Druhý záložák ZV-357BI robil mimoriadny spoj 24 o 17:55 v úseku Nám.H.Vajanského - Sásová.
Keďže ohňostroj skončil cca 17:15, bolo to dosť neskoro.
Reply on: Ali B. #52477:
...a ja som si myslel, ze som este ozraty zo silvestrovskej noci, ze vidim trolejbusy dvojmo... ?
ale manevre to boli riadne, len tak dalej!
davidmik555@gmai

davidmik555@gmai

Reply on: BB-Schuhu #52476:
Práca SAD ZV radšej ani komentovať nejdem ?
davidmik555@gmai

davidmik555@gmai

Reply on: BB-Schuhu #52476:
Áno i keď to zo zpočiatku vyzeralo že dva prázdne kĺby za sebou do mesta na L6 sú zbytočné, po ohňostroji sa ukázala bombová posila od strany DPMBB. Vobku všetky dlhé SORky, zo starých vozov 1518 a 1529, zo sól 3005 a 3007, z Karos BB-997BS a BB-352BJ, to všetko boli posily ale aj stroje ktoré vykonávali kmeňové linky (31Tr) ? . Aj vzoráky na ktorých boli dlhé SORky boli vhodne poupravované. Krátke posily (30Tr - 3005 a 3007) sa využili na L6 (skorej o 15:00), L4, L1 a L2. Myslím že práca DPMBB sa dá ohodnotiť nie výbornou ale excelentnou ? . Ako si spomínal naozaj tam bola kvalita cestovania, neboli tlačenice. Zdvojené boli linky L1, L2, L4, L7 a L6 bola dokonca STROJENÁ !!!! ?

Palec hore. ?
Reply on: BB-Schuhu #52476:
Veľmi pozitívne treba zhodnotiť posilovú dopravu na Novoročný ohňostroj od DPMBB na trolejbusových linkách. Dovoz do mesta a následne aj odvoz domov bol realizovaný zdvojovaním vybraných spojov. Po 15:30 do 17:00 prakticky všetky spoje zo sídlisk na linkách 1, 2, 6 a 7 boli zdvojené. Spoje liniek 1 a 7 boli zdvojené 2x sólo vozidlom, spoje linky 6 dvoma kĺbovými vozidlami (v dvojiciach 1529 + 3102 a 3101 + 3103).
Ako pikošku možno uviesť mimoriadny posilový spoj na linke 2 s kĺbovým autobusom (BB-352BJ) o 16:09 z Vozovne – posila k sólo vozidlu linky 21 z Rakytoviec (ZV-164CA).

Odvoz bol realizovaný zdvojením alebo vypravením mimoriadnych spojov. Medzi 17.20 a 17.50 postupne odišli
- 3 vozidlá linky 1,
- 3 vozidlá linky 2+4 (sólo trolejbus a dva kĺbové autobusy BB-352BJ + BB-997BS),
- po 17:30 išli v krátkom čase 3 kĺbové trolejbusy linky 6 (1529, 3101, 3102) pričom ešte aj spoje 17:51 a 18:11 boli po dva trolejbusy
- kĺbový a sólo trolejbus na linke 7 o 17.21

Vynikajúco zvládnutá doprava, odviezli sa všetci bez problémov a bez tlačenia.
Novoročný ohňostroj roku 2017 už máme za sebou a je čas už tradične zhodnotiť posilovú dopravu.

Posilová doprava zabezpečovaná DPM BB bola tohto roku nevídaných rozmerov, vybrané spoje medzi 15. a 18. hodinou boli zdvojené, a to prevažne kĺbovými vozidlami. Rovnako aj po skončení programu bolo vypravených množstvo vozidiel, videl som ísť až tri kĺbové 6-ky počas 10 minút. Rovnako zdvojené išli spoje na Internátnu či do Radvane. Aj obrovský nával cestujúcich sa vďaka tomuto posilneniu podarilo zvládnuť a každý kto chcel, sa odviezol a myslím, že vo väčšine prípadov aj veľmi kultúrne. Posilovú dopravu DPM BB považujem za veľmi profesionálne zvládnutú a za najlepšiu posilovú dopravu vôbec, akú si v Banskej Bystrici pamätám. Klobúk dolu a palec hore !!

Úplne opačný extrém sa podaril SAD Zvolen. A tak obyvatelia Sásovej sa museli uspokojiť s úbohou a nedostatočnou posilou v podaní dvoch sólo záložákov. Za všetko uvediem spoj linky č. 25, o 16:30 zo Starohorskej. Plný ako konzerva, sólo voz ZV-168BH (25/1), napchatých asi 100 cestujúcich, asi rovnaké množstvo ostalo na zastávkach v Sásovej. Nie je mi jasné, či bola potom vypravená posila - podľa mňa nie, no ak aj áno, tak tí ľudia už nemali šancu stihnúť začiatok ohňostroja. Už je to nejaký ten čas, čo býva ohňostroj vždy na Nový rok o 17. hodine a s týmto spojom sú každoročne problémy. SAD Zvolen si už mohla nadobudnúť za tie roky skúsenosť, ale všetko je to o tom istom. Hlavné, že kĺbaky na 21+22 jazdili už prepdoludním úplne prádzne, tomu hovorím flexibilná ponuka dopravnej kapacity. Z posilovej dopravy SAD ZV som sklamaný, ale nič lepšie som ani nečakal. Ľuďom zo SAD ZV a ich dispečerom by som odkázal, aby išli na exkurziu, na začiatok by stačilo aspoň do Kremničky a tam vám ľudia ukážu, ako sa robí kvalitná doprava, keď to neviete vy na Partizánskej. Môžete sa hanbiť za to, čo ste dnes predviedli, prepáčte za ostré slová, ale inak to nejde.
Reply on: Jeffko #52473:
Neboja sa ze tymto na dany den potlacia najvacsi uspech verejnej dopravy na Slovensku, vysoky podiel cipovych kariet? ?
Reply on: Jeffko #52473:
wtf? "Po ohňostroji budú posilnené autobusy a trolejbusy do Radvane, Podlavíc a na Fončordu zo zastávok Kapitulská a Národná ulica. Zo Strieborného námestia a Námestia slobody budú posilnené spoje na sídlisko Sásová."
vidíte tam tu kapitulskú? redakcia zase nevedela čo napísala, hovorkyňa zase nevedela čo povedala, alebo oboje, alebo to bude naozaj tak? ? pretože prvé čo som si pri tom predstavil bola trasa po ktorej chodili kedysi minibusy čo by sa síce dalo čiže by sa muselo chcieť ale sa mi to zdá veľmi nereálne pri dnešnej skostnatenosti nemenovaných inštitúcií.

pred rokom tu padlo niečo v zmysle že 1.1. je aj tak tržobne najslabší rok, takže za týmto jedným dnom MHD zadarmo nevidím nič iné ako otvorený priestor pre komunálnych politikov na naháňanie si politických hlasov (a u niektorých aj ega bohužiaľ), veď jedna z týchto nemenovaných inštitúcií sa nenechá obrať o svoj zárobček dokonca ani počas týždňa mobility, a komunálni politici sa tento týždeň iba bezčinne prizerajú ako sa v ostatných mestách pre ľudí niečo robí a u nás sa akurát tak prídu priživiť na niektorú z akcií OCI ktorej samozrejme nijak nepomohli, pofotia sa a povedia do mikrofónu ako veľa pre mesto spravili. a peniažky sa sypú ďalej. ešte stále nepochopili že pri lepšej doprave by sa aj im aj viac ušlo keďže by za ňu platilo viac ľudí využívajúcich MHD, v tomto pripade o peniažkoch je to ale chvalabohu. ?

no a minuloročný ohňostroj totálna katastrofa. určité percento jedincov sa správalo ako ovce bez mozgu ktoré sa chcú dostať a vidieť svoj ohňostroj a po skončení zase čo najskôr k svojmu autu / na svoju zastávku bez absolútneho ohľadu na ostatných ľudí v dave, či deti, či imobilných, či normálnych, a vznikali tam dosť nebezpečné situácie. po tomto dni si už viem predstaviť tie správy niekde z číny alebo z indie keď povedia že dav ušlapal xy ľudí. dovtedy som nevedel, a čudoval sa ako to je možné

Havarovaný autobus na Čertovici vytiahli skoro ráno zo zrázu (+FOTO)
http://nasabystrica.sme.sk/c/20420279/havarovany-autobus-na-certovici-vytiahli-skoro-rano-zo-zrazu-foto.html

Z fotografii je naviac zrejmé presné miesto nehody. Tá sa stala na suverénne najostrejšej zákrute v rámci horského prechodu cez Čertovicu, a síce v mieste, kde sa vozovka dostáva do kontaktu s Kumštovou dolinou.
odkaz: http://mapy.hiking.sk/?x=19.70067&y=48.90376&ref=permalink
Ohnostroj bude tak ako po minulé roky 1.1.2017 o 17:00,
http://bbonline.sk/novy-rok-privitame-opat-podvecer-1-januara-polnocne-oslavy-mesto-nechysta/
MHD bude tiež zadarmo? ?
Nehodu na Čertovici mal dnes autobus MAN Lions Coach NR-015HT vo vlastníctve spoločnosti NITRABUS na linke súkromného dopravcu SAD Krupina č. 702505 z Humenného do Bratislavy, krátko po 18. hodine.
http://evidencia-dopravcov.eu/voz/15015

Hlásia dvoch zranených (vrátane vodiča).
Na Čertovici vážna nehoda linkového autobusu pravdepodobne spoločnosti NITRABUS (SAD KRUPINA):
http://www.tvnoviny.sk/domace/1852773_drama-na-certovici-autobus-visi-nad-roklinou-cestujuci-vyskakovali-z-okien
Zo železnice, zdroj FB Kniha Jazd:
V úseku Harmanec jaskyňa - Uľanka je zastavená doprava z dôvodu popadaných stromov na trati.
R 347 čaká v stanici Harmanec jaskyňa, R 956 v stanici Uľanka

Nový skibus z Banskej Bystrice na Krupovú (CHOPOK-JUH) od 26. decembra 2016
cestovný poriadok: http://www.jasna.sk/fileadmin/sandbox/uploads/A4_skibus_juh_web.pdf

Nová kabínková lanová dráha na Kosodrevinu premáva od 23. decembra 2016.
dátumový rozkol...? Koniec uzávierky na Ceste ku Smrečine
http://www.sadzv.sk/dopravne-obmedzenia/obmedzenia-v-doprave-bb-07112016
Dnes som išiel 16:20 20-kou z Rudohorskej stred na dočasnú autobusovú stanicu Mičinská, odstopol som si koľko to bude trvať, na autobusku prišiel za bezmála 18 minút...
Reply on: kvorka #52461:
Za prvú dík.

Druhá neviem v čom je na zvadu, ale jednoducho v právnom štáte kde sú záujmy občanov nad záujmami zopár gaunerov, ktorí sa rozhodli rozkrádať peniaze daňových poplatníkov by dotyční sedeli v base, až by zčernali. Ako sa v podnikoch, ktoré sa zasekli medzi socíkom a kapitalizmom pracuje dúfam, že vieš, tak neviem potom čo špekuluješ. A o tom skvalitnení dopravy v okrese KA vieš niečo bližšie?

Na tretí sa možno najlepšie opýtať niekoho z dopravákov, kto spolupracuje s TransData. ?
Reply on: kvorka #52462:
Na ktorejkoľvek linke áno, ibaže ak ti vypadne nejaký úsek t-bus siete, tak sa to nikdy nedotkne iba jednej linky, okrem výluky na Internátnej. Daj si prsť na akýkoľvek iný úsek siete t-bus liniek a pozri si, že koľko liniek sa dotkne výluka. ?

Apropo, to že kedysi bola 7 a 26 riešená tak, ako boli neznamená, že nemôže L7 byť posilnená a jazdiť poriadne v intervale 20/30/20//30 a nie, že odchody sú
špička : 26-43-56
sedlo : 06-43
víkend : 27-43
Nevidím dôvod pre ktorý by mala L26 premávať až na Internátnu. Dúfam, že tým dôvodom nie je to, že premáva o ulicu ďalej od L7. V okruhu ulíc N. Kalište, Švermova, Nábr.Ľ.Štúra, Poľná a Kyjevské nám. je dostupnosť zastávok na L1, 6, 7 a 8 do centra do 500m, v najhoršom prípade 600m. A to ešte nerátam pre presuny do centra s L24, od ktorej sa dá od Európy a Strieborného námestia dostať. Dúfam, že mi niekto nechce povedať, že od Fončordy chodí dakto na Sásovú zachádzkou cez Kynceľovú.
L26 môžu radšej od zast. Štefánikovo nábrežie otočiť na Ul.9.mája k "fízlom" a hore na Hviezdoslavovu aby malo Uhlisko konečne normálnu obsluhu a nie dve diétne linky 80 a 100, ktoré prilákajú leda tak ZŤP, ktorí majú zásadne skomplikovaný peší presun.
Reply on: absurd #52460:
víkend v BB pokryješ na ktorejkoľvek linke. Pracovný deň asi len na 2. Ja to vnímam ako plus len preto, aby sa neflákal voz zo Sásovej až do Rakytovce, keď od NSL ide celý čas až po TD pod drôtmi linky 2. To radšej dnešnú osekanú linku 2 potiahnuť až do Rakytovca miesto 21 a ušetriť 2 kĺbové vozy v obehoch. Inu výluky sa v BB robia cez víkend (viď históriu,, výpravu), takže na "x"ové výluky to isto neni, na to nie sú vozy ani dnes (síce 2xB932 a 3x961 má aj DPM).

PS: linky 7 a 26: vieš ako jazdili do roku 2005? Nevymýšľal vymyslené.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.