Reply on: BB-Schuhu #51559:
Ufff, tak Moldavu a vobec kosicky region by som urcite nedaval za priklad ako robit integrovanu dopravu.. To je presne ten pripad kedy sa leju peniaze do roznych investicii a realna integracia sa neriesi. Postavil terminal za obrovske peniaze, bez toho aby sa niekto vopred zamyslel nad jeho vyuzitim a takymi detailmi ako ze by napr. bolo fajn keby tam jazdili nejake vlaky. Vysledkom je stvorhodinovy interval bagiet, co ma od atraktivnej dopravy hodne daleko.
PIT
- napr. z KE: 4:46x, 6:21, 10:11, 14:11, 16:11, 18:11 a 22:25; od vyhlásenia sú tam uvedené 8:11, 12:11, 20:11, s ktorými by to bolo úplne niečo iné, avšak tieto nie sú v novinkách ZSSK k novému GVD vôbec ani len spomenuté...
http://www.slovakrail.sk/fileadmin/Dokumenty2/gvd_15_16/gvd_tlacove_spravy/KOSICKY_KRAJ_9122015_.pdf
Inak neviete úplne náhodou niekto zmysel toho, aby na stanici v Turni nad Bodvou nestál po novom celý deň vôbec žiadny vlaky okrem R 835 Domica, ktorý cestou do KE odtiaľ ide o 18:02? Podobne stojí jediný vlak za deň v Lenartovciach - R 936 Kras cestou do ZV (16:56 - 17:00), ale tam mu aspoň ide oproti R 935 Domica do KE?
No zvyšok už nechám na inokedy - najskvelejší v galaxii, to je na dlhšie...