Och, hlboko sa ospravedlňujem sa za nesprávne informácie. Máte pravdu, že v Košiciach aj v Bratislave platí osobitná tarifa pre nočnú dopravu, každopádne v Prešove nie. ?
to potom na Krajskej prokuratúre u Vás v BB nemá niekto aj rozum? Kto je vlastne ten Peter Molčan, neni na webe nejaký jeho životopis čo robil predtým? Tipujem úradník zastrčený v rici, čo ešte CP nemal v ruke.
Samozrejme ze nema. Dve tretiny primestskych liniek lubovolnej SADky obsahuju spoje, ktore idu len cast trasy alebo maju rozne varianty a pritom su zdruzene pod jednym cislom linky a jednou licenciou. A o linkach niektorych kysuckych sukromnikov ani nehovorim.
Vždy ma zaujímalo, prečo v takom meste, ako je Bb, nie je doprava zabezpečovaná nonstop. Myslíte, že by nemala klientelu, keby sa vytvoril rozumný, napríklad hodinový interval, a hlavne by platila ťa istá tarifa ako cez deň? Podľa mňa by to fungovalo. Tak to je v Bratislave, Prešove či Košiciach, a to už roky...
áno, a toto je choroba (nielen) tohto mesta - nemyslí sa do budúcnosti. Mesto sa myšlienkou zatrolejovania Sásovej nezapodieva (aspoň to nevidieť), vo veľkej miere aj z toho dôvodu, že máme relatívne nové CNG autobusy (staršie z roku 2009, novšie z 2012). No lenže tie trolejbusy v Sásovej by aj tak boli najskôr až po roku 2019, a CNG busy tu tiež nebudú navždy, pritom priestor pre autobusy ostane aj po rozšírení trolejbusovej dopravy. Žiaľ, zdá sa, že ani nové vedenie mesta nie je v tomto smere aktívne. Po roku 2020 už možnosť čerpať prostriedky z EÚ zrejme nebude.
nie, nemá. Pojmy linka, trasa a spoj nie sú totožné:
§9 ZoCD operuje s pojmom harmonogram spojov, § 53 ods. 1 písm. c) ZoCD údaje týkajúce sa autobusovej linky alebo liniek, na ktorých chce prevádzkovať pravidelnú dopravu, najmä údaje o jej trase, počte a umiestnení zastávok, o prístupe na autobusovú stanicu, o počte a skladbe autobusov a o predpokladanom počte spojov za deň.
Takže je to zase riadna blbosť, asi to niekto tlačí.?
Ešte k tej doprave na SIAF - náš najskvelejší dopravca v galaxii voľnú ruku pri zabezpečovaní dopravy opäť poňal veľmi obchodne - cca 12 km dlhý úsek medzi BB a letiskom, za ktorý bežne na PAL vyberie za základný CL bez použitia ČK 0,95 €, neváhal a kasíroval skoro dvojnásobok - rovno 1,80 €. Táto čiastka by na rovnako nedotovanom spoji ich DAL postačovala na prepravu v tarifnej vzdialenosti 30 km (a to s rizikom, či bude dosť cestujúcich, nie že pri takejto veľkej akcii to bolo na niektorých spojoch nabité). Takže neviete kedy, neviete za koľko, ale nakoniec sa vždy môžete na nich spoľahnúť - pekne draho.
Vyjadrenie pana prokuratora je obzvlast stavnate. S touto mierou odbornosti by ho v normalnej krajine na prokurature nepustili ani k umyvaniu zachodov.
Jeffko