to potom na Krajskej prokuratúre u Vás v BB nemá niekto aj rozum? Kto je vlastne ten Peter Molčan, neni na webe nejaký jeho životopis čo robil predtým? Tipujem úradník zastrčený v rici, čo ešte CP nemal v ruke.
Samozrejme ze nema. Dve tretiny primestskych liniek lubovolnej SADky obsahuju spoje, ktore idu len cast trasy alebo maju rozne varianty a pritom su zdruzene pod jednym cislom linky a jednou licenciou. A o linkach niektorych kysuckych sukromnikov ani nehovorim.
Vždy ma zaujímalo, prečo v takom meste, ako je Bb, nie je doprava zabezpečovaná nonstop. Myslíte, že by nemala klientelu, keby sa vytvoril rozumný, napríklad hodinový interval, a hlavne by platila ťa istá tarifa ako cez deň? Podľa mňa by to fungovalo. Tak to je v Bratislave, Prešove či Košiciach, a to už roky...
áno, a toto je choroba (nielen) tohto mesta - nemyslí sa do budúcnosti. Mesto sa myšlienkou zatrolejovania Sásovej nezapodieva (aspoň to nevidieť), vo veľkej miere aj z toho dôvodu, že máme relatívne nové CNG autobusy (staršie z roku 2009, novšie z 2012). No lenže tie trolejbusy v Sásovej by aj tak boli najskôr až po roku 2019, a CNG busy tu tiež nebudú navždy, pritom priestor pre autobusy ostane aj po rozšírení trolejbusovej dopravy. Žiaľ, zdá sa, že ani nové vedenie mesta nie je v tomto smere aktívne. Po roku 2020 už možnosť čerpať prostriedky z EÚ zrejme nebude.
nie, nemá. Pojmy linka, trasa a spoj nie sú totožné:
§9 ZoCD operuje s pojmom harmonogram spojov, § 53 ods. 1 písm. c) ZoCD údaje týkajúce sa autobusovej linky alebo liniek, na ktorých chce prevádzkovať pravidelnú dopravu, najmä údaje o jej trase, počte a umiestnení zastávok, o prístupe na autobusovú stanicu, o počte a skladbe autobusov a o predpokladanom počte spojov za deň.
Takže je to zase riadna blbosť, asi to niekto tlačí.?
Ešte k tej doprave na SIAF - náš najskvelejší dopravca v galaxii voľnú ruku pri zabezpečovaní dopravy opäť poňal veľmi obchodne - cca 12 km dlhý úsek medzi BB a letiskom, za ktorý bežne na PAL vyberie za základný CL bez použitia ČK 0,95 €, neváhal a kasíroval skoro dvojnásobok - rovno 1,80 €. Táto čiastka by na rovnako nedotovanom spoji ich DAL postačovala na prepravu v tarifnej vzdialenosti 30 km (a to s rizikom, či bude dosť cestujúcich, nie že pri takejto veľkej akcii to bolo na niektorých spojoch nabité). Takže neviete kedy, neviete za koľko, ale nakoniec sa vždy môžete na nich spoľahnúť - pekne draho.
Vyjadrenie pana prokuratora je obzvlast stavnate. S touto mierou odbornosti by ho v normalnej krajine na prokurature nepustili ani k umyvaniu zachodov.
Zrusene priame vlaky do Ciech, udajne kvoli pracam v okoli Puchova. Vsetky vlaky Zilina-Puchov-Praha maju grafikon platny len do 27.2. Zrejme potom nastane nejaka zmena.
Pre Bystricu by bolo lepsie, keby RExy do Ziliny navazovali na Ostravske rychliky. Tam je ovela viac moznych cielov ako cez Puchov, plus v Bohumine moznost prestupu do Varsavy (kde to uz konecne vyzera na 2-hodinovy takt). Idealne keby z toho boli priame vlaky Praha-Ostrava-Zilina-Bystrica (-Zvolen). Dlzka vlakov na tomto ramene je viac menej rovnaka uz dnes, takze by odpadla nutnost odpajat a pripajat vagony v Ziline, masina by sa mohla menit v Martine ako kedysi (da sa to zvladnut za 10 minut).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
PIT