Podľa mňa by DPM BB okrem nejakých dvoch vozov na zálohe nepotreboval žiadne ďalšie rezervné vozidlá. Na to tu máme autobusy SAD ZV, ktoré sa už v minulosti párkrát vyskytli na záskoku trolejbusov. Pre tieto prípady chcem veriť tomu, že snáď existuje nejaká dohoda medzi dopravcami. Držať 4 kĺbové autobusy bez využitia mi tiež nepríde moc rozumné. I keď ako už bolo povedané, možno časom pribudnú za ne, ak na to bude vhodná príležitosť, ďalšie 4 nové trolejbusy ?
urobí sa zase tender "náhrada autobusovej dopravy trolejbusovou" a miesto BB-348BJ, BB-349BJ, BB-352BJ sa kúpia kĺbové trolejbusy ?
BB-997BS by mohla ostať ako záloha, ak by bolo treba hradiť trolejbusy, ale to je asi vyriešené zmluvne so SADZV ako majoritným akcionárom, nie?
Ja som zvedav čo s nimi bude. Lebo DPM BB pre ne nemá využitie. Tu v BB ešte dojazdia BB-993BC a BB-716BE, ktoré po dodaní nových trolíkov zrejme skončia v šrote.
Snád sa tie navratilce z prenájmu podarí predať a BB-997BS by som ponechal, je to moja srdcovka.
veď práve, to je ale len o náhode, na to nikto asi dosiaľ nemyslel, čo sa divím, lebo ak by vynechali spoj, keď zrovna ide L90, dajme tomu, ale to že sa vynechajú oba spoje 27 a 32min, je na zamyslenie, o to viac, ak v danej hodine ide až 5 spojov (14-ta), u 13-tej zase idú len 3, to je fakt, ale koncepčne ide v špičke menej než v sedle, čo je zrejmá blbina
24+25 "xw":
13:12 42-47
14:02 12-17 42-47
15:02 12-17 42-47
16:02 12-17 42-47
No fakt to vyzerá príšerne! Medzi tou 25-30 min. dierou zo Strieborného na Sásovú sa dajú aspoň využiť doplnkové linky L90 13:34x, 14:23x, 15:23x, 16:29x(tento spoj je presne medzi 24+25) na Pieninskú (obe poradia aj cez prázdniny), alebo podobná L27 15:24x a 16:24x na Starohorskú, i keď stále vo väčšine rozvrstvenia spojov "medzi štvrť a trištvrte" interval čakania neklesne pod 18 min.
pritom by stačilo u 24 a 25 urobiť na prázdniny upravený CP bez jedného (dvoch) poradí tak, žeby to bolo na úseku Sásová-Strieborné stále bystrický deluxe CP ?
Nech sa mi pokúsi niekto vysvetliť tento hurá systém propagácie služby/akcie. To sa akože deň pred tým niekto spamätá, že ju ide urobiť, a tak až deň dopredu dá o nej vedieť? Tak to si fakt všetci naplánujú použitie tejto supersaktoratrakcie na tie dva dni, kedy bude existovať. A možno potom ešte neskôr zase nejako chaoticky - to sa ani nedá propagovať takéto veci, ktoré viac nie sú ako sú k dispozícii verejnosti. Je to poriadna bieda a MsÚ sa stále bude tváriť navonok, že Blbotín nad Hronom je raj na zemi.
Čo sa dá čakať od intergalaktického superdopravcu a jeho manažmentu... Žiaľ nie sú schopní ničoho robiť poriadne, nie to ešte robiť nejakú opertívu v riadení dopravy.
Oni hlavne len potrebujú vytvárať navonok demagógiou obraz nekonečnej spokojnosti a skvelosti na báze najmodernejšieho vozidlového parku. Že ho však nevedia používať a ani za toľko rokov sa stále nenaučili, to je tragédia. Hlavne že majú funkcie veľkých odborníkov v každej...
Vláčik premáva v utorok 30.06.2015 a v stredu 01.07.2015
Vážení cestujúci, vláčik Pretórium bude premávať v dňoch utorok 30. júna 2015 a streda 1. júla 2015 s odchodom z Námestia SNP o 12:00, 13:00, 14:00 a 15:00 hod.
Cena lístka je 1€ za osobu.
o tej 13-tej a 14-tej je neskutočná diera zo Strieborka na Sásovú na linkách 24 a 25. To sa nedalo vyriešiť inak, či to je výsledok systému "vypadnuté celé poradie" namiesto obmedzenia školských spojov? Lebo by som si vedel predstaviť tam čo idú po 5 min niečo škrtnúť a nie 30min dieru v špičke ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fragma
13:12 42-47
14:02 12-17 42-47
15:02 12-17 42-47
16:02 12-17 42-47
No fakt to vyzerá príšerne! Medzi tou 25-30 min. dierou zo Strieborného na Sásovú sa dajú aspoň využiť doplnkové linky L90 13:34x, 14:23x, 15:23x, 16:29x(tento spoj je presne medzi 24+25) na Pieninskú (obe poradia aj cez prázdniny), alebo podobná L27 15:24x a 16:24x na Starohorskú, i keď stále vo väčšine rozvrstvenia spojov "medzi štvrť a trištvrte" interval čakania neklesne pod 18 min.