To, že je dopravca neschopný sám od seba napĺňať požiadavky predpisov, nie to ešte sa klientsky zaoberať napr. tým, či cestujúci nájde zastávku, je praxou za niekoľko rokov jasne preukázané. Čo však robí roky orgán odborného dozoru?
A práve toto je absurdné na niektorých zastávkach (najmä PAL), že cestujúci musí dedukovať kde vlastne by hľadal zastávku a spoliehať sa na seba, či správne "identifikoval" lokalizáciu zastávky, keďže o jej existencii (okrem CP) nič nepovie žiadny označník, žiadne vodorovné ani zvislé dopravné značenie upozorňujúce na zastávku. Čo je to za problém oproti tomu, keď my tu v meste riešime, či je označník správne umiestnený a či plní svoju funkciu. Kiež by na všetkých zastávkach VHD vôbec nejaký bol..
neviem či si rozhodnutie niekde čítal, ale zatiaľ je právoplatné. Ak mi ho poskytneš, rád sa vyjadrím k "nezákonnosti", pretože zatiaľ neviem v čom by mala spočívať a tiež to neuvádzaš. Takže by som práve zatiaľ tvrdil, že zákonné je.
ktovie, akej "kvality" je to rozhodnutie BBSK, vecne však určite správne. Jednoducho ak je ale slabo, zle alebo vôbec nie dostatočne odôvodnené, tak môže byť protest voči nemu. Ale to neznamená nič, BBSK nemusí súhlasiť s protestom a vtedy to predloží na MD. A to môže rozhodnúť, že nič rušiť nejde, alebo zruší ale môže aj zmeniť (a do podstaty ostane rovnaké).
Pre prípad vyhovenia gratulujem RJ k tej kľučke, čo tu už roky je možná, presne takto môže jazdiť kedykoľvek a kdekoľvek pre "uzavretú" skupinu cestujúcich. Neverím však, že nakoniec by licenciu RJ zrušili, možno to len chce lepšie napísať. Ale ktovie, medzitým ju možno dostane aj v rámci konania na BSK, nielen BBSK.
A nielen to, naopak ruší sa zastávka Čierny Balog, pred Pustou.
Tým sa vlastne len zreálňuje stav, pretože medzi Čiernym Balogom a Tlstým javorom som doposiaľ zakaždým napočítal len 3 zastávky, hoci CP uvádzal 4. Takže počet označníkov pri ceste sa už bude zhodovať s počtom zastávok uvedených v cestovnom poriadku ?
Na linke bude doplnená nová zastávke na rázcestí do Lesníckeho skanzenu vo Vydrove a zároveň sa predlžujú spoje do vnútra obce Lom nad Rimavicou. S oboma úpravami súhlasím, takto to už malo byť dávno..
LUK, Jeffko: Toto je bežný úkaz mnohých (hlavne teda českých) liniek, uvediem jeden príklad. Na prímestských linkách v okolí Děčína pred niekoľkými rokmi skončila DPÚK a následne svoje linky pozmenili platnosť tak, aby "premávali" iba jeden deň v roku.
Teda cestujúcemu našlo danou zastávkou vždy dve duplicitné linky, s rovnakou trasou a rôznym číslom - pričom jedna z nich patrila novému dopravcovi (a tá aj skutočne jazdila) a druhá pseudolinka udržovaná pôvodným dopravcom kvôli zachovaniu licencie (?) a (ne)premávajúca iba raz v roku.
A navyše SAD ZV od 1.4.2015 opätovne skracuje svoju diaľkovú linku 612501 len po Liptovský Mikuláš.
brefos