Dobrý deň,
prosím, informujte verejnosť - ak ste zrušili spoj z Harmanca s odchodom zo zástavky Uľanka-Chemika o 6,26 h. Nešiel včera - vraj zapadol. Nešiel dnes - nik nevie prečo. Nechali ste ho tam chudáka zapadnutého do jari? Necháte nás behať cez križovatku Harmanec/Donovaly/Banská Bystrica? - dosť nebezpečné.
prosím, informujte verejnosť - ak ste zrušili spoj z Harmanca s odchodom zo zástavky Uľanka-Chemika o 6,26 h. Nešiel včera - vraj zapadol. Nešiel dnes - nik nevie prečo. Nechali ste ho tam chudáka zapadnutého do jari? Necháte nás behať cez križovatku Harmanec/Donovaly/Banská Bystrica? - dosť nebezpečné.
Jan Vartas
17.10.2001 podpísali Renault a Iveco dohodu o vymedzení ekonomických a obchodných vzťahov medzi oboma spoločnosťami po dobu prechodného obdobia, nutného k uskutočneniu celkovej autonomizácie spoločnosti Irisbus.
Jedným z bodov dohody bolo aj právo Holdingu Irisbus na využívanie značky Renault po dobu 4 rokov na výrobu a predaj všetkých svojich vyrobených autobusoch a autokaroch. Toto právo dalo spoločnosti Irisbus možnosť postupne zaviesť logo Irisbus na svojich výrobkoch, zo zaistením renomé značky Renault na značku Irisbus.
Čiže, inak povedané značka Renault slúžila na podporu predaja a propagácie novej značky Irisbus. A práve v tom období boli vyrobené vaše City Busy a naša 343.
Zdroje mojich tvrdení:
1. Bývalá internetová stránka Karosy a.s., časť: História, Nadnárodný koncern Irisbus, ktorú archivujem v počítači.
2. Publikácia Od kočárů k autobusům, ktorú som dostal darom od spoločnosti Karosa, a.s. v roku 2005.