Paradoxné je, že v čase keď RJ zavádzal tieto vlakové spoje, tak uvažoval aj o akomsi návoze cestujúcich svojimi autobusmi z priľahlého spádového územia regiónu do železničných staníc vo Zvolene a BB k jednotlivým spojom. K tomu nedošlo, avšak teraz svojím spôsobom Vančura "ide dodržať sľub", ale zvozom cestujúcich z nášho regiónu do Martina..
mirkobb
Citácia z uvedeného článku:
„Cestujúci prídu do Martina vlakom RegioJet a následne tu prestúpia na dva autobusy náhradnej autobusovej dopravy, ktoré budú premávať cez rovnaké zastávky a podľa rovnakého cestovného poriadku, ako má vlakový spoj, okrem zastávok Zvolen, -mesto a Banská Bystrica – mesto. K dispozícii budú dva autobusy typu Fun&Relax s individuálnymi obrazovkami v sedačkách a so stevardmi na palube,“ oznamuje spoločnosť RegioJet. Dopravná kapacita pre cestujúcich bude na tomto úseku viac ako 120 miest. V priebehu cesty bude k dispozícii bezplatné internetové pripojenie. (koniec citácie)
Tak to som zvedavý, ako to chce RJ marketingovo zvládnuť, resp. spopularizovať, aby si cestujúci zvyknutí nasadať na vlak, nasadali do pristavených autobusov..? Taktiež ako budú cestujúci presadajúci z iných vlakových prípojov hľadať tieto autobusy pred žst. stanicami. Na akých súčasných stanovištiach pred železničnými stanicami v BB a Zvolene budú pristavené autobusy RJ..? Na Sliači asi problém nebude, ale v Turčianskych Tepliciach si autobusy RJ celkom dobre neviem predstaviť zachádzať až k žel. zastávke.. ?