Dnes bezplatná doprava na farmársky trh SOŠ Pod Bánošom na trase Sládkovičova - Poľná - Kyjevské námestie - Okružná - Úsvit - Vajanského námestie - Strieborné námestie - Severná - Na Karlove - Ďumbierska - Pod Bánošom.
Odchody Sládkovičova-pošta: 9:38, 10:26, 10:58, 11:36.
Áno na krátky výlukový čas by to bolo vynikajúce riešenie, predsa len za 6. koľajou vlaky nechodia tak často a sú tam len nákladné vlaky, ešte tú 6. koľaj by to možno postihlo no dalo by sa to riešiť
Re PIT #52265:
Vsetci Uhlistania tade odjakziva prechadzali, takze mi tato cesta pride uplne prirodzena. Keby sa spravili primerane opatrenia, tak by to bola akceptovatelna alternativa. Nieco ako v tom Ceskom Tesine, kde som sa inspiroval.
Tvoje riesenie s chodnikom v jaznom pruhu (preco ta ulica nema meno?) je inak tiez dobre, ale stale je to pekna streka.
Ja by som namiesto "riešenia" MsÚ využil i tak pre vozidlá uzavretý pruh na ceste I/66 pozdĺž staveniska, čím by sa získala logická a skôr použiteľnú trasa pre chodcov medzi ŽST a dočasnou AS, ako to ich "naokolo bližšie".
Samozrejme Petikove chodenie cez koľajisko stanice za týmto účelom je absolútne neprijateľné.
Preco radsej nezaistia prechod z posledneho nastupista na zel. stanici? Vzdy som tade chodil peso, takze myslim, ze pocas stavby by sa to mohlo zoficialnit a zaviest na dotknutych kolajach obmedzena rychlost.
Takže peši medzi ŽST a AS sa dostanete už iba poriadnou okľukou po opačnej strane I/66, mesto odporúča použiť spoje MHD. Vieme však všetci, ako často a "koordinovane" tie spoje jazdia..
Turistický autobus na Kráľovu studňu nepremáva počas aktuálneho víkendu 8.-9.10.2016 pre nepriaznivé počasie (a zrejme aj zasneženú vozovku).
zdroj: http://www.kralovastudna.com/
doubleA: Ja som síce za svojich študentských čias nikdy na ISIC (ako dopravnú kartu) nejazdil, ale zo skúseností iných vždy bolo možné využívať kúpu lístkov z ISICu za plné cestovné, čiže ako bežnú čipovú kartu, a to aj niekoľko rokov po skončení školy. Ako je to ale teraz, to neviem.. no myslím, že to pôjde.
Keď vypíšu tender ako v Nitre na prímesto, že dopravca bude musieť mať presne 78 autobusov, 24 trolejbusov, licenciu na prevádzkovanie trolejbusovej dopravy a 225 vodičov, tak to až také zaujímavé nebude.
doštudoval som a na ISICu mi ostalo ešte tuším 2,60€. Viem ich precestovať ako plné cestovné? že by mi po priložení k označovaču z ISICu automaticky sťahovalo 0,50€ za celý lístok?
už nie je možné v tichosti zmluvu predĺžiť tak, ako doteraz, predchádzajúce 10ročné koncesie končia a podľa pravidiel EU musí byť vyhlásená súťaž. Výnimkou je, pokiaľ MHD robí mesto ním ovládanou firmou (to však nie je prípad DPMB, kde má mesto menšinový 49% podiel)., takže ani priame zadanie DPMB nebude možné! A preto sa na to teším ?
PIT
Odchody Sládkovičova-pošta: 9:38, 10:26, 10:58, 11:36.