Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
RegioJet neposkytuje servis v useku Zvolen os.st. - Martin a spat, nakolko v tomto useku ide posadka vo velmi obmedzenom zlozeni. Servis sa riadne poskytuje v useku Martin - Praha hl.n.

Mimochodom, nebolo by zle zaviest nejake MHD spoje od vlaku 847. Je skoda ze ked uz sa konecne ZSSK a MDVRR odhodlali niekde prevadzkovat posledne vecerne spojenie v normalnom case, tak sa to zabije tym, ze ludia z toho vlaku nebudu mat na co prestupit a tym padom to zostane nevyuzite 😕 Pritom je to super spoj.
davidmik555@gmai

davidmik555@gmai

Reply on: BB-Schuhu #51576:
Dnes spoj o 14:50 prvý deň premávky tak išiel úplne prázdny (teda až na mňa)?
Nové poobedné spoje linky č. 100 cez Sásovú a Rudlovú skutočne premávajú (ZV-166CA). Dopravca má na stránke chybný cestovný poriadok, ktorý zavádza cestujúcich.
Reply on: BB-Schuhu #51571:
Jasne, ved nic proti tomu prispevku 🙂 Akurat to nie len ze ma od idealu IDS na mile daleko, ono je to par mil aj od toho aby to vobec IDS bolo. Ziadna tarifna integracia, dopravna integracia v rozsahu par nahodnych spojov (a bez nejakeho spolocneho dispecingu!). To nie je IDS.
Reply on: davidmik555@gmai #51570:
a čo je na tom vtipné, asi mi uchádza čo tam nesedí....
Reply on: BB-Schuhu #51571:
áno, od posledného Os prichádzajúceho do Terminálu v Moldave ide DENNE bus do R s príchodom okolo polnoci! Super to tam doladili, to naozaj.
Reply on: BB-Schuhu #51571:
*oprava "...no to sa zrejme u nás nenosí."
Reply on: PIT #51565:
Ja mám tiež ten pocit, že obchádzková trasa pre peších medzi dočasnou AS a ŽST pôjde tak, ako si zaznačil. Inak by ten prechod nemaľovali. Uvidíme vlastne už v najbližších dňoch ako to napokon bude.

Tiež si myslím, že personál v klientskom centre nie je moc príjemný. Vždy slušne pozdravím, odpoveď žiadna, zato vždy na mňa tá pani kukne pohľadom ako by som jej odhryzol z nosa. Taktnosť zamestnancov je tiež určitou vizitkou kvality dopravy, no ta zrejme u nás nenosí.

810zssk: Re Moldava: Isteže, od ideálu IDS to má na míle ďaleko. Chcel som len upozorniť na fakt (keďže to ľahko unikne pozornosti a média o zmenách v autobusovej doprave veľmi nepíšu), že došlo k určitým pozitívnym zmenám v dopravnej obslužnosti, u nás sa nedeje ani to, žiaľ. V slovenských pomeroch toto nie je bežná vec, preto som to uviedol ako príklad. Samozrejme to stačiť nebude, no niekde začať treba.

davidmik555@gmai

davidmik555@gmai

Dnes ráno pri TESCU ☺ ☺ ☺ ☺
Reply on: PIT #51565:
Rozmýšľam, že dotyčnej pani zo železničnej stanice by možno vhodné -proklientsky- streliť jednu po papuli, aby sa uvedomila, kto je tu pánom?
Keby to robil každý, to by bol fukot ☺
Reply on: BB-Schuhu #51559:
Ufff, tak Moldavu a vobec kosicky region by som urcite nedaval za priklad ako robit integrovanu dopravu.. To je presne ten pripad kedy sa leju peniaze do roznych investicii a realna integracia sa neriesi. Postavil terminal za obrovske peniaze, bez toho aby sa niekto vopred zamyslel nad jeho vyuzitim a takymi detailmi ako ze by napr. bolo fajn keby tam jazdili nejake vlaky. Vysledkom je stvorhodinovy interval bagiet, co ma od atraktivnej dopravy hodne daleko.
Reply on: BB-Schuhu #51559:
Nejak podrobnejšie som neskúmal CP PAL z terminálu ďalej, avšak videl som GVD trate 160. A poviem ti tak, že kým tie tri páry vlakov, ktoré by mali až "od vyhlásenia" vyplniť tie štvorhodinové diery, jazdiť nebudú, tak to teda žiadne terno nie je (aj keď sa v tých dierach zastavia v Moldave, ale nie na termináli, zvolenské rýchliky): http://www.zsr.sk/buxus/docs//cestporiadok/pdf/pdf2016/kcp13_12_2016/160.pdf
- napr. z KE: 4:46x, 6:21, 10:11, 14:11, 16:11, 18:11 a 22:25; od vyhlásenia sú tam uvedené 8:11, 12:11, 20:11, s ktorými by to bolo úplne niečo iné, avšak tieto nie sú v novinkách ZSSK k novému GVD vôbec ani len spomenuté...
http://www.slovakrail.sk/fileadmin/Dokumenty2/gvd_15_16/gvd_tlacove_spravy/KOSICKY_KRAJ_9122015_.pdf
Inak neviete úplne náhodou niekto zmysel toho, aby na stanici v Turni nad Bodvou nestál po novom celý deň vôbec žiadny vlaky okrem R 835 Domica, ktorý cestou do KE odtiaľ ide o 18:02? Podobne stojí jediný vlak za deň v Lenartovciach - R 936 Kras cestou do ZV (16:56 - 17:00), ale tam mu aspoň ide oproti R 935 Domica do KE?

No zvyšok už nechám na inokedy - najskvelejší v galaxii, to je na dlhšie...
Reply on: PIT #51565:
Vypadlo odtiaľ, kde je ten priechod v bode 3 - na trase medzi Kyjevským námestím a kostolom?
Reply on: BB-Schuhu #51558:
Tak som sa na základe tu uvedených podnetov vybral obzrieť viacero vecí a zistil som cestou postupne aj ďalšie skutočnosti:

1. Areál AS je okrem pôvodného oplotenia odbavovacej haly už doplnený plotom aj ako pokračovanie pôvodného cez výjazd na BR a pokračuje po betónovom múriku oddeľujúceho chodník pozdĺž I/66, po ktorom vyzerá, že je plánovaná obchádzková trasa pre peších zo/na ŽST, ďalej po schodíkoch popred bývalú náhradnú výpravnú budovu (plat pokračuje pozdĺž chodníka popred ňu) a je tam namaľovaný nový priechod pre chodcov krížom cez hlavný vjazd/výjazd rovno smerom do podchodu pod žel. trať. Momentálne bol plot ešte prerušený v mieste chodníka na výstupištiach, ale ako píšeš, dá sa predpokladať, že už dlho prechod cez areál možný nebude (oznamy tam zatiaľ neboli žiadne a ľudia tade chodili, dokonca tam ešte niečo z tých krčiem bolo otvorené). Na opačnej strane - na chodníku od ŽST neboli zatiaľ žiadne známky prípravy na jeho prehradenie. V každom prípade už došlo k zbúraniu prestrešenia nepoužívanej časti nástupíšť (čo boli už za plotom) až po samotnú budovu AS.
Situačný nákres je v prílohe - čiernym pôvodný plot, modrým nový plot, červená bodkovaná pôvodná pešia trasa, žltá nová, červenou označená zbúraná časť.

2. Keď už som bol tam, stavil som sa aj na ŽST pozrieť, ako majú nachystané tabule odchodov a príchodov vlakov. Boli nachystané s označením a upozornením, že platia od 13.12. Avšak ten, čo ich robil, si zjavne vôbec nedal námahu, aby to aj skontroloval a pri letmom prebehnutí som zistil, že na tabuli ODCHODOV majú aj:
- REX 1857 Detvan 20:26 Žilina (18:54) >> číslo vlaku je správne, avšak čas "odchodu" už je vlastne čas príchodu, rovnako ako aj údaj o cieľovej stanici, ktorá má byť vlastne východzou - je to domotané a má to byť na príchodovej,
- R 847 Hron 23:25 Bratislava hl. st (20:01) >> celé má byť na tabuli príchodov,
a obdobne potom zase na príchodovej sú údaje z príchodovej alebo aj ako čas príchodu Os zo ZV len "22:6"...
Tak som sa vybral upozorniť do zákazníckeho centra, aby to niekto celé riadne skontroloval a opravil tieto zásadné chyby (čo lepšie sa môže stať, ako prísť napr. v nedeľu večer na údajný nočný rýchlik do BA a on akosi len príde). Keby ste však videli začiatok debaty s tou pani za okienkom - robila najprv zo mňa debila, že to asi ešte nie je hotové a ešte to neplatí a blá, navyše aj skvelým tónom a nešla si dať vysvetliť, že ja veľmi dobre viem, o čom jej hovorím. Až keď som jej už zvýšeným hlasom povedal, že by sa mohla baviť iným tónom, sa spamätala a hneď sme mohli úplne normálne a konštruktívne o tom hovoriť a zatelefonovala niekomu, kde to majú mať na starosti, poďakovali sme sa a rozlúčili sa. Inak ak takto začínajú debatu s každým, tak to je ďalší proklientský postoj (a to som im vlastne išiel len pomôcť vyhnúť sa väčším problémom, čo pochopila aj pani, čo prišla po info medzitým a tiež jej nočný rýchlik do BA nesedel celkom).

3. Iste ste si všimli, že vymieňali svietidlá aj na nábreží - výsledok je opäť bystricky "kvalitný" a tak už len v okolí zastávok Národná a Štefánikovo nábrežie a v úseku medzi nimi 6 (šesť) nových svietidiel niekoľko dní po inštalácii nesvieti.
Celkovo je až zarážajúce, ako veľa pôvodných svietidiel nesvieti po celom meste a evidentne sa tým veľmi nikto nezaoberá (a to sa teda nejedná o lokality, kde ohlásili výmenu za nové svietidlá), hlavne že nám demagogicky vtĺkajú do hláv nadpismi v médiách, ako sa bystrica rozžiarila, ako aj kopec ďalších nezmyslov. Je fakt skvelé, že objavili svetielka, ktoré začali umiestňovať k niektorým priechodom pre chodcov, avšak napr. tri také sú na vnútornom obrubníku zákruty pri priechode, ale že obe lampy susediace s nim sú nefunkčné a je tam pekná tma, to je bezpečnosť ako vyšitá. Takýchto príkladov možno menovať donekonečna (pritom teraz sa po výmene uvoľnilo kvantum pôvodných svietidiel, takže výmeny je čím robiť, už len nech si niekto na to nájde čas), úžas je i park pod Pamätníkom SNP, kde z pôvodných kedysi štyroch reflektorov sú tam len tri a z toho svietia dva a drvivá väčšina lámp na Nám. slobody medzi Luxom a domom oproti nemu sú nefunkčné a to sa bavíme o centre mesta... By ma zaujímalo, kade všetci tí zodpovední, volení a MsP chodia, keď nikdy nič problematické nevidia, len samé úspechy.

Viem, že som sa dosť rozpísal, ale to človek stihne len keď sa raz prejde cez mesto (a to teda už nechcem ďalšie rozpisovať, aspoň to, čo sa týka dopravy).
davidmik555@gmai

davidmik555@gmai

Nevedel by mi niekto povedať či sa od 13.12.2015 naozaj pridávajú tie dva spoje do starej sásovej a rudlovej L100 ? ? ?
davidmik555@gmai

davidmik555@gmai

Dnes ZV-164BH znížená kapacita 25/4 tuším
davidmik555@gmai

davidmik555@gmai

Reakcia na predošlé príspevky: Ani toto pridanie zastávky 29. augusta pre prímestské linky 601470 a 601471 nehodnotím pozitívne. neviem kto a ako na to prišiel že to bude zo zastávok na síslisku práve ta najlepšia. jedna vec je tá že tieto linky chodili po hlavnej ceste takže im to výrazne bude predlžovať jazdnú dobu, ale kvôli presunutej stanici aj tak k tomu muselo prísť. ja si myslím že lepšia voľba by bola námestie slobody, a to nielen pre breznianske linky ale pre všetky prímestské. nástupište by sa tam určite muselo predlžovať tiež, ale investícia na zastávke smerom na part. cestu by bola presne rovnaká ako na 29. augusta, a na opačnej strane na stanicu by predlžovať nebolo treba, slúžila by primárne na výstup pre tieto linky predsa. prípadne by smerom ľupča, brezno mohli byť 2 nástupištia, ako napríklad teraz na štadlerovom nábreží. zároveň by sa odlahčila zastávka na mýte týmto opatrením. a prestup MHD - PAL by bol z týchto smerov tým pádom takmer dokonalý kedže z námestia slobody je momentalne uzol aj pre MHD (resp. bolo to tak asi aj odjakživa ? ). ešte dodam argument že všetky autobusy stojace na mýte cez námestie slobody už chodia (kratšia trasa), akurat tam nestoja.
Reply on: BB-Schuhu #51558:
a sadzv neinformuje o zluceni oboch zastavok pri krematoriu do jednej uprostred parkoviska... vivat zlepsovanie a zrychlovanie dopravy
Veľa rečí už bolo o integrovanej doprave. Keďže s tou bratislavskou to ide tak ako ide (to tu teraz nebudeme riešiť), slovenský príklad treba hľadať inde. Dávam preto do pozornosti, že v nedeľu 13.12.2015 sa otvára terminál v Moldave nad Bodvou. Odporúčam (koho to zaujíma) pozrieť si nielen GVD trať 160, ale CP všetkých autobusových liniek prechádzajúcich Moldavou nad Bodvou. A bude prekvapený. Ja len v krátkosti zhrniem o čo ide: mierna redukcia busov v úseku KE-Moldava a zároveň mnoho nových autobusových spojov do priľahlých obcí ako prípoj od vlakov v Moldave n. Bodvou + nové denné večerné autobusové spojenie Moldavy nad Bodvou a Rožňavy. Tak tomu už hovorím zlepšenie kvality dopravnej obslužnosti. Dočkáme sa aj my na strednom Slovensku niekedy? (to je len rečnícka otázka, netreba odpovedať) ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.