Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kvorka #51471:
Citam to z tvojho vyjadrenia, kde za pravdu povazujes to ze IC ZSSK nestupla obsadenost a vraj chodia prazdne. Tak sa pytam z akych dat vychadzas. Lebo podla mojich informacii v poslednych mesiacoch zacala obsadenost celkom stupat.

Nehovoriac o tom ze absolutne nevieme ake zlozenie zakaznikov a aku strukturu nakladov ma dnes ZSSK. Takze robit nejake bohorovne zavery mi nepride velmi korektne.

Navyse, (takmer) kazdy biznis je v uvode v strate. ZSSK komercne IC prevadzkuje kolko? Dva roky? Tri? Po akom obdobi bol v aspon prevadzkovom zisku Jancura na ostravskej linke?

ZSSK nie je dominantny hrac na trhu, kde ma dva pary vlakov a RJ tri (v niektore dni styri).

No a kazdopadne plati ze ZSSK ma vyssie ceny ako Jancura, tak neviem ako presne mu moze sposobovat problemy jazdenim za "podnakladove ceny".
Reply on: 810zssk #51469:
nie je automatické, že ceny dvihne, dokonca tvrdím, že to neurobí, pretože by tak vlastne potvrdila, že mal RJ pravdu o jazdení za podnákladové ceny. Takže neočakávam zdvihnutie ceny, ale skôr zase rozšírenie počtu spojov na trase. No ja si myslím, že RJ neodíde, to je len tlak na stransparentnenie.
Reply on: 810zssk #51468:
neviem kde čítaš, že mám údaje. Z vlastného cestovania vidím, že s výnimkou predsviatočného obdobia nebývajú ICčka plné a preto ak ZSSK vyhlasovala už v minulosti (ujo google vygooglí) že sú stratové, tak po znížení cien a po príchode konkurencie RJ určite nemohli ísť do zisku, nie?

Iná vec je, ako sa krivka vyvíja teraz, keď zredukovali počty spojov, ale s ohľadom na nákladovú položku by mali tieto údaje zverejniť, nech vieme, kde je "pes zakopaný". Dovtedy sú to len špekulácie, za ktoré si môže ZSSK sama tým, že vyhlasovala, že prevádzka IC vlakov je stratová. Potom by ako dominantný hráč na trhu ozaj nezákonne obmedzovala hospodársku súťaž, ak by jazdila podnákladovo.
Reply on: BB-Schuhu #51466:
Vraj to je za ucelom umoznit nasadenie eurofondovych voznov.
Reply on: Jeffko #51463:
Neviem preco by ZSSK mala na IC dvihat ceny. A povedzme si na rovinu: Jancura neziada zrusenie konkurencnych spojov preto, aby dalej vozil ludi za 9 eur.
Reply on: kvorka #51464:
Na tie udaje o obsadenosti IC ZSSK si prisiel ako? Z Jancurovych tlacovych sprav? Pretoze realne slusne stupa a tomu produktu sa viac nez dari. Nie je to tak davno co viezli 10 voznov, ktore pridavali postupne ked sa tie povodne vypredali.
Reply on: BB-Schuhu #51465:
Bol som sa tam dnes pozrieť poobede a výsledok bol asi taký, že okrem niekoľkých prekladov evidentne zbúraných len pre propagandistické zachytenie, aby si mal čo primátor dať na FB, sa tam ešte nič vlastne priamo nebúralo. V podstate odtiaľ zatiaľ odvážali len bordel z okolia samotnej budovy - medzi budovou a plotom pozdĺž chodníka medzi AS a ŽST. Ilustračné foto - stav dnes cca 13:45.
Reply on: brefos #51457:
V tom novom GVD som si všimol novú kategóriu vlakov "RR" na (regionálnych?) rýchlikoch Bratislava-Žilina trať 120.
Reply on: Jeffko #51463:
rovnako ako výsledok sporu Student Agency na trase Praha - Brno by ma zaujímal výsledok IC ZSSK na trase BA - KE, a teda, či obrovské zľavy práve "čírou náhodou" po príchode RJ znamenali ziskovosť, alebo nie. Pretože ak IC vlaky boli stratové pred príchodom RJ, nechápem, ako by mohli byť ziskové po príchode RJ, pretože ani tých menej vlakov nebývalo plných. Toto je základný problém a naplnenie skutkovej podstaty obmedzovania hospodárskej súťaže. Kde máme teraz pána prokurátora? Kde máme jeho uletené názory tentoraz, kedy by mohli vniesť trochu transparentnosti?
Reply on: brefos #51458:
Áno podľa foto je jasné že sa jedná o ZV-727BB ?

K RJ vlakom aj tu: http://regiojet.sk/novinky/vlaky-ba-ke.html
Stanovisko ZSSK: http://www.slovakrail.sk/sk/aktuality/stanovisko-zssk-k-utokom-spolocnosti-regiojet-23-11-2015.html
Môže sa prerábať GVD a ZSSK môže rozšíriť IC vlaky a zdvihnúť ceny, škoda.
Reply on: 810zssk #51455:
To by bola fakt katastrofa! Náhodou zvýšiť komfort cestovania... a nenastupovať ako do dedinského autobusu... ?
nové vozy už majú evč: zv736dc (le 10,8), zv427dd, zv131dd, zv432dd (cross 12m), zaradené do závodov ešte nie sú
Vari sa nám včera rozmlátil Axer SADZV na Polkanovej? ?
Na portáli začali zverejňovať nové CP od 13.12.2015 zatiaľ sa to týka rôznych diaľkových a medzinárodných liniek jazdiacich cez BB, ZV. http://portal.cp.sk/News.aspx?c=7&mi=1 Taktiež sa objavil konečný CP vlakov http://www.zsr.sk/slovensky/cestovny-poriadok-2015-2016.html?page_id=4256
Reply on: 810zssk #51455:
Treba si brať príklad z Trnavy a zbaviť sa tých otravných cestujúcich a hneď bude doba stanicovania kratšia. Ale keďže nevďačná Bystrica odmietla vizionársky návrh hlavného slovenského dopravného optimalizátora s jeho supa dupa algoritmami, môže si zato sama.
Reply on: N/A #51454:
Lebo potom by autobus nestal pomaly na kazdej zastavke minutu, co by zasadne zvysilo efektivitu prevadzky a to teda prijatelne nie je ?
Tiež by ma zaujímalo, prečo musia lístky na MHD fungovať ako v nejakej dedinskej regionálnej doprave SAD...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.