Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #51287:
To je skoda! Mne sa tie RJ, rj, LE, SC, Rx atd vobec nepacia, len to zneprehladnuje grafikon.
Reply on: Petik #51284:
Nebude EC, od decembra RegioJet prechadza na pouzivanie kategorie RJ aj na Slovensku 🙂
Reply on: brefos #51281:
Spominali ze ma obsluzit aj Horehronie, takze zrejme cez Brezno a Tisovec.
Reply on: LUK #51283:
tak to je "ohromný rozdiel", tá mestská logika kokos až ma v zadnej časti pichá z toho. Teraz bola šanca mať okrem "najmodernejšieho" vozového parku aj zopár vhodných zastávok, ale však načooooo

PS: pôvodný stav s aj tak osadeným novým obrubníkom ozaj nemá chybu ?
Reply on: brefos #51275:
"České dráhy ukončí spojení se Zvolenem kvůli slovenské straně, dopravce má obavy, že by kvůli rozsáhlým výlukám na Slovensku nestíhal oběhy vlaků. Zvolenský vlak tak bude končit v Žilině, kde budou cestující mít možnost přestoupit dál."

Kvoli vylukam by nestihali obehy vlakov? Ak pridu o linku BA-BB, tak obehy budu v pohode, lebo v BB bude hodina na obrat:-)

Bude sa stale kopat medzi Puchovom a Zilinou alebo este niekde inde?
Lebo keby viedli priame vlaky cez Ostravu, tak problemy s Puchovom nemaju. Vyzadovalo by to ale posunut takt o hodinu a tym rozviazat vlaky BA-BB/ZV-ZA.
ZSSK radsej uvolni priestor Jancurovi. Lenze toho sa uz tak lahko nezbavia.

Bystrica tak ziska prvykrat vlak EuroCity.

Tiez som zvedavy, dokedy bude ZSR tvrdit, ze trat medzi BB a ZV nie je dostatocne vytazena, aby bolo nutne ju hoci len ciastocne zdvojkolajnit. Teraz bude kvoli tomu stat v Bystrici EC vlak skoro pol hodinu.
Reply on: kvorka #51282:
lenže ty si mýliš pojmy, nejde o rekonštrukciu, ale o uvedenie do "pôvodného stavu" po pokládke káblov... a obrubník osadili nový len preto, že starý rozbili
taký drahý kábel som ešte nevidel ?
všimli ste si, že pri rekonštrukcii chodníka v Radvani do Kremničky sa žiaľ opäť OSADILI KLASICKÉ orubníky na zastávku na Podháji namiesto kasselských? ? ? To už fakt mesto nemá kúska rozuma? Som zvedavý, čo by na to povedali páni mestskí poslanci, čo sa angažujú v Sásovej....
Reply on: 810zssk #51280:
Ono to vychádza, odchod z BB 4:57 a príchod cca o 6h ráno do MT, mašiny prepriahnu a zase má odchod 6:16 z MT do Prahy ako je v návrhu GVD len od Martina. Na ten bus ja tiež, keď bude vychádzať z RS pôjde na LC a ZV? či hore na Tisovec a tým pádom jedným vrzom a vozom obslúži aj Horehronie. Na ceny som zvedavý, ale myslím že takú destináciu ZA, či VR-ZV využijem.
Reply on: brefos #51278:
Co sa tyka inych moznych casovych poloh pre smer do Prahy, tym ze RegioJet si to vymyslel dost neskoro, tak sa musi prisposobit tomu, co uz na tej trati nakreslene je. Takze sa musi najst riesenie s ohladom na vsetko ostatne co na tej trati uz ma pridelenu polohu a to zahrna aj nakladnu dopravu. Zlepsenie potom mozno ocakavat od GVD 2017.

Ja som zvedavy na ten bus do RS. Ak vlak pride 21:26, tak pripojny autobus do RS by mohol byt priamy spoj z Bratislavy, ktory ma dnes do BB prichod 21:20 (samozrejme s tym ze v BB by mal dlhsiu prestavku, aby sa v pohode stihal prestup z vlaku). Do toho vstupuje rekonstrukcia autobusovej stanice, kedze prestup zeleznicna stanica - Micinska by bol moc dlhy, takze predpokladam ze dopravca bude mat snahu aby tento vecerny spoj zastavoval hore pred zeleznicnou stanicou (podobne rano v opacnom smere - s tym ze na ZST by sa v tomto pripade stalo zrejme len na vystup). Otazkou ale je, ci mu to bude umoznene.
Reply on: brefos #51278:
Aha, problem asi bude v tom, ze ja som pozeral odchody este podla tohto GVD, zabudol som ze tam sa ten takt posuva. Potom beriem spat 🙂
Reply on: 810zssk #51277:
Z Vrútok na Zvolen ide 19:13 posledný Zr. Regiojet ide 20:03 po Martin, takže to je hodina či? Nazdávam sa že čas mu ostane ten istý príchod do MT 20:09 a za 10-11 minút prehodia mašinu kde bude odchod 20:20, ako klasické taktové Zr. vždy 00:20...
Je pravda že prvé vlaky by mali ísť z BB 4:35,4:48 zo ZV 4:39, tak možno pre križovania pôjde skôr, ale aj tak si myslím že majú sa kde križovať všetci štyria adepti, Sliač, Vlkanová, Radvaň. Mne sa zdá ozaj priskoro 4:08 a 30 minút kvasiť vo vlaku. Kludne by mohol ísť tak, že príde ešte pred Os. 4:48 z BB a Krivína 4:35 by dajmetomu vo Vlkanovej križoval a bolo by...
Reply on: brefos #51273:
Vecer az dve hodiny, nie?

Co sa rana tyka, ten polhodinovy pobyt v BB moze byt z dopravnych dovodov, skratka sa tade ten vlak bez toho po danej trati prepchat neda. Pricom treba brat do uvahy aj to, ze cela linka sa posunut nemoze, lebo v CR by sa rozbil takt.
Všimli si MT-ZV budú Diesel-ové rušne
Reply on: S499.1023 #51274:
Podľa tohto článku všimol Na úsek Zvolen - Martin si dopravce pronajme dieselovou lokomotivu, trať totiž není elektrifikovaná. http://ekonomika.idnes.cz/regiojet-otevre-linku-do-zvolena-d4v-/eko-doprava.aspx?c=A151005_134900_eko-doprava_suj
Viac popísané je aj tu: http://www.railpage.net/modules/news/article.php?storyid=3024
Reply on: Škoda 15T #51272:
No len či si Alešek všimol, že z Martina do BB aj ZV chýba trolej...
Reply on: Škoda 15T #51272:
No pekne. Tak to bude asi pokračovanie spoja čo končil v MT. Tým pádom máme viac času na turistiku o hodinu v okolí ZA,Vrútok atd. Ale ten raňajší odchod zo ZV 4:08 je divný(nieje tam preklep?), čo bude robiť polhodinu v BB? Aby nadviazal na 6:16 terajší odchod z MT do Prahy?
Z plzeňského polygonu: Trolejbusy pro B.Bystricu s logem v novém vizuálním stylu
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=12927
Reply on: Flying #51262:
Hajzlové intelektuálský! Všechny bych je nahnal do mišelinky tahat gumy!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.