Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Len tak mimochodom: RJ ma pri IC vlakoch poznamku ze idu do 11.6.2016. To by mohlo naznacovat ze ich zvazuje od 12.6.2016 zrusit. Predpokladam ze po zhusteni intervalu moze pocet suprav z IC vlakov RegioJetu priblizne postacovat na vyjazdenie bystrickej linky. Takze mozno ma RJ informacie ze prave druha zmena GVD je aktualizovanym terminom na zmenu dopravcu na linke Bratislava-Banska Bystrica, s tym ze ak by ju RJ vyhral, tak IC zrusi.
Reply on: expresbb #51085:
Tento GVD je v prvom rade pripravou na tendrovanie linky BA-BB - to ako je nastaveny umoznuje teoreticky aj v hociktory den pocas roka zmenit dopravcu na tejto linke, lebo pojde o samostatne vozebne rameno. A tak to je dobre. Ked ZSSK dlhodobo nedokaze zabezpecovat dopravu v pozadovanej kvalite (komfort voznov, pristup personalu k zakaznikom a podobne), treba najst niekoho kto to vie.
Reply on: Agent007 #51083:
Ano, tak na seba podme stekat, tym veciam naozaj pomozeme a spolocnost v ktorej zijeme posunieme na novy level. Fico by mal namiesto dotovania dovoleniek na Slovensku zaplatit kazdemu Slovakovi tyzdnovy pobyt v civilizovanej krajine, aby sa tu ludia aspon trochu naucili k sebe spravat...
Reply on: BB-Schuhu #51076:
Tak tento návrh GVD je pomaly príprava na rozkúskovanie slovenska, čo sa týka výkonov vo verejnom záujme. V duchu: "čo je súkromné, to je najlepšie". Viac dakedy na stretku:-)
A je rozhodnuté o nových trolejbusoch pre Banskú Bystricu. Dnes, t. j. 25.5.2015 bolo zverejnené oznámenie vo vestníku 11190 - VST, vestník č. 101/2015 - 25.05.2015.
Zdroj: http://www.uvo.gov.sk/evestnik/-/vestnik/297314
Reply on: 810zssk #51081:
PIT to pochopil uplne do bodky presne... ? ? ?
ludia hlupnu a miesto vynalozenej snahy cakaju, co za nich kto spravi... a keby nikto neodpovedal, tak sa este rozcertia, ze im nikto nedpoveda...
Reply on: fragma #51078:
Žiaľ, zmena na pražskej linke ma nejako nepotešila. Ľutujem tých vodičov, čo budú na ceste od 6:50 do polnoci, hoci budú dvaja. No je mi jasné, že chcú na linke ušetriť koľko sa dá. Pre cestujúceho príchod o 23:55 (ktorý sa kľudne posunie na polnoc, lebo 15 minút zo Zvolena stačiť nemusí) v čase, keď neexistuje nočná doprava, nie je veľká výhra.
Inak, ak bude ten večerný Hron s príchodom do BB o 23:24, dúfam, že sa aspoň posunie tá posledná L26 čo jazdí z Internátnej 23:07 ešte neskôr, aby bol na Národnej prestup z vlaku (a aj v "x").
Reply on: PIT #51080:
Dakujem pekne za taketo vychovne posobenie.. toto je fakt narod cistych buranov..
Reply on: 810zssk #51077:
Poradiť mu poradil a navyše pôsobil výchovne?
Reply on: fragma #51078:
Dik za sumár. Len opravujem nie linka 601702 tú má Hofmann (EUROLINES ČR) ale 611702.
?
Od júna zmena CP liniek do ČR:

http://www.sadzv.sk/zmeny-cestovnych-poriadkov/od-01062015-zmena-v-cest-poriadkoch-liniek-601701-a-611702

601701 pridané zastávka Nová Baňa a Trnava
-posun zo 6:35 na 6:50, odstránenie tej 3/4 hodiny prestoja v BA
-hneď sa navracia po hodine späť o 16-tej (namiesto 8:30-16:40), príchod do BB pred polnocou 23:55; teda aj návrat je v nedeľu (doteraz v sobotu), v sobotu nepremáva v oboch smeroch

601702 - zmizlo rozdelenie na tie ob-deň párne a nepárne dni 2 dopravcov; denne
-v smere späť z ČR od Brna o 15 min. neskôr (zvýšenie prestoja), príchod do ZV až 22:35

Uvidíme, čo bude s Trutnovom, linka do Plzne sa bude riešiť až v marci 2016.
Reply on: PIT #51074:
Hej a moja pointa je preco niekomu neporadit bez debilnych poznamok. Mimoriadne ma irituje tato slovenska natura z principu vzdy ked sa da, tak niekomu nalozit. Ved naco by sme sa k sebe spravali slusne a prijemne, ze?
Reply on: PIT #51075:
Rámcový návrh má každoročne množstvo chýb, a vzhľadom na to, že niektoré spoje ešte nemajú spravené časové obmedzenia jazdy, je niekedy dosť ťažké sa v tom rozumne orientovať. Také spoje si môžete všimnúť aj na trati Brezno-Tisovec. Ostáva len dúfať, že všetky chyby sa počas prípravy nového GVD opravia.

Prial by som si do budúcnosti, aby sa rámcový návrh spracovával a zverejňoval až po zapracovaní druhej zmeny toho súčasného GVD. Pretože sa opäť stalo to, že zmeny, ktoré vstúpia do platnosti od 15.6.2015 (napr. posun ranného víkendového spoja do Banskej Štiavnice) sa v rámcovom návrhu od decembra 2015 neobjavia. Vzniká tu akýsi krok späť. A ak sa stane, že toto tvorcovia GVD prehliadnu (žiaľ, ja verím aj na takúto možnosť), môže sa ľahko zrušiť niečo čo bolo dobré.

K prestojom v Púchove. Vidím za tým len výluky. V roku 2016 sa má rozbehnúť náročná modernizácia úseku Púchov - Považská Teplá, kde sa zrejme očakávajú aj meškania. Čiže radšej odíde vlak skôr zo Žiliny, aby prípadné meškanie "utopil" v 21 minútovej prestávke v Púchove a následne pokračoval do Prahy už bez meškania. Čiže vždy lepšie riešenie ako by cestujúci od Zvolena mal vyše 30 minút čakať v Žiline, po Púchov nabral ďalšie meškanie a s týmto meškaním by vlak pokračoval až do cieľa.

Ako to bude s priamymi vozňami / vlakmi Zvolen - Praha, je ešte predčasné hovoriť. Ak dôjde ich rozdeleniu, dúfam, že aj nové Zr medzi Banskou Bystricou a Žilinou dostanú vhodné pomenovanie ako sa na vlak vyššej kategórie patrí. Ak budú mať priame vozne na Prahu, tým lepšie.
K téme zmiznutia Ex vlakov do Prahy - v tabuľkách návrhu trate 170 Ex Detvan a Fatra síce zmizli a nahradili ich dúfam že len pracovne nepomenované Zr a reálne to skončí vedením priamych vlakov/vozňov medzi týmito Zr a Ex zo ZA do Prahy a späť (nie je to prvý raz, čo najprv v návrhu sa jednalo formálne o rozdelené vlaky a potom to dali do normálu).
Na trati 125 sa v hlavičke Ex Bečva a Fatra v časových polohách pôvodného Detvana a Fatry nachádza poznámka o priamych vozňoch a že v úseku ZV - ZA platia tarifné podmienky ako v Zr. Prečo sa síce nepochopiteľne názov Bečva dostal na miesto Detvan a Detvan, je otázkou, avšak vzhľadom na dosť surové spracovanie a množstvo chýb a otvoreným časovým obmedzeniam jázd zodpovedajúce prvému návrhu a nasledujúcim ďalším rokovaniam sa to snáď správne upraví.
Podľa návrhu by mali Ex Praha - H. Lideč - ZA mať prestupovú väzbu na R BA - ZA - KE obojsmerne počas 21-minútového pobytu v Púchove (rozloženie súčasného 32-minútového státia Ex ZV - Praha - ZV v ZA). Tým by sa za úredpokladu existencie priameho spojenia skrátilo čakanie v ZA a priamo by sa dalo lepšie dostať v úseku za ZA na PB a PU a takisto naspäť k nám. Menej spokojní by boli tí, čo by začínali/končili zahraničnú cestu len v ZA, keďže sa im predĺži o to státie v PU.

Inak margecianske REX majú doplnené aj zastavovanie v Beňuši. Ich prípadné predĺženie v smere PO, či ďalej, naďalej nie je v pláne. Predajná v návrhu zostala v súčasnom nezastavovaní. Hlavne som zvedavý, či vôbec niekedy kraj zoseká súbežnú autobusovú dopravu.
Reply on: 810zssk #51071:
Ja si myslím, že Agent007 sa chcel pozastaviť nad tým, že v dnešnej dobe sa rozmáha skutočnosť, kedy sú ľudia už tak zdegenerovaní, že napriek tomu, že pri počítači strávia nenormálne množstvo času, tak sú neschopní už použiť hlavu a primárne možnosti internetu. Nedá sa pritom súhlasiť s tým, že ak niekto hľadá návrh GVD, tak že netuší, že ho hľadá. Ak raz vidíš odkaz na jeden súbor, poznáš aj stránku, kde ho hľadať a kde sa teda logicky môžu nachádzať i ostatné. Druhá vec je úplne triviálne použitie vyhľadávania cez google, kde keď napíšeš GVD 2016, tak to vyhľadá ako štvrtý odkaz...
Samozrejme nič nebráni sa jednoducho spýtať a dostať jednoducho odpoveď. Pointa je skôr, na čo sa pýtať a čakať, či sa dostaví odpoveď, keď si to možno sám úplne jednoducho zistiť hneď.
Reply on: brefos #51072:
Dalo sa to čakať, Mesík vozil vzduch na tej linke takto ten spoj obmedzil len na pondelky. Som zvedavý či aj Kováčik nebude redukovať lebo tiež má prázdne vozy.
Bustrans, J.M., Selce taktiež redukuje spoje http://portal.cp.sk/Data/pdf/L601509_150601_46804.pdf
Reply on: Agent007 #51070:
Noze nam skus prezradit ako clovek ktory ani len netusi ze existuje nieco ako "ramcovy navrh GVD" vyhlada tu tabulku.

Ale mozno to chapem zle, mozno len prejavujes tradicnu typicku slovensku pohostinnosti a ochotu poradit ❤
Reply on: 1523 #51069:
staci minimum snahy a vysledok sa dostavi...
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/5723-Ramcovy-navrh-GVD-20152016-ZSR/
ale ono je jednoduchsie klast hlupe otazky, ze?
PIT: vies poslat aj ostatne trate ??

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.