nech je to akokoľvek, pravda je že do BA išli dobrezabehnuté a udržiavané busy, zatiaľ čo nazad sa vrátili konzervy radu 941 a 961, pričom prvý rad to už de facto nerozchodil (veď jedno vozidlo nevedelo ani dôjsť po vlastných, ak si to tiež sledoval) a aj B961 sa museli sprevádzkovávať dosť dlho kým vyšli do premávky. Tak či onak, v BA už asi skončia nadobro, lebo ich stav a stav ciest v BA=☠
Neviem síce v akom stave došli bystrické autobusy späť do Bystrice, no bol som zhrozený, ako necitlivo jazdia bratislavskí vodiči MHD s vozidlami po meste. Myslím si, že už mám dosť skúseností, keďže v BA žijem 5 rokov. Zdá sa mi nepredstaviteľné, keď ide vodič dennodenne po rovnakej trase, aby nepoznal diery, spoje či vady vozovky-a teda pri takom mieste buď pribrzdil či miesto ničiace vozidlo neobišiel. Nie je všetko len o rýchlosti jazdy. Veľmi by ma zaujímalo, či by vodiči MHD rovnakým necitlivým spôsobom jazdili s vlastným autom...
nie v den ked mali ist do bb bratislavsky dielensky machry poprehadzovaly diely z vyradenych autobusov,interier zniceny ale co sa da cakat od bratislavskych loserov , fetakovg a bezdomovcov ... vam treba ***** a nie autobus
Moze mi niekto konecne, prosim, vymysliet ako je mozne ze v Bratislave v pohode jazdili bez najmensich problemov a zrazu zo dna na den boli v Bystrici "v katastrofalnom stave" a "mohli ist rovno do srotu"? To akoze niekde na Zlatych pieskoch nabehla banda zlych zlych Bratislavcanov co si "nevedia vazit autobusy" a zacala ich nicit?
Ja to tak aj beriem, že tie B961 pôjdu do Bratislavy už iba dožiť. Situácia je taká, že v Banskej Bystrici ich už nepotrebujeme, v Bratislave môču pomôcť do času pokým sa nenakúpia nové kĺby a aspoň si aj tie B961 ešte nejaký čas zajazdia (predsalen majú teraz 9-11 rokov, čo zase nie je až tak veľa na to, aby ich vyradili už teraz). Aj keď jednu vyradenú BB-715BE už máme.
Ale keď tak pozerám po ostatných prevádzkach v SR a ČR, vyraďovanie Karos 950/960 už prepuklo.
veru lebo Bratislavčania si nevedia vážiť autobusy si zober ako skončili B941 ked ich mal v prenájme DPB po návrate boli v katastrofálnom stave mohli ísť rovno do šrotu čiže B961 potom nemusia ani vracať naspäť lebo aj tie potom budú môcť ísť do šrotu ked sa vrátia z BA
V sekcii ba.iMHD ohľadne prenájmu trolejbusov a autobusov pre DPB sa píše toto: "Vzhľadom na celkový nedostatok autobusov a nedodržiavanie predpísanej štruktúry výpravy je možné v blízkom čase očakávať aj prenájom autobusov. Víťazmi súťaže v kategórii kĺbových autobusov sa stali Dopravný podnik mesta Banská Bystrica a R. Križan Eurocar Nitra. "
Takže predsa sa nájde využitie pre banskobystrické B961 DPM BB, nepotrebné po dodávke nových kĺbakov v 12/2012. A myslím si, že vzhľadom na svoj vek, technický stav a perspektívu ich ďalšieho uplatnenia bude toto zrejme posledná etapa ich života.
Nie, mas tomu rozumiet tak ze sa v Bystricu nemaju stavat IBA cesty pre cyklistov. V BB podmienkach cyklistika je a zostane (v zimnych mesiacoch zanedbatelnou) doplnkovou alternativou, a tomu by mala zodpovedat alokacia prostriedkov.
keď sa pozrieš koľko peňazí ide na MHD a jej kvalitu, tvrdím, že práve riešením v tejto oblasti by sa našli prostriedky i napr. na cyklocestičky. Ušetriť náklady = zefektívniť MHD = zdroje pre investície.
Klimatické podmienky v zime v Kodani a v Bystrici sú rozdielne. Detto terén. Chcem vidieť hrdinu ktorý bude šlapať hore na Sásovú pri mínus desiatich stupňoch a v snežení, alebo len v takom zdravom jesennom daždi aký padal celý deň včera, hoci aj po vyhrievanej zastrešenej cestičke. Ja to teda skúšať rozhodne nebudem.
Chlapci, trochu nerozumiem Vasej "vsetkokritike", ktora uz zavana kverulantstvom!
Mozno je to len prejavom vaseho zufalstva z toho, ako v Bystrici veci funguju. Neviem, ja tam nezijem. Ale veci nie su len cierne alebo biele. To mali tu cyklostezku zastresit, aby ste boli spokojni???
keď bude lejak jak sviňa či búrka s bleskami je podľa teba ideálne ísť na bicykli? Hlavne aby bola vyasfaltovaná cestička, že? Tým je vyriešené všetko - to je práve asi prístup BB.
"nikto nerieši, ako sa cyklisti premiestnia v časoch, kedy tento druh dopravy nie je vhodné alebo ani možné využiť"
To je prosim pekne kedy? Keby sme mali normalnu infrastrukturu a udrziavala by sa aj v zime, tak nic take nenastane. Vid. Kodan, napriklad.
tak to myslené nebolo, jasne že súhlasím, len mi príde divné, že to, čo môže mesto ovplyvniť hneď, to nerobí a miesto toho sa tvári, že podporuje iné alternatívy.
Zlá je už samotná podpora (resp. tvárenia sa, že toto môže reálne citeľne niečomu pomôcť) a to za predpokladu, že toto mesto ešte nikdy neurobilo žiadnu podporu VHOD, teda zlá je už samotná skutočnosť, že sa nemíňa energia prioritne na normálne riešenie, ale keď ide o nesystémovú smietku, tak o tom sa bude kecať. Obdobne je smiešny súčasný trend prioritnej potreby riešenia cyklistov (a aj to reálne skôr naoko alebo nezmyselnými opatreniami typu jednosmerky v opačnom smere, ako bolo do vtedy prioritné na Ceste na štadión), pričom samozrejme nikto nerieši, ako sa cyklisti premiestnia v časoch, kedy tento druh dopravy nie je vhodné alebo ani možné využiť. Vtedy asi môžu ísť zase všetci autom alebo v tom čase už medzitým nefungujúcou MHD...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
irizar