Kedže webmaster nie je prítomný, tak moju výpravu dávam zatiaľ aspoň sem.
Aby to dostalo správny tvar, bude lepšie, ak si to prekopírujete do Wordu vo fonte Courier. Samozrejme súčasná výluka nie je zohľadnená v nasadzovaní vozov.
Trolejbusy:
Linka Obmedzenie Ráno Poobede Pridelené Poznámka
Poradie Vozidlo špička sedlo špička sedlo vozidlá
1 1 kĺb * * * * 1520 / 1510
1 2 kĺb * * * * 1518 / 1506
1 3 x kĺb * * * * 1503
1 4 c kĺb * * * 1511
1 4 w kĺb * * 1506 / 1518
1 5 c kĺb * * 1512
1 6 c kĺb * * 1510 / 1520
1 7 c kĺb * * 1506 / 1518
2 1 kĺb * * * * 1507 / 1528
2 2 kĺb * * * * 1522 / 1521
2 3 x kĺb * * * * 1529 event. sólo 1005
2 4 x kĺb * * 1528 / 1507
2 5 c kĺb * * 1521 / 1522
3 1 x kĺb * * * * 1519 / 1515
3 1 a sólo * * * * 1006
3 2 x kĺb * * * * 1527 / 1509
3 2 a sólo * * * * 1003
3 3 x kĺb * * 1515 / 1519
3 4 c kĺb * * 1509 / 1527
6 1 kĺb * * * * 1524 / 1502 event. sólo 1001
6 2 kĺb * * * * 1514 / 1516 event. sólo 1002
6 3 x kĺb * * 1502 / 1524
6 4 x kĺb * * 1516 / 1514
7 1 sólo * * * * 1004
7 2 x sólo * * * * 1003
7 3 x kĺb * * 1505
T-záloha a sólo * * 1005 len 2 páry spojov
-----------------------------------------------
sólo x 2 2 2 2
sólo a 3 3 3 3
kĺb c 21 11 21 10
kĺb w 16 10 16 10
kĺb a 6 6 6 6
-----------------------------------------------
prac. deň c 23 13 23 12
prac. deň w 18 12 18 12
víkend 9 9 9 9
Voľné: 1001, 1002, 1005, 1006, 1007; 1501, 1504, 1508, 1513, 1517, 1523, 1525, 1526
Počet turnusovo zaradených vodičov: sólo 4
kĺb 40 -> celkom 44
Pozn.: cez víkend je vypravovaný max. možný počet sólo vozov. Záloha nie je v súčtoch započítaná.
Špička ráno - cca 5:00 - 9:00
Sedlo ráno - cca 9:00 - 13:00
Špička poobede - cca 13:00 - 18:00
Sedlo poobede - cca 18:00 - 22:30
Aby to dostalo správny tvar, bude lepšie, ak si to prekopírujete do Wordu vo fonte Courier. Samozrejme súčasná výluka nie je zohľadnená v nasadzovaní vozov.
Trolejbusy:
Linka Obmedzenie Ráno Poobede Pridelené Poznámka
Poradie Vozidlo špička sedlo špička sedlo vozidlá
1 1 kĺb * * * * 1520 / 1510
1 2 kĺb * * * * 1518 / 1506
1 3 x kĺb * * * * 1503
1 4 c kĺb * * * 1511
1 4 w kĺb * * 1506 / 1518
1 5 c kĺb * * 1512
1 6 c kĺb * * 1510 / 1520
1 7 c kĺb * * 1506 / 1518
2 1 kĺb * * * * 1507 / 1528
2 2 kĺb * * * * 1522 / 1521
2 3 x kĺb * * * * 1529 event. sólo 1005
2 4 x kĺb * * 1528 / 1507
2 5 c kĺb * * 1521 / 1522
3 1 x kĺb * * * * 1519 / 1515
3 1 a sólo * * * * 1006
3 2 x kĺb * * * * 1527 / 1509
3 2 a sólo * * * * 1003
3 3 x kĺb * * 1515 / 1519
3 4 c kĺb * * 1509 / 1527
6 1 kĺb * * * * 1524 / 1502 event. sólo 1001
6 2 kĺb * * * * 1514 / 1516 event. sólo 1002
6 3 x kĺb * * 1502 / 1524
6 4 x kĺb * * 1516 / 1514
7 1 sólo * * * * 1004
7 2 x sólo * * * * 1003
7 3 x kĺb * * 1505
T-záloha a sólo * * 1005 len 2 páry spojov
-----------------------------------------------
sólo x 2 2 2 2
sólo a 3 3 3 3
kĺb c 21 11 21 10
kĺb w 16 10 16 10
kĺb a 6 6 6 6
-----------------------------------------------
prac. deň c 23 13 23 12
prac. deň w 18 12 18 12
víkend 9 9 9 9
Voľné: 1001, 1002, 1005, 1006, 1007; 1501, 1504, 1508, 1513, 1517, 1523, 1525, 1526
Počet turnusovo zaradených vodičov: sólo 4
kĺb 40 -> celkom 44
Pozn.: cez víkend je vypravovaný max. možný počet sólo vozov. Záloha nie je v súčtoch započítaná.
Špička ráno - cca 5:00 - 9:00
Sedlo ráno - cca 9:00 - 13:00
Špička poobede - cca 13:00 - 18:00
Sedlo poobede - cca 18:00 - 22:30
LUK
Na stavbe kruhového objazdu došlo k presmerovaniu dopravy, aby sa mohla vyhĺbiť zvyšná časť kruhu.