Majkl, tak a môžeš písať ďalšiu novinku:
BC-40-97 -> BB-034BM
BCA-05-32 -> BB-036BM.
A rovno si nachystaj aj tretiu, lebo chýba posledná B741 a nenašiel som ani jeden TAM. A jedna pre Teba smutná správa: 26-02 stále ostáva!!! Aby sme neboli až takí pesimistickí, tak niečo z dnešnej výpravy:
L1: 006AG, 367AJ
L26: 26-02, 086AI ?
Btw. som nevedel, že po BR ide BM ? . Prvé euroznačky mali BO, takže to vyzerá, že nevydané série BM a BN zošrotovali a vyrobili nové s hviezdičkami ?!!!
Kruhový objazd Tajovského ul.
- 9 z 19 osemhranných stĺpov trolejového vedenia už bolo včera osadených; makajú denne až do večera, takže objazd už má jasné kontúry
- inak chodníky spravili pomerne úzke - hlavne na mieste, kde je v ňom ešte umiestnený stĺp, si neviem predstaviť, ako tade pôjde niekto s kočíkom
No isteže to ide, však to tak jednoho času aj fungovalo. Len to zrušili, bo sa substrát sťažoval, že ich dvojnásobné hlásenie nasledujúcej zastávky ruší...
re #3054, s499.1023:
podla "navodu na pouzitie" k infosystemu to ide uplne v pohode, aspon prirucka buse tak vravi. aj ked pouzijes akykolvek povel teda mackatko, dvere, draha alebo ich akekolvek vzajomne kombinacie, tak sa to da tiez, vratane prestupov a este sa to vie prisposobit realnemu casu (linky jazdiace len v istom case, spicka/sedlo/noc/sviatok/vikend vratane cisel a cielov). len to musi byt kdesi nadefinovane. moznych kombinacii je vela.
Dnes po 10-tej viezli cez BB smerom na Zvolen 'Jamnika' Solaris v oranžovo-sivom nátere. Tipujem to na Trollino 12. Nevie niekto, kde majú takú farebnú kombináciu?
A je to jedna z vecí, ktoré sa mi v Prahe napáčia, že sa po nastúpení do dopravného prostriedku dozvieš názov najbližšej zastávky až tesne pred ňou. V mestách, kde sa hlási automaticky (v Prahe stlačením tlačidla) vybavením vzdialenostného a dverového kritéria, sa k tomu pridáva fakt, že názov zastávky sa dozvieš až po zastavení vozidla v zastávke, v Prahe je to predsa len o pár sekúnd skôr. Neviem, čo bráni hláseniu názvu nasledujúcej zastávky aj počas stanicovania, aj po odchode zo zastávky.
Podobne ako napísal Petik, ja osobne viem pochopiť výhody aj súčasného aj navrhovaného stavu. Zatiaľ sa držím toho, že neistý cestujúci si má možnosť preštudovať poradie zastávok v cestovnom poriadku na zastávke.
1524-ka má "šáhlý" celý EMtest, veď displeje jej nejdú už minimálne dobrého pol roka. A zrejme tam bude nejaký veľký problém, keď s tým nič nerobia. V iných vozoch to nie je až také tragické.
Re #3041 Majkl: Pozitívne info, ale trochu si rypnem - podľa čoho ich ideš aktualizovať? ?
ad Granus trans: nejazdia len s "Rábami", ale aj s luxusnými klimatizovanými autokarmi MAN a Mercedes - a to už je slušná ponuka na linke o dĺžke cca 25 km?
Súmar ich dvojmesačného pôsobenia: obsadenosť spojov v priemere cca 7 (slovom sedem) ľudí! ?. Kedže v podstate fungujú v ilegalite, tak sa nie je čo čudovať.
Re #3043 Majkl: Jednoznačne mali dať dole tabuľu s CP a miesto nej dať veľký oznam "Výluka".
Inak, na strane bližšie k Hronu vyberajú dlažbu. A na tej druhej ešte o 13:30 čakali nejakí optimisti na svoj spoj. Tu ale nerobia nič, takže je možné, že im niekto zastaví... ?
Presne, v BB sme na to zvyknutí, že nie je vyvesený CP...
Inak: na strane bližšie k Hronu rozoberajú dlažbu v "zálive". Na druhej strane aj o 13:30 ešte stále čakali ľudia na spoj. Tu ale nerobia nič, tak možno, že tu zatiaľ stoja (neviem, v danej chvíli nešlo nič tým smerom).
Papyr