Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ivett #50563:
Uvedený spoj nebol zrušený. Skôr si myslím, že vodiči linky č. 23 nedostali info o skončení výluky na Tatranskej (ktorá skončila 2.9.). Napíšte dopravcovi sťažnosť, ak spoj nešiel podľa cestovného poriadku cez Tatranskú.
Reply on: ivett #50563:
nezrušili, podľa platného CP odchádza 06:34c a 07:34c linka 23 naďalej z Tatranskej na Pieninskú. Ak spoj nešiel, napíšte sťažnosť na dopravcu alebo na Mesto ako kontrolný orgán ohľadne vyjadrenia.
Chcem sa opytat preco zrusili linku c 23 rano v hodine 7,34 cez Tatransku ulicu. Minuly rok chodil a nemam pocit ze bol prazdny autobus. Vozil deti z Tatranskej ulici na Pieninsku ulicu do skoly. Dakujem pekne
Od 2.9.2014 sa už jazdí Tatranskou. Bol som to pozrieť, ale ostal som sklamaný. Totiž poslednú časť vôbec nespravili (asi polovičku z úseku, ktorý nasleduje za zastávkou Tatranská až po koniec ulice). Teda ja ani neviem, či vôbec bolo v pláne robiť Tatranskú v celej dĺžke (až tak podrobne som to neštudoval), ale očakával som to. Určite je to lepšie ako predtým, na spravenom úseku je to viditeľný rozdiel. No mohli to spraviť odrazu a celé. ?
Už je zverejnený program Grand Prix vo Zvolene, nákl. st. dňa 13.9.2014.
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/5440-Grand-Prix-Slovensko-2014/
Nájdete tu aj rozpis mimoriadnych vlakov. Po prvom prečítaní to vyzerá veľmi sľubne a určite si to nenechám ujsť.
Trochu spamu: v sobotu pojdem z LM autom na Den otvorenych dveri do Arrivy Nitra, ak by sa niekto z BB alebo ZV chcel pridruzit, napiste mi spravu do mailu pod nickom.
Reply on: BB-Schuhu #50558:
čiže zase po bystricky (mal by som si to patentovať ako výraz pre označenie tovaru alebo služby s pochybnou kvalitou, šmejdom, polopravdu a pod.) ?‍☠️
Výluka na Tatranskej stále trvá aj dnes, 1.9.2014 - napriek tomu, že pôvodne mala platiť iba "do odvolania, najneskôr však do 31.8.2014".
Oslavy 70. výročia SNP v Banskej Bystrici sa včera skončili. Myslím, že boli dôstojne pripravené.

Veľká vďaka patrí aj Klubu historickej techniky pri RD Zvolen za pripravenie ukážky pancierového vlaku v Banskej Bystrici, ale tiež aj za dynamickú ukážku pancierového vlaku v rekonštrukcii bojov včera v Šalkovej medzi 16:30 a 17:15. Bolo to veľmi vydarené, páčilo sa!
Pokiaľ ide o organizáciu dopravy, tak mám nasledovné postrehy:

1. nebola jednoznačná obchádzková trasa. Sóla jazdili v smere na Jesenský vŕšok cez Skuteckého, kĺby cez Rudlovskú cestu STV a Kollárovu. Ak chcel človek nastúpiť na zastávke Skuteckého, nemohol mať istotu či voz túto zastávku obslúži.
Podobne aj linky 21 a 22 som videl jazdiť Rudlovskou cestou a cez Skuteckého, pričom zastávka Cesta k nemocnici nebola obslúžená. Videl som len dva spoje, preto si netrúfam súdiť, ako to bolo u ostatných spojoch.

2. ďalšie zistenie je obrovský nárast počtu cestujúcich, už predpoludním, ale najmä popoludní a podvečer. Určite tu zohrali fakt oslavy SNP a s tým súvisiaca zvýšená mobilita cestujúcich, ale určite aj možnosť bezplatného cestovania. Nečakal som, že táto možnosť zláka toľké davy cestujúcich, naozaj ma to prekvapilo. Dokonca aj na zastávkach na Mlynskej a v Skubíne nastupovalo okolo 7 ľudí na každej zastávke (hovorím o poobedných spojoch smerom do mesta), pričom obvykle to býva tak 0-2. Periférne zastávky tak dosiahli bežnú vyťaženosť nosných zastávok napr. na Námestí slobody počas bežného sviatočného režimu.
Výlukové trasy počas osláv 70. výročia SNP priniesli viaceré zaujímavosti, a to najmä:
- netradičné obchádzkové trasy cez Jesenský vŕšok (ktoré spôsobovali niekoľkominútové meškania, na čo však boli cestujúci vopred upozornení). V tejto súvislosti sme mohli vidieť po dlhom čase kĺbové autobusy, konkrétne BB-993BC a BB-716BE na netradičných lokalitách na Ul. Kukučínova, Kollárova a Komenského a Jesenskom vŕšku na linke č. 6 (a pár spojov aj na linke č. 1)
- netradičné bolo aj jazdenie linky č. 22 od bývalej Kúpeľnej ul. popri Tescu (cestou, ktorou kedysi jazdila L99) a ďalej tzv. západnou Zvolenskou cestou popri Baumaxe až na zastávku Kremnička TWD, kde sa autobusy napojili na svoju pôvodnú trasu.

No a napokon by som vyzdvihol voz BB-515DK, keďže dnešný deň bol jediným dňom prevádzky tohto vozidla v réžii DPM BB na linkách MHD BB. Preto je vhodné trocha si pripomenúť históriu tohto voza. Karosa B932 bola pôvodne majetkom SAD Zvolen a bola prvá svojho druhu vo Zvolene. S pôvodnou EČV ZV-347AF jazdila na linkách MHD Zvolen, neskôr aj na prímestských linkách (napr. Kováčová), ktoré vznikli odčlenením liniek MHD do prímestskej dopravy ku 12.12.2004. Autobus medzičasom dostal aj nové EČV ZV-951AR. Od 1.1.2006 preberá dopravu v Banskej Bystrici SAD Zvolen a tento autobus putuje do Banskej Bystrice, odkiaľ sa do Zvolena už nevrátil. V prvých týždňoch roka 2006 jazdila aj na linkách MHD, no neskôr sa "usadila" na prímestskej linke 601451 Nemce - Malachov, kde zotrvala až do konca svojej premávky v roku 2013. V roku 2009 bol autobus (spolu s novšou Karosou ZV-488AJ) vložený ako majetkový vklad SAD ZV do DPM BB a autobus sa stal majetkom DPM BB, pričom dostal nové EČV BB-515DK. Vo výprave sa ale nič nezmenilo, a vozidlo aj naďalej jazdilo na prímestskej linke SAD Zvolen, pričom prešlo strednou opravou karosérie a dostalo nový náter. V roku 2013 vozidlo pre nadbytočnosť dojazdilo, bolo vrátené DPM BB a stálo nevyužité. Využiť ho ani nebolo možné, nakoľko nemá namontované ani odbavovacie zariadenie (keďže v MHD BB - okrem januára 2006 - nikdy nejazdil). V premávke sa BB-515DK objavila až 29.8.2014, čiže prvýkrát na linke DPM BB a ak nerátame január 2006, tak aj prvýkrát na MHD BB. Je preto pochopiteľné, že práve tento autobus čelil najväčšiemu záujmu šotoušov a podobných bytostí. Je pravdepodobné, že toto jeho dnešné jazdenie bolo v MHD aj tým posledným. Nuž ale nikdy nevieme, čo prinesú udalosti a preto nechajme sa radšej prekvapiť.

Ostatné údaje sú uvedené vo výprave vozidiel.
včera 7:39 na linke 90 ZV-359BI Kúpeľná smer Pieninská (aj predošlý opačný spoj)
Výluka na Tatranskej ešte stále trvá.
Reply on: omar #50551:
?
kto vie v ktorý den bol odvisielaný príspevok v TV novinách JOJ ohľadom mladíka ktorý si robí vodičák a hrozí mu basa lebo má zákaz viesť motorové vozidlá???
diki zverejnili to až dnes myslim že aj to na poslednú chvílu
chcem sa spýtať za 2 dni sú letecké dni a ešte nikde som nenašiel CP kyvadlovej dopravy SIAF 2014
Reply on: fragma #50546:
dik
Reply on: Marek1978 #50545:
V súčasnosti:
Ak od smeru Brezno, tak denne okrem soboty sa prestupuje v žel. st. Červená Skala o 11:37-38, presun na zast. Šumiac, Červená Skala žel.st. na linku "608400 Revúca-Poprad" o 12:05x+.
V sobotu (ale aj denne) sa dá v žel.st. Dobš.ľad.jask. 11:59-12:00, presun k bus zastávke Stratená, Dobšinská Ľad. Jaskyňa (do 10 min.) na linku "706405 Poprad-Rožňava" o 12:29. Horehronec stojí aj ďalej v samotnej obci Stratená, kde je to tiež možné na zast. č.d.27 (12:04/12:22), ak si chceme skrátiť čas na pobyt a dĺžku presunu, či dlhšie sa voziť vo vlaku.

Ak je to od smeru Margecany, tak denne okrem nedele by som využil tú Stratenú 16:03/16:14x6, DĽJ je na tesno 16:09/16:20x6 (linka 808424 Rožňava-Poprad). Dá sa aj v Červenej Skale vo štvrtok, piatok a sobotu 16:29/16:41 diaľkovou linkou "703501 Bratislava-Brezno-Kežmarok", v nedeľu (príp. aj v sobotu) "608400 Revúca-Poprad" o 17:00(6)+

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.